Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alles is al weg nu ook denk ik
.
Volgens mheftig filmpje? Kan hem nu niet zien
. Wel fijn dat Rints weer bloot staat nu! Chico heeft ook nog geen deken op... Als het s nachts een tijdje onder de 10gr. is dan begin ik met een zomerdeken
regine schreef:Jeeje ongelooflijk, ik begreep dat de man is overleden. Hoe kun je blijven staan en kijken naar hoe iemand met zijn hoofd onder water ligt... Ik ben er best van onder de indruk zal ik je zeggen!
ik was allang dat water in gesprongen, ik kan echt niet hulpeloos toekijken al zou het bewijs van spreken mn ergste vijand zijn
alleen maar kijken! 
Maar leuk dat je dan ook naar keuringen wilt gaan.
Flan staat net als de andere paarden op haar wei gewoon nog zonder deken. Heb nog geen stalpaarden met een dunne deken ofzo gespot trouwens.. IMO moet een goed gezond paard daar wel tegen kunnen. Lekker dat ze weer op blote voetjes staat.

Prinslover schreef:Zat ff op MP te kijken... vond deze toch wel veel van Chico weg hebben zeg...? Of lijkt het maar zo hihi
http://link.marktplaats.nl/276183023
borderjay schreef:Saida Jemig zeg...ik ben helemaal in shock door dat filmpje...echt ongelooflijk! Die agent mag van mij voor zijn leven geschorst worden dat ie zo stom staat toe te kijken...en al die mensen doe staan toe te kijken,zijn ze bang om vies te worden ofzo?Tsjonge...ik kan er met mn verstand niet bij![]()
Heeft die man het nog overleefd?
Vond ik ook! Vind hem leuk
!
Prinslover schreef:Zat ff op MP te kijken... vond deze toch wel veel van Chico weg hebben zeg...? Of lijkt het maar zo hihi
http://link.marktplaats.nl/276183023

Ach het is echt een poepie!! Dat bekkie!!
Superrrrrrr!
)
) en het hangen bij het opstappen geeft een flinke belasting voor de rug. Ik heb al regelmatig geoefend aan het halster dus nu in volle uitrusting. Voor de zekerheid cap op. Het kostte 2 pogingen maar bij poging 2 stond hij al braaf stil en stond ik op de stoel. Tja, al mijn moed bij elkaar geraapt. 2 keer eerst wat gehangen en beloond dat ie bleef staan en toen hopla erop.
Lekker stappen, onderweg mijn beugels iets langer gemaakt (Jippe ging keurig uit zichzelf stilstaan zodat ik rustig kon rommelen) en later met aansingelen deed ie dat ook. Nog even 3 keer gecontroleerd of de singel echt strak zat
en toen gedraafd en weer alle moed verzameld en een galopje gedaan. Nou ik moet nog erg aan hem wennen en hij aan mij. We moeten samen het goede tempo vinden zeg maar. In stap liep ie mooi nageeflijk. Ja echt helemaal super!!

schandaling gewoon 
Zilfstar schreef:Saida: Waarom niet gewoon "bloot" op de trailer? Heb wel vaker nare ervaringen gehoord en toen we Jippe gingen halen heb ik op advies van velen hier op Bokt hem zonder beschermers op de trailer gezet.

Ik kom er wel weer.
haha... Heerlijk he geld uitgeven (behalve als je de dag erna je rekening ziet...)
Fijn dat hij niet bang was voor het klapperende dak!
maar nou je het zegt ik kreeg laatst een vragenlijst vanuit Utrecht met het idee om een jaarlijkse controle op paarden te verplichten wat we daar van vonden... Dus maar netjes ingevuld en teruggestuurd.