Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amigo_tje schreef:@ Peetorlan: ze is bij mij aangekomen in september met 100 kg te mager. Ze leefde al de hele zomer op 1 schelletje hooi, wat oud brood en dat allemaal op een schrale weide. Bij mij krijgt ze krachtvoer, 1 baal hooi per dag. Ze krijgt geregeld een lekkere slobber met groenten en fruit in. Ze krijgt superveel affectie en ze is innerlijk al héél veel verbeterd, alleen... het uiterlijke blijft achter
peetorlan schreef:Amigo_tje schreef:@ Peetorlan: ze is bij mij aangekomen in september met 100 kg te mager. Ze leefde al de hele zomer op 1 schelletje hooi, wat oud brood en dat allemaal op een schrale weide. Bij mij krijgt ze krachtvoer, 1 baal hooi per dag. Ze krijgt geregeld een lekkere slobber met groenten en fruit in. Ze krijgt superveel affectie en ze is innerlijk al héél veel verbeterd, alleen... het uiterlijke blijft achter
Daarom vind ik je ook een kanjer dat je het beesje toch een nieuw goed leven heb willen geven meid.
Petje af.
En wat ik voor de rest zeg is puur om misschien advies tegeven.
Veel geluk nog met je meissie
Citaat:Misschien heeft jouw merrie ook wel baat bij een probioticakuurtje
jammes schreef:Zo, hehe, hele topic doorgelezen!! Ik vind jou helemaal geweldig dat je je zo inzet voor deze lieve schat. Ze heeft het heel erg getroffen met je en is een lucky knolletje dat jij op haar pad bent gekomen. Echt super wat je doet!
*neemt een abbo op dit topic*
Groetjes
abo, typo
poes schreef:Oja, bokker Kris ving ook een zwangere merrie op en die begon ook maar te verdikken nà het veulen.
harvestroos schreef:heb net meer dan anderhalf uur erover gedaan om dit hele topic door te lezen,ongeloofelijk wat een verhaal!
wat een smeerlappen zijn er toch op de wereld dat ze dat arme dier dit allemaal hebben aangedaan.
vind het heel knap dat je de gok hebt genomen en begrijp jou schrik toen het nieuws van haar beentje zo slecht bleek te zijn,ceara heeft veel geluk dat ze bij jou is gekomen en ik ben nu zoooo nieuwsgierig wat voor veulen eruit komt,of het een fries is of een kruising?
ik begrijp dat dat niet uitmaakt hoor als het maar gezond is![]()
heel veel succes met je lieve merrie,ik blijf dit topic volgen