Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JeanleGrand schreef:Hallo allemaal, Prettig Pasen !!
Is al weer een tijdje geleden dat we foto's van ons hengstveulen Baldomero hebben geplaatst.
Inmiddels is Baldomero 11 maanden en we zijn nog steeds gek op hem.
Hij lijkt ook zo op Halley en is lekker stoer.
Groetjes,
Jan
Kom hem wel even stiekum in mn binnenzak stoppen, jij hebt toch genoeg paarden dat merken jullie vast niet

Doet zijn camera het inmiddels weer?
Lekker geshopt zo te lezen! Ben benieuwd naar de foto's.
). Ik wil dat graag uitbouwen/verfijnen.
Ja ik heb zeker veel geleerd ondanks dat hij zo druk was, is ook lekker als je het de volgende dag toe kunt passen en het lukt dan gewoon. Maar dat dominante gedoe op locatie moet ik niet hebben, hij houdt zijn tanden maar lekker in zijn mond 
. Wel leuk hoor! Ik ben het helemaal met Malin eens over haar tip. Gewoon doen wat jíj denkt dat goed is voor Shannon, waar ze het beste op reageerd
. Lekker slim verhaal bij die mac
.
Spannend nu... gaat nu écht niet lang meer duren! En das wel een dillema met je cursus... Misschien dan toch maar weer rico mee...?
! Gewoon lekker posten hoor
!
!!!
haha. Fuurtje is echt een leukerdje! En fijn dat je les wel goed ging! Ook nog een bitloos haha, ziet er alsnog goed uit!
. Knappe Rints! Goed dat ze bij je blijft hoor
.
Die herken je niet meer terug bijna
. Wat een grote knappe knul zeg!
. Wel handig zo'n vriend die zulke plaatjes kan schieten haha!
. Dinky! Wat een snoepje is dat ook!! Gewelige foto
. Wel balen van je arm trouwens.. wel een héle stoute Suevo..
. Vrijdag na 2 of 3 weken weer in de bak gaan rijden, ging ook wel goed, maar hij moest weer ff wennen geloof ik
. Want vandaag liep hij alweer stukken beter!!
Helemaal los gelaten, mooie stukken op 4 benen, goed de hand volgen, en jaa, zelf galop op de rechterhand!!
(snapte hij voor geen meter haha). Maar dat kwartje lijkt te vallen nu! Knap paard
.
En was natuurlijk in monster gebleven na gister avond en ging iets van na 4e rijden vanaf stal. 
dus we hebben heel hard geoefend...en valerie maakt foto's en filmpjes! 

maar dat wist ik van te voren hoor. Voor de rest zit hij super zacht en verbeterd mijn zit ook.
Ze ziet er ook prachtig uit! Blijft ze bij jullie de komende tijd (de vorige (twee)jaarlingen had je toch ergens anders staan)? Anders kom ik van de zomer ze even bewonderen en gezellig bijkletsen én kennis maken met banjer!

Betunero zit nu in een fase dat hij niet meer
volgens mij is het bos alleen maar van zulke paden (was me gisteren opgevallen
)
als jullie er allebei voor te porren zijn dan natuurlijk
haha de VA die niet sterk genoeg is. tis taai spul, dat knipgeluid is ook zo lekker knarsend. en ja er was een klein relletje door mij veroorzaakt hihi. je ziet fuur steeds feller worden, reed het zo wel lekker?? heerlijk joh varen met zo'n zonnetje.

) maar daar heb ik het wel ontzettend goed van geleerd. Suevo staat gelukkig altijd er rustig in de trailer dus daar heb ik geen kind aan 

Fijn dat het goed gaat.
, maar waarom rij je bitloos? Lekker he dat wassen met dit
Leuke foto's van je paasrit.
Volgende keer beter.
Leuke foto's.
Leuk zo een workshop.
.
dat ik gister voor het eerst zonder heb
).
.
. 
Ben nog nooit op zo'n wedstrijd geweest...
Betunero heefth et idd erg naar z'n zin, hij is ook een stuk rustiger geworden maar ook een stuk beschermender over mij.