2e proef werd wel duidelijk dat meneer lekker eigenzinnig bezig was. Dus alle zeilen bijgezet. Galop rechts wenste hij niet aan te springen. Werd links. Dus bij de derde poging van mij werd ie narrig en volde een bok daarna kreeg ik de rechtergalop van hem.
Jessica zag na de 2e proef ook wat voor kop Frío trok. Dat was echt dwarsheid. Een apenkop.
Toen ik de bak uitging vroeg iemand naar mijn hoofdstel. Was ze weg van. Zij kende de jury ook en gaf aan dat ze heel laag jureerde. Okay, dat zou geen winst worden.
1e en 2e hadden relatief lage punten, wel winst. En ik? Ik had 155 en 154

En zó slecht had ik dus niet gereden. Sterker nog, degene die het wedstrijdsecretariaat deed kwam naar mij toe om te melden dat ze deze jury niet meer zou uitnodigen en ik niet eens de laagste punten had. Het had haar zelfs verbaasd omdat ze mij had zien rijden en vond dat het er goed uitzag. Tja... helaas jureerde zij niet

Volgende keer beter, we gaan in ieder geval heel lekker op het moment en de volgende keer volgen die punten vast wel! En ondanks de apenstemming van Frío heb ik wel lekker gereden. Vond het stiekem wel humor