Janus mag ook weer aan de bak.. tijdens mijn zwangerschap hebben we veel grondwerk gedaan. En als ik straks voldoende hersteld ben van mijn bevalling dan ga ik er weer op. Maar voorlopig word ik daar nog even niet blij van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hopelijk kan ik binnenkort eens foto’s delen van het rijden. Selka schreef:Ja ik ben ook heel benieuwd. Vooral of ze er een gaspedaal en rem op gaat krijgen. Maar Gent gaat ook mee en Will is naast hem een makkiehopelijk kan ik binnenkort eens foto’s delen van het rijden.
Selka schreef:Ik kan mij voorstellen dat je voorlopig nog even liever op de grond blijft haha. Wel goed dat je op de grond hebt doorgewerkt. Zal wel een boel schelen.
hij is zadelmak geboren. Maar inderdaad, een gas en een rem...

maar dat is idd een die mij ook in t oog sprong. Helaas stonden de veulens wat te ver van de weg.
wij zijn ernstig aan het overwegen om volgend jaar naar Schotland te gaan!
Ik vind het enorm spannend. Zo maar twee van mijn paarden wegbrengen. Helaas is het te ver weg om dagelijks langs te gaan.. ik vertrouw haar volkomen maar toch. Ik zie ze al bijna 8 jaar dagelijks.

Leuk joh
Nadiine__x schreef:Was. Leuk ze in het echt te zien anouk! Fan van dexter was ik natuurlijk al, maar duke word ook errrg knap!
Daphara schreef:Sorry, sorry, sorry dat ik er niet was. Ik had een onverwacht iets wat er tussen kwam.
Volgend jaar nieuwe poging!