Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arme kereltje heeft een hobbelige start gehad in het leven, maar nu is hij gelukkig helemaal gezond. Hopelijk blijft dat ook zo, want we zitten nog enkele weken in de risicoperiode.
.*
.
(als die dikke vreetzak dat niet haalt ...)
) en maar even het stof eraf gespoten (ze liep toch al met het water te klieren.)

ze heeft me vorige week aangevallen omdat ik volgens haar een Vijl he gestolen, heeft mijn bakje met snoepjes enzo helemaal omgegooid.. en gisteren voer uit de voerbakken gehaald. Alleen omdat ik Winnetou heb die zei graag wilt hebben, probeerd me nu op allerlei manieren zwart te maken, nu me paarden er de dube van worden wil ik weer iets voor mezelf lekker zonder gezeik lekker rustig me ding doen enzz
, die oortjes ook

vandaag op het pinksterconcours gestart in heerjansdam en heb 200 en 196,5 punten gehaald we zijn nu dus B+12 en L1 startgerechtigd
als het wijken dr in zit en de aanleuning bevestigd is gaan we denk ik een keer een onderling L1 proefje rijden
haha ja dan zijn ze het mooiste

die kittens zijn echt te leuk !
vooral omdat er meer vanaf hangt dan ik hier heb laten weten
hopelijk kan ik op het moment wat rust vinden en steek ik siep niet aan.
zijn eindelijk de oogjes open , legt mevrouw ze in het donker onder m'n bed
.
.