[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:39

Jeeje ongelooflijk, ik begreep dat de man is overleden. Hoe kun je blijven staan en kijken naar hoe iemand met zijn hoofd onder water ligt... Ik ben er best van onder de indruk zal ik je zeggen!

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:39

ff wat anders bij de lild hebben ze hele mooieeeeeee zweetdekens voor maar 20 euro
en mooie dekjes
laarzen, handschoentjes
alles goedkoop meiden SHOPPHUUUUUUUUUU

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:46

Peet, das oud nieuws :+ Alles is al weg nu ook denk ik _O- .

Saida: Tsjee... :oo Volgens mheftig filmpje? Kan hem nu niet zien :n . Wel fijn dat Rints weer bloot staat nu! Chico heeft ook nog geen deken op... Als het s nachts een tijdje onder de 10gr. is dan begin ik met een zomerdeken :)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:47

regine schreef:
Jeeje ongelooflijk, ik begreep dat de man is overleden. Hoe kun je blijven staan en kijken naar hoe iemand met zijn hoofd onder water ligt... Ik ben er best van onder de indruk zal ik je zeggen!

ik snap dat ook niet hoor :( ik was allang dat water in gesprongen, ik kan echt niet hulpeloos toekijken al zou het bewijs van spreken mn ergste vijand zijn ;)

ik hen een paar jaar geleden ook een ongeluk mee gemaakt op de snelweg bij Antwerpen was een man (die echt veel had gedronken) over de kop geslagen en zwaar gewond! iedereen reed er omheen ik stopte en toen stopte er meer autos! ik heb bij de man meteen EHBO vericht en heeft dat zn leven gered, er zat toen iemand naast me (meerijder noem ff geen namen) en die vondt het belachelijk dat ik ging helpen omdat de situatie te gevaarlijk was , nou sorry maar daar heb ik echt lak aan!
maar raar is het want degene die met mij stopte deden niets :( alleen maar kijken!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:51

Heb erg leuke foto's gezien! Zit ff te lunchen achter pc.
Vrijdag broodjesbesteld dag :)

Kelly, fijn dat t heel goed gaat met Perla. Nog een poos geduld hebben voor de uk er is :D Maar leuk dat je dan ook naar keuringen wilt gaan.

Prinslover fijn dat t ondanks t weer en de drukte toch best lekker ging met rijden!

Soeske, spirit ontsnapt.. oeps.

Saida, Lem is wel dol op lekkere hapjes :)) Flan staat net als de andere paarden op haar wei gewoon nog zonder deken. Heb nog geen stalpaarden met een dunne deken ofzo gespot trouwens.. IMO moet een goed gezond paard daar wel tegen kunnen. Lekker dat ze weer op blote voetjes staat.

Als ik zie dat er bij een ongeluk voldoende hulp is dan rij/loop ik door (ivm werkruimte en 'lucht' voor t slachtoffer) maar als dat niet t geval is zou ik altijd direct helpen..
Hebben t al een paar x aan de hand gehad.
Ik hoorde op de radio dat die agent zelf ook gewond was en daardoor niet t besef had om te helpen oid..
Maar idd wel erg van die mensen die filmen en kijken maar niets doen :n

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:53

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:54

Prinslover schreef:
Zat ff op MP te kijken... vond deze toch wel veel van Chico weg hebben zeg...? Of lijkt het maar zo hihi :+
http://link.marktplaats.nl/276183023

Het is Chico, maar dan witter :+

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:03

borderjay schreef:
Saida Jemig zeg...ik ben helemaal in shock door dat filmpje...echt ongelooflijk! Die agent mag van mij voor zijn leven geschorst worden dat ie zo stom staat toe te kijken...en al die mensen doe staan toe te kijken,zijn ze bang om vies te worden ofzo?Tsjonge...ik kan er met mn verstand niet bij :(
Heeft die man het nog overleefd?

Het schijnt dat die agent niet MOCHT ingrijpen omdat hij was aangereden door de man in de auto.
Zoiets staat bij de beschrijving van het filmpje.
De man heeft het helaas niet overleefd.....

Ilona -> Is idd een heftig filmpje, ja.....
Ik heb me er erg boos om zitten maken, kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen dan niet ingrijpen. :(

Cynthia -> Ja belachelijk is dat hè? Dat mensen dan gewoon doorrijden!
Ongeacht de situatie, je gaat toch kijken of je hulp kan bieden?
Of het iig proberen?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:05

Ja he San :)) Vond ik ook! Vind hem leuk :D ! :')

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:07

Prinslover schreef:
Zat ff op MP te kijken... vond deze toch wel veel van Chico weg hebben zeg...? Of lijkt het maar zo hihi :+
http://link.marktplaats.nl/276183023

nou dan mag hij wel erop lijken maar wees blij dat het hem niet is deze staat bij jansen van der hout , dat is niet echt wat je noemt een goede stal, staat hier in de buurt niet goed aangeschreven en heb zelf ook het een en ander met hun meegemaakt :(

ja ik snap echt niet dat mensen klakkeloos kunnen toekijken dan heb je voor mij geen fatsoen in je lijf!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:16

Als je zelf bij een ongeluk betrokken bent kun je inderdaad wel zo onder de indruk zijn dat je zelf ook even een paar minuten niet helemaal een goed besef hebt. En je weet niet hoe je reageert maar als je gewoon bij je verstand bent dan ga je helpen toch?!
Ik reed een paar weken geleden op een ongeluk met 2 paarden en een koets. De politie was er net en er lag een vrouw zwaargewond in de berm. Ik ga dan kijken of ik kan helpen met paard oid wat moeten 2 agenten dan? Die waren blij met mijn hulp! Gelukkig zijn er nog mensen met fatsoen en ik mag hopen dat als we ooit zelf eens wat hebben we net die mensen met fatsoen treffen.

Ilona hij lijkt zeker!! Apart zeg!

Cynthia hoezo niet goed aangeschreven? Een vroeger stalgenoot heeft daar zijn paard gekocht en er gewoon een fijn paard aan hoor. Oke tis een handelsstal... maar dat betekent toch niet dat alle paarden dan meteen zijn afgeschreven? Er kan best wat leuks tussen zitten wat je net zoekt.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:29

Vanaf 482 oude topic.

Benthe: Wat een mooie foto’s zeg. En wat glimmen ze mooi.

Sanne: Wat een leuke foto met jou liefje.
Haha, wat een lieve foto van Vaidosa.

Lisenka: Dat puppy paard is wel onwijs gaaf!!

Heel veel mooie foto’s langs zien komen, maar vooral een hoop slap prutsmuts. Haha.

Nu verder met het nieuwe topic.

Wat een leuke opening. Ik heb gelijk de ledenlijst geprint, kan ik nu de namen een beetje beter bij gaan houden. De meeste weet ik wel hoor. ;-)

Laura: Leuke foto’s hoor van jullie. Lijkt me heerlijk om daar te rijden.

Jasmijn: Wat een leuke naam, Romeo. Hij heeft je hart dus al verovert. ;-) Ach het is echt een poepie!! Dat bekkie!!
Tegenwoordig zijn ze snel met boete’s. Wel balen zeg.
Heftige foto inderdaad met die kar.
Barrel en Rocky zijn ook erg mooi zeg.

Martine: Dat is goed nieuws. Vriendlief lekker paaien hoor. Haha.

Esther: Atlas was ook blij hoor dat Komiek weer op het land was.

Jus: Sterkte.

Kelly: Leuke foto’s.

Jell: Mexicaanse griep??? Beterschap.

T/m blz 5. Pffff nog 12 te gaan.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:30

Gister kon ik eindelijk mijn opgevulde zadel halen.
Hij voelde heel anders dan de keer (maand geleden) ervoor.
Hij is echt heel anders opgevult.
Maar.............................hij past!!!!!
Ik heb gisteren heerlijk gereden met zadel, maar kreeg er meteen spierpijn van. Haha.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:48

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Okay we zitten volgens de titel niet meer op de roze wolk dus die claim ik dan nu even helemaal voor mijzelf:

Ik heb op Jippe gereden!!!!!!

:D :D :D :D :D

Ik had vandaag zoiets van: OK ik neem alles mee uit de kast wat ik nodig zou kunnen hebben en dan kijk ik wel hoever we komen. Gister zeer slecht weer gehad en Jippe heeft buiten gestaan de hele tijd bleek nu, want zijn stal schoon was. En vandaag regende het ook steeds weer. Het waait hier ook nog flink. Dus geen idee hoe Jippe zou zijn. Zadel, hoofdstel, longeerlijn, cap alles mee.

Heb hem uit de wei gehaald (heeeeeelemaal achterin natuurlijk) en op de plaats gezet, 2 kanten vast en borstelen maar. Hij was lekker relaxed. Hoefjes krabben, meneer tilde ze als vanzelf op en nog geen hint van uit mijn handen willen trekken. :D Superrrrrrr!

Toen het zadel. Ik had slim gedaan en het dekje alvast eronder vastgemaakt (aan de stoten enzo) zodat ik dus niet 2 keer iets op hem moest leggen, maar gewoon in 1 keer de hele handel er (rustig!) op. Meneer werd erg onrustig en begon heen en weer te lopen. Dus ik dacht OK als ik nu boos wordt, stem verhef dan is ie zo gestressed. Dus ik rustig tegen hem praten, dat het alleen maar het zadel was, dat het goed was, dat ie braaf was. Hij werd iets rustiger en toen heb ik gewoon hop het zadel erop gelegd. En meteen hem beloond en braaf enzo. En toen gewoon (nou ja gewoon...) even doorgepakt en kalm dek goed gelegd, singel gepakt en op laatste gaatje (dat ging dus net) vast gemaakt. Veel beloond, de oren van zijn kop gekletst en hem de hemel in geprezen en zodoende aan beide kanten gaatje voor gaatje aangesingeld. Hoofstel in gedaan, longeerlijn eraan, cap en zweep mee en hopla naar de longeercirkel. Lekker gewerkt, draf, galopje, overgangen EN tussendoor aangesingeld natuurlijk (heb mijn les geleerd hihi ;) )

Nou toen dacht ik: OK ik in vol ornaat en Jippe in vol ornaat. Dan gaan we nu naar de paddock oefenen met de stoel. Ik wil nml via de stoel opstappen. Ik ben niet zo groot, niet 1 van de allerlichtsten ( :o ) en het hangen bij het opstappen geeft een flinke belasting voor de rug. Ik heb al regelmatig geoefend aan het halster dus nu in volle uitrusting. Voor de zekerheid cap op. Het kostte 2 pogingen maar bij poging 2 stond hij al braaf stil en stond ik op de stoel. Tja, al mijn moed bij elkaar geraapt. 2 keer eerst wat gehangen en beloond dat ie bleef staan en toen hopla erop. *\o/* Lekker stappen, onderweg mijn beugels iets langer gemaakt (Jippe ging keurig uit zichzelf stilstaan zodat ik rustig kon rommelen) en later met aansingelen deed ie dat ook. Nog even 3 keer gecontroleerd of de singel echt strak zat :+ en toen gedraafd en weer alle moed verzameld en een galopje gedaan. Nou ik moet nog erg aan hem wennen en hij aan mij. We moeten samen het goede tempo vinden zeg maar. In stap liep ie mooi nageeflijk. Ja echt helemaal super!!

DIT is hoe ik het me had voorgesteld: gewoon een rustig braaf lief rijpaard om recreatief mee te hobbelen :D

Ben BLIJ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* +:)+ +:)+

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:52

Zilfstar heerlijk he meis die roze wolk, ik leef helemaal met je mee , wat gaaf zeg voor je echt heel leuk ;) :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:08

Sanne – nu idd hopen dat we eindelijk onze eerste winspunt binnen slepen.
En idd gewoon lekker op de manege wedstrijden rijden het is dat ik ook een lieve pape en vriend heb anders kom ik ook niet ver :n
En lekker geshopt soms mag je gewoon even lekker veel geld uit geven en zoals je al zegt je had het echt nodig ;)

Lisenka – start je ook niet meer met otto dan en als het zo kriebelt moet je gewoon lekker gaan met knappe halley

Karina – dus eigenlijk kunnen jullie gewoon nog zelf je eigen hondjes zien wel leuk hoor

Kelly – lekker creatief zelf bezig geweest met een shirt leuk hoor

Anouk – dat kan ook al niet meer hij is ruin maar we waren op de keuring voor ster ruin want daar maakte die mooie kans op en vondt het voor mijn vader wel mooi als die dat was geworden maar heike dacht daar anders over dus we hebben wel een hele mooie witte rozet mee gekregen als 3de dus we mogen niet klagen en voor mij is die al ster hoor. En hij gaat voor geen miljoen weg
En echt heerlijk om die paardenbende verhalen van jullie te lezen heerlijk om met zijn alle zo te hobbelen

Malin – gelukkig had je vriend het nog niet weggegooid want ik begrijp dat je een hartverzakking kreeg is niet zomaar een euro wat er in die zak zat

Cyrina – heerlijk die foto’s

Laura – veel plezier in het bos

Gab – die foto ziet er heel gaaf uit

Debby – ook weer heerlijke foto’s van jou beestenboel

Ilona – ondanks het slechte weer en gebrek aan concentratie toch lekker kunnen oefenen heike is ook snel afgeleid als ik met meerder rij hoor

Cloris – fijn dat piropo weer helemaal goed is geeft idd een fijn gevoel en toch nog mooie stukken in je les ondanks het slechte weer

Suus – gelukkig stond die bij de buurman en was die niet verder weg gegaan

Saida – zodra heike dadelijk terug komt gaat die ook onder een zomerdeken hij heeft het heel snel koud (heb ik ook laten onderzoeken door de dierenarts door zijn bloed) en wordt dan reuze sagerijnig maar nu al een deken vindt ik wel erg vroeg maar goed dat is mijn mening en ook ik praat tegen heike hoor vooral als ik alleen op stal ben :D

En jee dat filmpje je gaat zo iemand toch gelijk helpen ik spring gelijk in het water dat weet ik zeker want heb het al een keer mee gemaakt toen bleef ook iedereen aan de kant staan ik trok toen mijn schoenen uit en lag er gelijk in die man is toen naar het ziekenhuis gebracht en later nog aan mijn deur gekomen om me te bedanken en heb toen een cadeau bon van die man gehad hij was mij heel dankbaar,
Ik kan er dan ook niet met mijn verstand bij dat je zulke mensen niet help :n schandaling gewoon

Cynthia – precies hoe jij het zeg ik kan ook niet hulpeloos toe kijken

Wanda – ja super je hebt lekker gereden nu lekker zo doorgaan ;)

nou ga me eigen snel douchen want we hebben zo een feestje van de camping ik heb er helemaal zin lekker bbqen ondanks het slechte weer

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:20

!!! Even tussendoor...... !!!

Heeft iemand hier ervaring met de USG 3-in-1 beenbeschermers?
Als transportbeschermers of voor bij het rijden/longeren/losgooien?

Ik wil voor Rintske beenbeschermers voor op de trailer, maar de gewone transportbeschermers trapt ze uit.
Ze staat dan echt te trappen en te bokken net zolang totdat ze uit zijn.
Het zijn ook van die pompeuse dingen vind ik zelf.....
Nu kan ik van die 3-in-1 beschermers overnemen, en ik dacht dat dit icm springschoenen misschien iets zou kunnen zijn?

Die keer dat ze zo onwijs onrustig was op de trailer hebben we geluk gehad dat ze op wat wondjes na verder geen blessure heeft opgelopen.
Dit (én erger!) wil ik eigenlijk wel voorkomen de volgende keer.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:33

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:34

Saida: Waarom niet gewoon "bloot" op de trailer? Heb wel vaker nare ervaringen gehoord en toen we Jippe gingen halen heb ik op advies van velen hier op Bokt hem zonder beschermers op de trailer gezet.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:34

ja ik ook die zijn ideaal :D

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:37

Zilfstar schreef:
Saida: Waarom niet gewoon "bloot" op de trailer? Heb wel vaker nare ervaringen gehoord en toen we Jippe gingen halen heb ik op advies van velen hier op Bokt hem zonder beschermers op de trailer gezet.

Ik ben Saida niet maar ik heb zoveel ellende gezien met paarden bloot op de trailer (en zelf een paard maandenlang uitgeschakeld door bloot op de trailer dat ik dat echt een risico vind, ga zelf maar eens in een trailer staan als die rijdt en kijk dan eens hoe je je evenwicht kan bewaren, ze stappen heel snel in hun eigen benen. Transportbeschermers gebruik ik ook niet maar wel degelijk been en hoefbescherming voor ;)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:46

Ik gebruik grote onderlappen en bandages. Daarmee weet ik zeker dat het blijft zitten en niet afzakt oid. Net wat Cloris zegt, je weet niet of ze eens raar moeten overstappen om hun evenwicht te bewaren en als ze geblesseerd van de wagen af komen dan denk je... had ik maar...

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:48

Vanaf pagina 6

Sanne: Jeetje wat zielig voor de pup. Waardoor is die andere overleden?
Naar hoor, ik hoop dat de pup gaat drinken en groot en sterk gaat worden.

Jasmijn: Spier overbelast, heeft hij flink zijn best gedaan om weg te komen. Hoe gaat het nu?

Gabriella: Jou tip voor de pup aan het drinken te krijgen, klinkt hetzelfde als bij ons mensen. ;-)

Regine: Raar joh dat van die trailer. Al weer geoefend of het nu beter gaat?

Jesser: Lekker dat het rijden goed ging. Geeft je toch weer een goed gevoel.

Moll: Gave foto’s hoor.

Wanda: Fijn dat je iemand hebt gevonden voor in het huishouden.

Cynthia: De blauwe zweetdeken had ik voor Atlas gekocht, helaas veel te kort aan alle kanten. Ik heb hem doorverkocht aan een stalgenoot en bij haar paard ligt hij super. Paardje is wel een heel stuk kleiner dan Atlas. Helaas, ik vond hem onwijs gaaf.

Ilona: Ik wil alles proberen te volgen. Ik vind het niet netjes om de helft ervan te missen. (beetje verslaafd denk).
Met Atlas gaat het goed. Vandaag is hij voor het eerst van de medicijnen af. Binnen kort wordt hij voor de zekerheid weer nagemeten. Hij begint aan te komen, alleen de meeste mensen op stal zien hem steeds met een deken en zeggen nu, jeetje wat is hij afgevallen. Maar hij wordt gelukkig alweer wat ronder.
Aan de lange lijnen loopt hij super. En nu ook weer lekker onder het zadel. Alleen de rechtergalop, loopt hij weer met 2 achterbenen naast elkaar. Ik moet nog even kijken of dit door het zadel kan komen.
Wattenschijfjes zijn ook altijd handig als de ogen ontstoken zijn. ;-)

Wenda: Wat een leuk outfit zo tussen de struikjes. ;-)
Groeit dat lucerne gewoon bij jullie in het wild???? Wauw!!

Laura: Haha, lees nou je berichtje pas. Ik lees gewoon rustig verder. ;-) Ik kom er wel weer.
En die laatste pagina’s chaotisch, hoe kom je erbij. Haha. Vooral dat “schop” van Elise. Die zal nu wel spierpijn hebben. Haha.
Huh, ijzerdraad uit zijn knie. Jeetje, dat zal best pijn hebben gedaan.
Pfff, jeetje hoe krijg je dat voor elkaar. Bij mij liggen ook altijd de longeerlijnen op de grond voordat ik ga laden. Eng idee zeg. Gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden.
Bij ons is dat ook vaak genoeg gebeurd met stroomdraad. Het is echt balen als het gebeurd. Als de mijne erbij loopt, mag je blij zijn als die van jou een merrie is, ruinen trapt hij helemaal aan gort. Gelukkig was jij er bij en zijn er geen gekke dingen gebeurd.

Michelle: Gelukkig dat het maar 1 eitje is.

Saida: Mooie foto’s hoor.

Denise: Leuke foto’s. Vooral die staartjes die omhoog staan. Haha.

Cynthia: Haha, wat een leuke foto’s en teksten erbij. Om te gieren.

Jell: Met Atlas gaat het echt super (zie hierboven).
Mijn vriendin kon het nog niet aan. Die is net haar paard kwijt. Er komen nu wat dames kijken. Eentje is er al geweest en die is erg enthousiast. Maandag komt er weer 1.
Ik doe trouwens Quantum Touch en werk daarnaast met een biosensor. Reiki wilde ik ook gaan doen. Het is mij af geraden, omdat ik erg open sta en nu al snel dingen van andere oppak als ik mezelf niet bescherm.
Wel fijn dat je nichtje weer thuis is. Beter dan zo’n ziekenhuis.

Naatjuh: Wat een onwijs gave foto’s. En wat een knapperd is dat zeg.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:05

Cynthia haha die over de Mexicaanse griep is echt geweldig!!! Ik weet ook nog een goede 'dumpplaats' hoor :P
Haha ben dus niet de enige die Jansen van der Hout helemaal niks vind. Ben er een keer geweest en bijna tegen een muur geëindigd...

Denise ja mijn paard wordt zo wel bomproof haha....

Sanne haha last van een zuchtende pinpas als je hem weer uit je portemonnee haalde :P haha... Heerlijk he geld uitgeven (behalve als je de dag erna je rekening ziet...)

Martine dan moet ik toch ook maar daar komen wonen hihi... nee denk dat ik binnen no-time heimwee heb dan haha...
Nee het draadje zat er echt maar net in gelukkig. Vandaag was al niet meer te zien waar het gezeten had gelukkig!
Oeh wat eng dat filmpje! Gelukkig is autoglas niet snijdend (althans veel minder snel dan ruitenglas)

Anouk jammer zeg dat je niks meer gehoord hebt van de Superhorse! En ohja Aqua dat was echt helemaal geweldig haha... hier nog zo een andere die heel de dag in je hoofd blijft hangen:

En 5ive was dit soort liedjes:

Jellie leuk joh dat je je studiemateriaal binnen hebt! En dat bos komt voor jou ook nog wel toch??

Malin oeh dat zou echt zonde zijn zeg als je deken bij het vuil was geeindigd! Op zo een moment ben je wel blij dat mannen niet zo snel zijn met opruimen :P

Debby leuke foto's!! En wow wat een hagelstenen! Hier heeft het gister alleen geregend...

Ilona ja soms zijn paarden echt niet te snappen hihi :P Fijn dat hij niet bang was voor het klapperende dak!
En op die eerste foto is het inderdaad net Chic. Zou er daar alleen nooit een kopen....

Beda haha apk voor je paard :P maar nou je het zegt ik kreeg laatst een vragenlijst vanuit Utrecht met het idee om een jaarlijkse controle op paarden te verplichten wat we daar van vonden... Dus maar netjes ingevuld en teruggestuurd.

Suus oepsie... hij dacht waarschijnlijk dat het gras bij de buren altijd groener is :P

Saida neehoor de mijne staat echt nog niet onder een deken. Wat willen ze dan doen mocht het min 8 worden??? Zie je het paard niet meer door de vele dekens die erop moeten :P
Heb geen ervaring met die beenbeschermers. Trapt ze ook van die dikke onderlappen uit met bandages?? Dat werkte bij ons bij sommige paarden heel goed. Dus van die schuim-achtige onderlappen en dan bandages.

Peet ja maar de deken is maar in 1 maat... En die is te klein......

Snowy super dat je zadel nu pas!!!

Wanda WAUW!!!! HELEMAAL GEWELDIG ZEG!!!! Dus nu helemaal op de roze wolk :P

Nou het bos was echt super weer!!!
Ben helemaal happy!!!
Begonnen bij de Galderse Hei en die stond echt al prachtig in bloei. Denk dat hij over een week echt mooi paars is!
Kwamen meteen een ander paard tegen waardoor hincapie helemaal dol ging doen omdat dat andere paard ook dol deed... Daarna was hij gelukkig wel weer rustig. Hebben de kleinste ronde gedaan omdat we niet goed wisten hoe lang die zou duren. Was ongeveer een uurtje met stappen, draven en zelfs twee galopjes. Volgende keer een grotere ronde! Denk dat de langste bijna 3 uur is dus dat was een beetje te veel voor de eerste keer op vreemd terrein...
Op de terugweg op de hei nog een klein rondje gedaan omdat mijn moeder en een vriendin van haar nog niet terug waren van het terras. Daarna hebben we nog foto's gemaakt op de hei. Hij was toch gewoon nog steeds poepiefris zelfs na dat uur buitenrijden haha...
Volgende keer dus maar een langer ritje haha...

Foto's zijn aan het uploaden!

Ohja ook nog een leuk nieuwtje. Hincapie heeft volgens vele 10 minuten op de wei gestaan tussen de merries en nou is een pony van een vriendin van mij drachtig.... Haha nee gekheid maar zo is het weidedrama van van de week al opgeblazen haha... Hoezo roddelen ze te veel :P

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:19

Eerst nog even twee van mn poezenbeest gister bij mij op de bank... Zo ligt het ze het liefst en dan net zo lang tot ik mn benen niet meer voel....

Afbeelding

Afbeelding