Haha thnks LadyKim

Wauw wat een stoere vent LiindsyV!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiindseyV schreef:Ik heb nu mijn eerste Fries, toen hij 5,5 maanden oud was is hij naar mijn thuis gekomen.
Ondertussen word mijn hengst deze week 2.5 jaar oud , de tijd vliegt
Hij staat 7/7 buiten samen met mijn andere paarden , het is echt een uniek dier qua karakter!
Zijn afstamming is Beart 411 x Adel 357
En ohja, hij heet Siebert (Van de Cobbe) , roepnaam : Siebeke!
[ Afbeelding ]
Als klein ukkie, de 2de keer dat ik hem ging bekijken, de 3de keer ging hij mee naar huis!
[ Afbeelding ]
Een foto van afgelopen zomer
[ Afbeelding ]
en dit is Siebert nu !
Hij 1m60 (denk ik) en ikzelf 1m76, mijn plan is om samen dressuur te rijden
LiindseyV schreef:Ik heb nu mijn eerste Fries, toen hij 5,5 maanden oud was is hij naar mijn thuis gekomen.
Ondertussen word mijn hengst deze week 2.5 jaar oud , de tijd vliegt
Hij staat 7/7 buiten samen met mijn andere paarden , het is echt een uniek dier qua karakter!
Zijn afstamming is Beart 411 x Adel 357
En ohja, hij heet Siebert (Van de Cobbe) , roepnaam : Siebeke!
[ Afbeelding ]
Als klein ukkie, de 2de keer dat ik hem ging bekijken, de 3de keer ging hij mee naar huis!
[ Afbeelding ]
Een foto van afgelopen zomer
[ Afbeelding ]
en dit is Siebert nu !
Hij 1m60 (denk ik) en ikzelf 1m76, mijn plan is om samen dressuur te rijden
Amable schreef:Ik heb ook bruin tuig op mijn fries liggen, vind het zelf juist wel mooi, wordt je paard zwarter van![]()
[ [url=m/Ooagv6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lPxnvf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8eWZw2.png]Afbeelding[/url] ]
_Nynke schreef:Ja bitloos kan ik wel aan beginnen maar ik wil liever eerst alles goed onder controle hebben en beter aan het been. Dat is nu ver te zoeken![]()
Maar ik ben van mening dat een dun bit zo scherp is als de hand van de ruiter. Een dik bit is misschien minder scherp, maar alsnog niet fijn als het te dik is..toch?