Ik weet dus waar mijn vakantiegeld heen gaat
@ Redina, balen dat nieuws. Maar ik verbaas mij wel dat een dierenarts het zo even kan zien zonder foto's. Hopelijk krijg je volgende week vrijdag in Bodegraven goed nieuws.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en Arthur Kottas, dat hij met de paarden van Arthur aan de dubbele longe werkte omdat Arthur ze dan daarna zo lekker los vond
Hij gaat mij ook helpen met Suev aan de dubbele longe. Hij liet ook allemaal foto's zien die in boeken stonden die hij persoonlijk van mensen had gekregen. Arthur Kottas geeft weer les trouwens aan David de Wispelaere (daar ben ik lyrisch van
) dus daar hadden we het ook nog even over.
Wel gemeen van iemand van jou stal om dit uit te printen. Erg laag hoor! Maarjaa, je hebt van die mensen
DinkeyGirl schreef:Ja dat vertellen deed hij bij mij ook, zowel aan de telefoon idd als toen hij er was. Ook over Richard Hinrich (of zoiets, ik vergeet die naam steeds) en Arthur Kottas, dat hij met de paarden van Arthur aan de dubbele longe werkte omdat Arthur ze dan daarna zo lekker los vond
Hij gaat mij ook helpen met Suev aan de dubbele longe. Hij liet ook allemaal foto's zien die in boeken stonden die hij persoonlijk van mensen had gekregen. Arthur Kottas geeft weer les trouwens aan David de Wispelaere (daar ben ik lyrisch van
) dus daar hadden we het ook nog even over.
In ieder geval onzettend bedankt voor de tip, ga je inderdaad de rest van je leven meenemen denk ik!
Werk-ze morgen, ik heb de middag en avond dus ik kan uitslapen!
. En daarnaast niet te vergeten het handveranderen in de galop met een changement en piafferen.Lusitana schreef:Apassionata is hier in Lissabon in de (overdekte stierenvechtersarena) Campo Pequeno. Vraag me af of ze het vol kunnen krijgen.
Prinslover schreef:Naar die paardenshow zou ik ook wel willen, die er nu weer komt. Dat is toch Apassionata? Dat lijkt me echt zó'n geweldige show
Ik zag dat Danielle ook komt met Jauk, wat leuk zeg, zie ik die ook is
Want ik kan komen
Stuur je nu ff pbtje, anders lees je het hier niet meer.
peetisgreat schreef:Prinslover schreef:Naar die paardenshow zou ik ook wel willen, die er nu weer komt. Dat is toch Apassionata? Dat lijkt me echt zó'n geweldige show
zaterdag wordt ook heel leuk![]()
![]()
Kan die naam op de een of andere manier maar niet onthouden. We hadden het ook nog even over Stefan Radke, ben nu in zijn boek bezig. Willy vond dat ook een goed boek dus ik ga lekker verder met lezen.
Ik wou echt dat ik een trailer had! dan ging ik er echt heen!
, morgen komt Janet Bos)
Zaterdag heb ik weer een les, ik kijk er naar uit!

Yenneke schreef:Lusitana schreef:Apassionata is hier in Lissabon in de (overdekte stierenvechtersarena) Campo Pequeno. Vraag me af of ze het vol kunnen krijgen.
Ik ben hier in Amsterdam geweest. Vond de show niet heel erg goed. Vond die bruine Lusitano hengst van die Portugese rijder (nationaal rijder, weet even zijn naam niet meer) wel super mooi!
En ook die bruine Lippizaner hengst. Dat had ik nog nooit gezien.
Ga je er zelf wel naar toe?
Maar ik ga zaterdag iig ook naar iets leuks met paarden, dus doe ik het daar maar mee. Ik wil nog zoveel dingen, krijg voor de helft al mn rijbewijs, wil een 2-persoonsbed noem maar op. Ik ben binnenkort wel jarig (9 april wordt ik 18, eindelijk
) maar het houd een keer op met cadeautjes! Dus als ik zelf weer veel centjes heb, dan koop ik wel kaarten
Er zullen vast nog wel mee shows komen hoop ik.
Prinslover schreef:Oeps, 2 x post foutje