Ik weet dus waar mijn vakantiegeld heen gaat

@ Redina, balen dat nieuws. Maar ik verbaas mij wel dat een dierenarts het zo even kan zien zonder foto's. Hopelijk krijg je volgende week vrijdag in Bodegraven goed nieuws.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Ja dat vertellen deed hij bij mij ook, zowel aan de telefoon idd als toen hij er was. Ook over Richard Hinrich (of zoiets, ik vergeet die naam steeds) en Arthur Kottas, dat hij met de paarden van Arthur aan de dubbele longe werkte omdat Arthur ze dan daarna zo lekker los vond
Hij gaat mij ook helpen met Suev aan de dubbele longe. Hij liet ook allemaal foto's zien die in boeken stonden die hij persoonlijk van mensen had gekregen. Arthur Kottas geeft weer les trouwens aan David de Wispelaere (daar ben ik lyrisch van
) dus daar hadden we het ook nog even over.
In ieder geval onzettend bedankt voor de tip, ga je inderdaad de rest van je leven meenemen denk ik!
Werk-ze morgen, ik heb de middag en avond dus ik kan uitslapen!
Lusitana schreef:Apassionata is hier in Lissabon in de (overdekte stierenvechtersarena) Campo Pequeno. Vraag me af of ze het vol kunnen krijgen.
Prinslover schreef:Naar die paardenshow zou ik ook wel willen, die er nu weer komt. Dat is toch Apassionata? Dat lijkt me echt zó'n geweldige show
peetisgreat schreef:Prinslover schreef:Naar die paardenshow zou ik ook wel willen, die er nu weer komt. Dat is toch Apassionata? Dat lijkt me echt zó'n geweldige show
zaterdag wordt ook heel leuk![]()
![]()
Yenneke schreef:Lusitana schreef:Apassionata is hier in Lissabon in de (overdekte stierenvechtersarena) Campo Pequeno. Vraag me af of ze het vol kunnen krijgen.
Ik ben hier in Amsterdam geweest. Vond de show niet heel erg goed. Vond die bruine Lusitano hengst van die Portugese rijder (nationaal rijder, weet even zijn naam niet meer) wel super mooi!
En ook die bruine Lippizaner hengst. Dat had ik nog nooit gezien.
Ga je er zelf wel naar toe?
Prinslover schreef:Oeps, 2 x post foutje