Wat een leuke sneeuwfoto's allemaal!
@Autumn, haha Nero vind de diefstal precies niet zo erg, die staat blij te kijken

@Ineke, ah balen, hopelijk kunnen jullie snel weer lessen!
@MZorro, haha boos op de koeien

@Elisa, oef ja, spannend als ze op bevroren bodem gek gaan doen, ik sta dan toch ook altijd een schietgebedje te doen dat ze niets breken. Maar wel een leuke foto :p Ik zit trouwens nog altijd met het idee om eens een fototour te doen in Nl en al jullie paarden eens te komen fotograferen

@Nadir, oh pff, vervelend als je niet kan rijden inderdaad!! Ik duim voor je dat je komende week kan rijden!
@Oh nice, sneeuwfoto's van je beide paardjes

En fijn dat Rambo weer goed gaat

@Maartje, ook weer zo'n leuke speelfoto

@Tristan, knap paard! Op de foto's ziet ze er in ieder geval niet chagrijnig uit :p
@Keeyzie, Wat een slimme truc voor het wassen!! En proficiat met jullie tweede plaats! Ziet er top uit! En haha, achterwaarts bij een keertwending, dat is idd niet zo handig, wel even grappig waarschijnlijk.
@JJ4, ook al zo'n prachtige foto's, ik ben echt zo jaloers op al jullie sneeuw!! Hier gewoon koud en glad, maar 0 sneeuw

Jenara liep vrijdag al een stuk beter terug, nog niet 100%, maar ook echt helemaal niet meer zo stijf. Straks ga ik nog een rondje stappen met haar en morgen komt de fysio

Dan nog niet paardgerelateerd nieuws, mijn man en ik hebben een stacaravan gekocht om de komende 2 jaar in de gaan wonen tijdens de bouw van ons huis! Zal even aanpassen worden, maar ben er wel blij mee

Ik heb ook nog 1 mooi plaatje voor jullie