[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:23

woooooow! Het was altijd al een lekker ding..maar hij blijft maar knapper worden!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:57

thanx allemaal!
ben er zelf ook super blij mee!
heb nog wel wat mooie, zal er straks nog wat uitzoeken!

Jan, Baldomero is echt een leuk dier!
Pittig koppie zo op die foto's!

saida, jee spannend ritje zo zeg, maar super dat het allemaal goed is gegaan uiteindelijk!
Fifi gaat in principe volgende week wel mee, tenzij het hoesten erger wordt, dan zal ik af moet zeggen, maar ik kijk het van de week even af...
Zoveel hoeft ze daar niet te doen, en een beetje rustig een rondje lopen moet volgens mij wel lukken... 8-)

madelief, leuke foto's, gaaf zo zonder bit!

moppie lover, sterkte met moppie...

karina, super dat 'ie zo braaf was!
Klinkt inderdaad heftig je cursus...

mies, klinkt als een geslaagd dagje! ;)

jolijn, lekker uitrusten... 8-)

ilona, klinkt als een gezellig shop weekend! :D
Leuk, nieuwe Chico plaatjes!!

edit, hier nog even 1 gaaf plaatje door vriendje gemaakt... 8-)
Afbeelding

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:21

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:22

Afbeelding

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:30

hoi allemaal,

ik vroeg me af wat jullie precies doen om de nek van je anda zo stevig mogelijk te houden..

in spanje raadde ze me aan om een ruif in zn stal op te hangen hoog zodat dat zn nek stevig houdt en natuurlijk trainen tijdens het rijden enz.

wat doen jullie precies en hebben jullie andas met een "omgevallen nek"

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:37

JeanleGrand schreef:
Hallo allemaal, Prettig Pasen !!

Is al weer een tijdje geleden dat we foto's van ons hengstveulen Baldomero hebben geplaatst.
Inmiddels is Baldomero 11 maanden en we zijn nog steeds gek op hem.
Hij lijkt ook zo op Halley en is lekker stoer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,
Jan

Aaaaah hij is echt zo knap.... Die mag je niet weg doen hoor Lisenk anders wil ik hem :~ Kom hem wel even stiekum in mn binnenzak stoppen, jij hebt toch genoeg paarden dat merken jullie vast niet :P O:)

Madelief stoere foto's en idd heel leuk petje! AR is academische rijschool, ik volg met Suevo een opleiding van 2 jaar ;)

Saida ik weet precies wat je bedoelt, Suev kan soms ook zo doen maar gelukkig blijft hij ook net als Rints wel bij me.

Ellis hele mooie plaatjes, wat is het toch een super merrie :+: Doet zijn camera het inmiddels weer?

Frank gelukkig gaat het goed met Des en is alles normaal verlopen!

Karina dat is wel balen, lijkt me zeker intensief maar ook heel leuk en leerzaam. Super van je mam dat ze dan naar jullie toekomt. Wat een eigenwijs veulen, misschien blijft het toch nog wel zitten tot je weer terug bent ;)

Mies dat kan ik snappen en ik kan je maar 1 tip geven: ga op je eigen gevoel af. Dat bijkt altijd het beste te werken (ben ik door ervaring ook achter gekomen): jij kent Shannon het beste! Heb er hoe dan ook vertrouwen in dat het helemaal goed komt met de tijd.

Jas leuk hoor dat het zo goed tussen jullie gaat! Ook toppie van Bandito. Zie je Dizo en Raya nog wel eens of is dat nu helemaal niet meer mogelijk? Had pasgeleden nog een link naar mijn picasa-album geplaatst met de laatste nieuwe foto's van Suev: http://picasaweb.google.nl/Suevo98/2009 ... GSndah3gE#

Ila ja dat kan je wel zeggen ja, mijn hele onderarm is blauw :( Lekker geshopt zo te lezen! Ben benieuwd naar de foto's.

Anita dat klinkt niet echt lekker, ik zou er ook even naar laten kijken. Ja ik oefen dat thuis ook, vind het erg leuk om te doen (Suevo volgens mij wat minder maar dan heeft hij mooi pech :P). Ik wil dat graag uitbouwen/verfijnen.

Laura gave foto's van je kanjer, wat glimt hij mooi!

Hmm iedereen heeft zo te lezen leuke dingen gedaan met pasen en een fijne dag gehad! Ik wilde gaan rijden maar voelde me niet helemaal fit dus heb hem met touwtjes gelongeerd en daarna nog even de dingen van gisteren herhaald. Hij vond het in het begin wel even moeilijk maar daarna deed hij het heel netjes. Thuis is hij gewoon zo anders als op een vreemde locatie... maar ach alles moeten we leren dus ook dat ;) Ja ik heb zeker veel geleerd ondanks dat hij zo druk was, is ook lekker als je het de volgende dag toe kunt passen en het lukt dan gewoon. Maar dat dominante gedoe op locatie moet ik niet hebben, hij houdt zijn tanden maar lekker in zijn mond :P

Dan wilde ik deze nog even met jullie delen van mijn andere kanjer:

http://picasaweb.google.nl/lh/photo/cIi ... directlink

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 23:44

Hoi allemaal vrolijk pasen :D
Ik heb even de puf niet om bij te reageren,tsja druk in de horeca met pasen hè...vanochtend half 8 begonnen en vanmiddag paar uurtjes even snel naar huis en Moreno gedag zeggen en eind van de middag weer begonnen en nu net thuis....en morgenvroeg weer half 8 beginnen...
Maar morgenmiddag lekker vrij na 14.00 uur en dan ga ik met een vriendin een lekkere buitenrit maken,ben benieuwd want ik heb hem deze week maar 1 keer gereden :=
Tot morgen :wave:

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 00:19

Mies: Haha, een paasrit nog wel :D :D . Wel leuk hoor! Ik ben het helemaal met Malin eens over haar tip. Gewoon doen wat jíj denkt dat goed is voor Shannon, waar ze het beste op reageerd :j . Lekker slim verhaal bij die mac :') .

Karina: Hihi, merrie heeft op je gewacht dus! :+ Spannend nu... gaat nu écht niet lang meer duren! En das wel een dillema met je cursus... Misschien dan toch maar weer rico mee...?

Nishada: Hoe is het met jou en urbino? Wanneer komen daar weer verhalen en plaatjes van :D ! Gewoon lekker posten hoor *D !

Moppielover: Is er eigenlijk al een DA bij geweest? Het klinkt niet erg goed hoor, wat moppie heeft.........

Mies: Ging je nog wat leuks doen met die kleine en je vent met pasen? Was gister gezellig dat je er was *D !!!

Madelief: Hoezo barok spekkie?! :9 haha. Fuurtje is echt een leukerdje! En fijn dat je les wel goed ging! Ook nog een bitloos haha, ziet er alsnog goed uit!

Saida: Hihi, lekker he? Op die rose wolk :D . Knappe Rints! Goed dat ze bij je blijft hoor *D .

Jan & Lisenka: Wooooooooooooooow, is dat Baldomero :wow: Die herken je niet meer terug bijna ;) . Wat een grote knappe knul zeg!

Ellis: Gaaf joh, die foto :D . Wel handig zo'n vriend die zulke plaatjes kan schieten haha!

Haleyjames: Jielt, ex-verzorg fries van mij had het ook. Kan je niet aan trainen... Is vaak erfelijk..

Malin: My god.... :+: . Dinky! Wat een snoepje is dat ook!! Gewelige foto :D . Wel balen van je arm trouwens.. wel een héle stoute Suevo.. :o

Gab: Pff... horeca is vermoeiend nu ja.. blegh! Maar gelukkig morgen lekker buitenritje dus.. lekker hoor, genieten!

Zo, heb net gereden! Hij liep weer zooo fijn :+: . Vrijdag na 2 of 3 weken weer in de bak gaan rijden, ging ook wel goed, maar hij moest weer ff wennen geloof ik :+ . Want vandaag liep hij alweer stukken beter!! *D Helemaal los gelaten, mooie stukken op 4 benen, goed de hand volgen, en jaa, zelf galop op de rechterhand!! :D :D (snapte hij voor geen meter haha). Maar dat kwartje lijkt te vallen nu! Knap paard :+: .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 00:42

Ilona ; nee we hebben er niks aan gedaan. Wij hebben eigenlijk nog nooit aan pasen gedaan. Straks als sammie wat groter is. Ze blijft nu toch nog niet zitten met ontbijten en alles ;) En was natuurlijk in monster gebleven na gister avond en ging iets van na 4e rijden vanaf stal.
Pff ben wel dood van het weekend haha

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 08:46

malin: Zullen we samen een baldomero ontvoeringsplan opstellen ;)
Toch wel een voordeel van les op locatie. Encanto is thuis altijd zo ontspannen en rustig maar op wedstrijd terrein kon hij echt heet worden...toch lastig als je thuis vooral traint op actie en daar dan juist weer terug moet rijden...
Leuke foto van dinkey, veel kleine meisjes voor zn charmes gevallen?

ilona: Ik wordt steeds benieuwder naar chico! Wil hem echt graag onder het zadel zien!

Vandaag weer dressuurles! En heeeel veel zin! Vorige keer had mn instructrice beloofd dat als het goed zou gaan we een begin met het wijken zouden maken *\o/* dus we hebben heel hard geoefend...en valerie maakt foto's en filmpjes!

Nog wat foto's van afgelopen dagen

Op paasrit!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en een voorproefje van het springen!
Afbeelding
Afbeelding

En shannon op zoek naar paaseieren ;)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 09:50

Leuke foto's allemaal weer :D

Lekkere paasritten gemaakt iedereen lees ik :j

Nou, het is weer zover hoor, ik heb weer blaasontsteking! En het lijkt wel alsof het iedere keer pijnlijker wordt! Ik durf eigenlijk niet te bewegen nu, maar moet zo echt de paarden gaan voeren!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:50

Saida: Ha, oke, ik was dus niet de enige :D
Vriendlief bleek achteraf wel de hele tijd wakkeer te hebben gelegen, maar goed :P
Fijn dat Rints nog zo braaf bleef, leuk altijd he dat bekijks van andere mensen.

Jan!! Wat gezellig dat je eens langskomt en wat foto'plaatst, wat een leuke foto's van Baldomero, wat is ie al stoerrr!
Weet je van wie ik nou foto's zou willen zien :?

Ellis: Lekker joh, dat er nu zoveel mooie foto's van haar zijn gemaakt!

Haleyjames: Van die ruif lijkt me eerlijk een beetje onzin, laat staan dat het lekker eet voor je paard, geloof ook niet dat het zo goed is.
Ik heb geen Anda met een omgevallen nek, ook nog geen gezien, maar voor zover ik weet is dit ook een geboren afwijking. (misschien wist je dit al?)

Malin: OOh, blond, was aan t slapen denk... Wist dat je die opleiding volgde...
Furia kan ook zo gespannen worden op andere locatie.

Iloon: Cloris was ook blij verrast met zn ontwikkeling haha. Ze had m natuurlijk al gezien een jaar (?) terug zo ongeveer.
Vind t zo goed hoe je met Chico bezig bent!

Mies: Aaaah, ik blijf zo zwaar fan van Encanto, die eerste foto is gaaf.
Hopen dat je vandaag lekker aan de slag kan met Shannon!
Springfoto's, en jullie nieuwe bak, hoe gaaf!!

Robijn: sterkte met je blaas...

Net heeeerlijk ontbijtje op bed gehad (incl. aarbeien!).
Vandaag hopelijk nog varen met vriend, beste vriendin en haar vriend en dan gezellig thuis eten.
Morgen weer aan het werk helaas, wel heerlijk weekend gehad en dan autorijles weer en dan naar Furia.
Vandaag even niet, gaat mn bijrijdster heen.

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:00

Heee madelief,

Ach sorry meid, volgens mij wil je zien hoe Baldomero's zusje Sonrisa er nu als één-jarige uit ziet.
Voorruit, speciaal voor jou dan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes van Jan,
PS: Lisenka is al een tijdje hier afwezig want er staan drie merries op het punt van bevallen.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:19

Wow Jan wat een plaatje is het!

Mies mooie foto's, dat ziet er goed uit! Ja hehe die kleine heeft ze allemaal rond zijn vingertje... eh hoefje gewonden :D

Madelief lekker verwend met paasontbijt :D

Ik ga nu snel naar stal, ook nog even kijken bij de cross. Ik hoop dat de hindernissen er van de week nog staan, kan ik ook even een rondje doen :Y)

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:36

Allereerst iedereen fijne paasdagen! Ik ben even een tijdje druk geweest en heb nu dus 22 pagina's bijgelezen......hier even een korte reageer sessie: *D

Soeske: Wow wat een mooie foto van de zonsondergang saampies met je paardje......zon foto wil ik ook wel van mijn lieverd……….
Lau lau: geweldige fotos ook!!!!
Machonito: wow wat een topper is Baron toch en wat is hij wit!!!!!!!!!!!
Kelly: de mooiste fjord die ik ooit heb gezien…………zwijmel
Heidi: wat een lief zon klein ezeltje……..echt grappig!
Hincapie: gaat echt goed me hem. Ziet er ontspannen uit!
Frank: fijn dat je des hebt gecastreerd………..heeft prince ook weer rust. Wat een lief welsh veulentje. Hoe oud is zij/hij en haar naam??? Ik heb even iets gemist denk ik.
Naath: gaave fotos!
Jolyn: die steiger fotos gaaf!

Inmiddels al een week aan het rondtuffen op mijn nieuwe zadel en het gaat super! Ik heb enkelzweetblad en dat merk je echt hoor! Echt close contact met mn Dito! Hij reageerd super! Enige nadeel is wel dat ik nu de beugelriemen afdrukken in het zadel ga zien....zonde. :( maar dat wist ik van te voren hoor. Voor de rest zit hij super zacht en verbeterd mijn zit ook.
Afgelopen vrijdag mn eerste rondje buiten gedaan met dit zadel en dat ging prima. Liep alleen een paard voorop en dat red mijn bokkie net niet die draf dan.......dus eigenlijk heel rondje in een rustig galopje gedaan. Vandaag weer lekker naar buiten! GENIETEN van het prachtige weer! en dan van de week maar weer gaan oefenen met dressuur hahahaha!
O, ja zondag ben ik erbij hoor met de barokke paardendag (zonder Bandito) ga ik lekker jullie bokkies bewonderen! Gezellie, ik zal er saampies met Marit van Sam heen gaan!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:36

Jan -> Baldomero groeit al mooi uit, zeg!
En Sonrisa wordt ook al een hele knappe merrie!
Heel veel succes met de komende bevallingen!
Ik hoop op weer mooie maar vooral gezonde veulens en voorspoedige bevallingen voor jullie!

Ellis -> Leuk als Fifi meegaat!
Kom ik even bij haar koekeloeren, hoor!

Haleyjames -> Wat een raar advies van die spanjaarden..... heb ik nog nooit van gehoord.
Een omgevallen manenkam is vaak erfelijk bepaald en komt door een te slappe band die over de halswervel loopt.
Ik denk dat je met trainen al een heel eind komt.
Je kan het niet echt voorkomen, maar het is wel enigzins te verdoezelen door het te trainen.

Ilona -> Ik ben ook onwijs blij dat ze iig niet aan de kletter gaat.
Het scheelt natuurlijk ook dat Buehne rustig blijft en bij haar blijft.
Je kan Chico eventueel ook aan de longe trainen met goed aanspringen en sterker maken in gallop, door hem steeds aan te laten springen en na een half rondje weer terug te nemen, dan na een half rondje weer aan laten springen.
Doe ik bij Rints nu ook, en dat doet ze best goed, alleen als ik erop zit is het toch nog anders en is ze meer op zoek naar haar balans.
Maar het gaat nu wel steeds beter merk ik! *D

Michelle -> Leuke foto's weer!
Van die bosfoto's krijg ik steeds meer zin om met Rints naar het bos te gaan!

Vandaag even niets.
Marieke heeft de paarden om 10 uur buiten gezet en ik haal ze om een uur of 5 weer binnen.
Mogen ze lekker van het gras en de zon genieten vandaag.
Zonet weer een lekker paasontbijtje gehad en straks gaan we naar mijn ouders een kermisborrel halen.
Dan de paarden binnen halen, stal mesten en vanavond hebben we een etentje bij onze buurman die een 5-gangendiner gaat maken.
Ben benieuwd, het zal wel erg gezellig worden! ;)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:57

Sonrisa :+: Ze ziet er ook prachtig uit! Blijft ze bij jullie de komende tijd (de vorige (twee)jaarlingen had je toch ergens anders staan)? Anders kom ik van de zomer ze even bewonderen en gezellig bijkletsen én kennis maken met banjer!
(als ik Sonrisa zou zie krijg ik weer spontaan kriebels in mn buik)

Malin: Veel plezier, gaaf lekker springen! Dat zou ik nou nog graag op stal hebben, een springwei.

Saida: eetze vanavond, lekker uitgebreid zo te lezen!
Banditto: Blij met je nieuwe zadel, lekker hoor!

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:15

Madelief,
Beide twenters zijn sinds de herfst ook weer bij ons, we hebben de hele familie lekker bij huis.
Hartstikke leuk dat je wil komen. Wel doen he !!!

Querida en Perlita, beide dochters van onze hengst Halley, nu 2 jaar oud.
Afbeelding
Querida, volle zus van Sonrisa
Afbeelding
Perlita, volle zus van Baldomero en halfzusje van Desperado (van Frank)
Afbeelding

groetjes,
Jan

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:17

Ellis: Wat een mooie foto's !

Djemo: Mij lukt het ookal niet om Betunero de spaanse pas lopend te leren.. :(

Dahlia: Een kiephals is idd erfelijk, daarom was er tegen jouw gezegd dat je daar op moest letten
toen je een paardje ging uitzoeken. Ik weet niet of trainen daarbij helpt, geen id, maar als hij omvalt dan kan je het niet meer tegenhouden..

Gabriella: dat word dan misschien wel een hele snelle rit :P

Ilona: snapte hij de gallop niet op de rechterhand ? wel fijn dat het nu wel lukt :D Betunero zit nu in een fase dat hij niet meer
op het goede been aanspringt in gallop... ook een hoop gedoe :P

Mies: dat lange pad komt me bekend voor :P volgens mij is het bos alleen maar van zulke paden (was me gisteren opgevallen :P )

Madelief: jij bent lekker verwent dus vanochtend :D

JeanleGrand: Wat een knapperd !!

Banditto: wat jammer dat je de riemen in je zadel gaat zien, kon bij mij zadel gelukkig kiezen, of beugelriemen er boven of eronder langs.
Waar is de Barokkepaardendag eigenlijk ?

Saida: Klinkt gezellig :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:20

madelief: je kunt ook nog andere hobby's beoefenen smorgens als je uit mag slapen en dan toch al bijtijds wakker bent... :D als jullie er allebei voor te porren zijn dan natuurlijk :P haha de VA die niet sterk genoeg is. tis taai spul, dat knipgeluid is ook zo lekker knarsend. en ja er was een klein relletje door mij veroorzaakt hihi. je ziet fuur steeds feller worden, reed het zo wel lekker?? heerlijk joh varen met zo'n zonnetje.
mies: tja lastig iets met die zweep. sam is ook zo'n zeikerd, des daarentegen totaal niet. met sam zou zoiets ook erg lang gaan duren denk ik dus je zou per geval moeten bekijken of het al die moeite waard / nodig is. rustig benaderen blijft sowieso prioriteit 1.
malin: jammer van de les. trailer rijden valt best mee he, het wordt alleen anders als er een ongedurige 4-voeter in staat. en dan hangt het nog af van de grootte en sterkte van de trekkende auto.
laura: zat je nog niet op die grote wolk dan?? overigens gaan jullie wel lekker snel he, je kent hem net 3 weken, dus vertrouwen moet ook nog gebouwd worden. des had dat ook in het begin, zat ik erop, liep ie niet omdat ie niemand zag. die handen, haha ik ken het (met groene paarden)
jasmijn: de merrie is heel beschermend en bezorgd. dat sjagrijnen zal wel nooit meer overgaan denk ik. maar samen met de anderen in de wei gaat wel perfect. aahhh lekker joh met zo'n mooie dag onverwacht vrij. veel gaan wandelen dus met bandiet, leert ie allemaal wel
nathalia: nou hij "hangt" dan wel heel duidelijk aan jou. heerlijk toch zo'n band. en de barokke dag is volgende zondag (de 19e) in bunschoten
anita: zo jij zult wel gejodeld hebben onder de douche. terug ermee!! wat een tijd joh om te ontbijten, de halve dag is al om :P
ellis: alweer mooie schilderijfoto's!
debby en esther (en de rest van BPB): is een bokt-foto-workshop geen optie? sanne en marcel kunnen dan de boel leiden.
ilona: mooooooooi weer voor chick op het strand. het begint nu wat dikker te worden bij hem. hij heeft er wel mee geleden hoor, denk dat er wel een 30-40 kg af is. wow, jij gaat dus helemaal in het nieuw. ennuhh: net gereden, om 00,19 uur????? had je nog niet gegalopperd met m dan?
jolijn: dat wordt uitslapen dan! beterschap maar weer.
mies: ik krijg spontaan zin in een sunday ijsje. whaaaaa lekkere foto's, ik wil ook weer de bossen in
karina: lekker thuis laten dan over een paar weken. heerlijk joh zonder zadel met dat mooie weer op de veluwe *jaloers*
saida: zo wat een langslapers bij jou. spannende dag hoor met rints! veel plezier vandaag
jan: zoo die is gegroeid. en sonrisa ook dus. mooi spul aan het worden allemaal.
marielle: succes met de kiet. probeer niet het onderste uit de kan te halen he. ;)
haley: voorwaarts neerwaarts rijden, dan komen (en/of blijven die spieren vanzelf)
gab: veel plezier vanmiddag
joyce: goed dat je zadel zo best bevalt. het veulen is een hengstje en z'n naam daar zijn ze (me broer met z'n gezin) nog niet over uit. uhm volgens mij is ie morgen 8 dagen

hehe weer een heel verhaal. nu weer aan het werk. de champi's houden helaas balen geen 2e paasdag.
ben des trouwens wat meer aan het voeren, anders gaan er teveel kg's af bij hem.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:00

Echt grappig, ik vond Perlita ook altijd echt ont-zet-tend leuk, en nu Baldomero ook, blijkt dus dat het volle broer en zus is, ze lijken ook wel wat op elkaar. Vind Perlita ook nog steeds heel erg mooi :~

Madelief als je gaat, mag ik dan ook mee? Lijkt me gezellig, een mini-meeting! En wil de paardjes graag eens IRL bewonderen maar vooral Baldomero en Perlita :+:

Frank trailer rijden is wel makkelijk als je eenmaal weet hoe je goed achteruit moet rijden en keren. Heb in Noorwegen les gehad, twee weken lang elke dag een uur of anderhalf en allemaal moeilijke manouvres, vooral veel achteruit (met 6 verschillende bochten achter elkaar en dan achteruit in parkeren :roll:) maar daar heb ik het wel ontzettend goed van geleerd. Suevo staat gelukkig altijd er rustig in de trailer dus daar heb ik geen kind aan :)

Ben net thuis van stal en van de cross, het was lekker druk maar erg gezellig, jammer dat ik het B ponies gemist heb, vind ik altijd het leukste om te zien. Voordat ik naar de cross was gegaan heb ik nog even een lekkere bosrit met Suevo gemaakt, hij was heel braaf. Onderweg kwamen we steeds aanspanningen tegen, denk dat er een paaswedstrijd was geweest en dat ze allemaal richting huis gingen. Het was super mooi weer. Nu nog even wat paardenspullen hier thuis opruimen en uitzoeken en daarna gaan we nog even een lekkere wandeling met de hond maken. Het fonduen was gisterenavond ook erg gezellig dus mijn Paasdagen waren zeer geslaagd :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:44

Heey
Sorry even een ego post van mij
Ik heb waarschijnlijk mijn pols overbelast dus ik ga nou geen heel verhaal typen ( typen doet behoorlijk pijn).
Ik heb wel meegelezen en erg gave foto's gezien

@ prinslover : Er is dus nog geen DA bij geweest omdat ( vooral) mijn vader dat niet nodig vind ( ik wil er wel graag een DA bij hebben)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:46

Heb tijd gevonden om even achter de computer te kruipen met dit lekkere weertje. Fijne pasen gehad?

Jolyn: Leuke zaterdagmiddag gehad! Foto's zien er goed uit.
Denise: Super dat Heike geen last meer heeft van der rug en nek. Nu kan kan je lekker met haar aan de
gang met dit weer.
Natalie: Betunero ziet er echt leuk uit. Mooi dat hij het naar zijn zin heeft op zijn nieuwe stal. Wanneer
komt je nieuwe merrie?
Kelly: Bello heeft een mooie voorpluk! :D Fijn dat het goed gaat.
Frank: Ik heb het blad ook al uitgelezen. Echt jammer dat ze ermee ophouden, maar begrijpelijk.
evdpanne: Wat heb je allemaal gekocht.
Madelief: Volgens mij heb ik wat gemist :o , maar waarom rij je bitloos? Lekker he dat wassen met dit
weer. Leuke foto's. Hij wordt steeds witter.
Michelle: Leuk dat je springles zo goed ging. Lekker hoor :) Leuke foto's van je paasrit.
Malin: Jammer dat je les niet zo lekker ging. Suevo had vast zijn dagje niet. :+ Volgende keer beter.
Laura: Zo te horen gaat het allemaal super. :D :D Leuke foto's.
Jasmijn: Ik wil foto's! Fijn dat hij lekker braaf was.
Ellis: Mooie foto's! :~ Leuk zo een workshop.
Ilona: Een beetje laat, maar nog GEFELICITEERD!! Leuk geshopt voor Chico. Wil wel foto's in zijn nieuwe
setjes hoor. Dus verder een geslaagd weekend gehad. Topper hoor met dat rijden.
Karina: Wat voor een cursus doe je? Erg jammer van de accommodatie.
Saida: Fijn dat je buitenrit goed is verlopen.
Joyce: Lekker dat je zadel goed is. Jammer van de afdruk, maar dat is niet anders. Jou herken ik zondag
wel :P .

Voor iedereen die vroeg waarom ik met bodyprotector rij. Nino was niet 1 van de makkelijkste en doe
dat ding voor me eigen veiligheid om. In het beging zit het voor geen meter, maar nu merk ik er niks
van. Alleen met dit weer is het niks. Nino is nu zooo braaf :+: dat ik gister voor het eerst zonder heb
gereden.

Verder ben ik heerlijk aan het hobbelen met Nino. Vrijdag ook een buitenrit gemaakt. :+:

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:01

Amanda, groot gelijk hoor dat je met bodyprotector rijdt, als je je daar lekkerder bij voelt.

Moppielover, sterkte met je pols.

Jan, wat een ontzettend mooie paarden. En veel sterkte met de bevallingen.

Banditto, wat voor zadel heb je ook alweer? Ik ben namelijk nog steeds aan het rondkijken (voor als ik eindelijk weer eens geld heb ;)).

Madelief, leuke foto's weer. En fijn dat de les goed ging. Voelt altijd fijn om na zo'n tijd weer les te hebben, he?

Mies, ook weer leuke foto's. Heerlijk zo'n buitenrit.

Iloon, Chico gaat hard zeg. Goed!!!

Malin, oefen je ook met snoepjes met Suevo. Ik oefen met SUn ook aan de hand en hij doet het heel graag voor snoepkes (of peentjes). Moet dan alleen uitkijken dat hij niet gaat overdrijven. Dan gaat hij de travers wel heel schuin lopen als ik niet snel genoeg een snoepje geef. Dus hij moet de oefening wel heel goed doen. Je leert er ook zo veel van voor onder het zadel. Ik heb zelfs een poos lang iedere keer voor het rijden 20-30 minuten aan de hand geoefend. Maar dat werden we na een half jaartje wel een beetje zat. Nu doen we het met mate ;).

Djemo, succes met de onderhandelingen.

Verder weer weinig te melden. Kreeg alleen vanmiddag een telefoontje dat Sun nu ook onder het zadel en aan de hand kan steigeren, dus ga dat vandeweek eens ondervinden. Spannend, heb nog nooit gesteigerd ;).

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:31

Frank: wat bedoel je met hangt ? het is zeker niet echt goed dat hij zo is ? Want ik zelf vind het wel heel fijn
dat hij zo op mij gericht is, maar misschien dat wel gevaarlijk kan zijn voor andere mensen ?

DinkeyGirl: Cross lijkt me wel leuk om te zien :D Ben nog nooit op zo'n wedstrijd geweest...

Moppielove: eh bah, heb tot een paar weken geleden ook gehad, bijna 2 maanden last van gehad, doet idd veel pijn...

Amanda: Dankje el :) Betunero heefth et idd erg naar z'n zin, hij is ook een stuk rustiger geworden maar ook een stuk beschermender over mij.
Ik weet alleen nog neit echt helemaal zeker of dat wel goed is... Ben nog aan het wachten op bericht wanneer de merrie komt, ze zijn nu nog even aan het
afwachten todat ze kunnen zien of ze drachtig is of niet.