Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vandaar mijn aversie tegen shetlanders om op te rijden...
Toen ze dat wist, slikte ze dapper en stapte prince uit. Volgende keer longeer ik hem eerst. Dat heb ik haar netjes beloofd en ik ga woord houden hoor! 

. Voel me vandaag alweer iets beter! Idra schreef:Leuke sneeuwfoto's allemaal!
Hier ligt ook zo'n 16 cm, straks Licor en Yoshi ook eens op de foto zetten
Cyrina, wat is Arrojado een plaatje!

Mies_Apollo schreef:hoe was het rijden in de binnenbak gegaan?
. Maar hij stond wel rustig, gelijk eten. Toen we ze daar uitgeladen hadden wilde die alweer bijna de trailer op, toen dacht ik nog owww dan gaat ie straks vast makkelijk (niet dus
). In de bak was ie echt super braaf!! Hij vond de spiegels wel erg interessant en door de ramen zag je de kantine dat was ook erg interessant
. Maar hij was gewoon fijn te rijden en niet echt schrikkerig ofzo. Het is ook een heerlijke stoere pony!! In de bak reed nog een fjordje en daar had ie wel een lichtelijke neiging bij om er naar toe te gaan, die was wel erg leuk
. Ik heb verder wel lekker kunnen rijden
. En we zijn een ervaring rijker! Maar ja terug wilde die weer even niet de trailer op, uiteindelijk stond ie wel en toen moest Wulfert er ook nog op. En dat lukte uiteindelijk ook wel
. 
. Minder dat het laden niet zo goed ging.
. hebben lekker even buiten gelopen en blij dat ze waren
bedouin schreef:Ooohhh sneeuw, wat een prachtige sneeuwfoto's, ik zou bijna vergeten wat dat ook weer was.
Ik kom binnenkort weer even updaten en bijkletsen. De cultuur hier vraagt iewat mijn aandacht en energie, hoe jullie dat doen met kinderen man en paarden, mn petje af, de laatste tijd zit ik alleen wat naar mn beeldscherm te staren en ga liever weer terug naar de paarden, nou moet ik zeggen dat het hier binnen een stuk kouder is dan buiten. Groetjes!
. Komt vast wel goed!! Hij staat er verder ook gewoon heel rustig op en er af gaat ook heel goed. Hij blijft netjes staan tot ik het teken geef achterwaarts te gaan, toch wel wat anders als ik bij andere paarden wel eens zie die er zo vanaf kletteren. Dus ja het laden zelf komt vast ook wel goed
.
. Ik heb bij ons op stal al aardig wat paarden bijna zien weg glijden. Ben blij dat Shaggy geen ijzers heeft
.
hier nog ff hoe tsjil denkt over het weer kijk die tong haha BrankaZ schreef:Staat Tsjllert op ijzers Peet? Merk bij mij op stal dat dat veel verschil maakt. Paarden met ijzers krijgen klompen sneeuw/ijs onder hun hoeven. Zonder ijzers gaat vrijwel probleemloos. Frío staat blootvoets en heeft niets onder zijn hoeven zitten.
tsjilly schreef:BrankaZ schreef:Staat Tsjllert op ijzers Peet? Merk bij mij op stal dat dat veel verschil maakt. Paarden met ijzers krijgen klompen sneeuw/ijs onder hun hoeven. Zonder ijzers gaat vrijwel probleemloos. Frío staat blootvoets en heeft niets onder zijn hoeven zitten.
ja die gek loopt op ijzers mss dat dat het wel is smeer er de volgende keer maar een lading uierzalf op mss helpt het
. Moet nog even de foto's van mijn camera afhalen
.
. Shaggy ging al gelijk rollen in de sneeuw, die vond het geweldig! Het was wel weer een heel gezeik bij ons op stal... Ik had ze op het pad (zoals we dat noemen) neergezet en iemand anders haalde net haar paarden van het land, of ik dat stukje even wilde splitsen met een longeertouw. Dus ik zeg nou nee sorry, jij komt net van het land af en hun staan hier net (en het is al zo'n klein stukje). Dus ja toen waren ze alweer kwaad.... Hebben ze ze ergens anders neergezet, na een kwartier binnen gehaald en toen zijn ze alweer naar huis gegaan. 's middags om half 2 zou een andere groep van het land af gaan, en kon onze groep erop. Dat gebeurde dus ook al niet... De eigenaar van die paarden was om 2 uur pas op stal, ging toen eerst mesten en daarna wat drinken. Om 3 uur stonden ze er nog. Vind dat echt asociaal!! Gelukkig hebben we dan nog paddocks enz, maar even het land op had ik ook fijn gevonden! Het winterland is nu gewoon niet te doen, door de sneeuw zie je de kuilen niet en als ze dan gaan spelen kan er dus behoorlijk wat mis gaan...