Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
redina schreef:ja cloris.
vandaar misschien ook die rug die hij wegdrukt?
maar ja. aan de andere kant. misschien is het wel een wervel een een kwestie van rechtrichten.
ik was al elke dag heel hard bezig
Lusitana schreef:Zo, even avatar aangepast met dikke buik foto.
Redina, vraag je je dan niet af of hij misschien daarom verkocht is? Zoveel mensen dumpen hun paarden als ze wat gaan mankeren en de volgende eigenaar zit met de gebakken peren.
Ik hoop dat het goedkomt.
Volgende week vrijdag is vrij snel. Zit maar 1 weekeinde tussen.
Nouvel, wat een toeval dat je net een lemetex hebt geprobeert. Ja, ik wil juist zoeen omdat het lekker smal is, maar dat zal bij jouw paard misschien de oorzaak zijn van dat het niet paste?
redina schreef:Lusitana. ik denk echt dat zij dit niet geweten heeft. Ze was er kapot van toen hij weg ging.
Nouvel schreef:Lusitana,
ja de merrie waar ik een zadel voor zoek is erg rond en heeft bijna geen schoft, de schoft is laag en breed...
Ik zoek dus een zadel met een ruime rondere boom die mooi om haar rug heen valt, valt nog niet mee...
De Lemetex zag ik in de ruitersportzaak en ik was er gelijk helemaal weg van, echt een apart zadel.
Hij was afgeprijsd, omdat niemand die 2 kleur wilde hebben blijkbaar...
Ik had zo de hoop dat hij zou passen, maar hij lag er bovenop...
Inderdaad mooi voor een smallere rug met een hogere schoft!
DinkeyGirl schreef:Les met Willy ging super, wat een aardige man! We hebben voornamelijk gewerkt aan het los maken en houden van Suev, en rechtrichten op 2 teugels. Het verschil was ontzettend goed te voelen! Ik heb echt een goed gevoel bij hem en ga zeker bij hem lessen, als hij wil blijven komen tenminste hihi want hij had er 45 km voor moeten rijdenHihi hij heeft wel zeker 5 keer gezegd hoe mooi hij Suev vond
Dat vond ik echt leuk om te horen! "Een heel mooi en vooral mannelijk paard."
![]()
Nouvel schreef:Yenneke, jammer dat het nog niet gelukt is met de stallen...
Lastig hoor, een goede stal vinden...
veel succes!
redina, een paard bij ons op stal heeft een Rossner (weet zo niet welk model), die hebben we erop gepast met de zadelmaker, maar die pastte niet...
(ligt ook wel op een Lusitano trouwens)
Yenneke schreef:Oh leuk! Ik kreeg inderdaad een demo cd bij Bit. Die moet ik nog even bekijken.
In december komt de Spaanse Rijschool in Ahoy. Daar ga ik zeker weten naar toe!
Willy kent daar weer de Erste Oberbereiter, Klaus Krzisch, van. Hij was voor alle dagen alweer uitgenodigd als het goed is. Heeft hij je dat nog verteld? En heeft hij nog wat over mij verteld?