Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Saida_ schreef:Martine & Ilona - Rintske heb ik afgelopen dinsdag verhuisd, idd naar een grote pensionstal.
Ze moet nog haar draai vinden, en was een beetje overrompeld.
Maar het is dan ook een behoorlijk groot verschil met waar ze afgelopen zomer heeft gestaan.
Ze laat het kaas niet van haar brood eten iig, en laat goed blijken wie ze is.
De paarden waar ze kennis mee maakt komt ze even bij neuzen, daarbij heeft ze een hals als die van een hengst (zwanehals), dan geeft ze 1-2x een brul en klauwt ze met haar voorbeen, en daarna laat ze haar billen zien en laat ze ze links liggen.![]()
Ben zeker wel blij met de binnenbak, geen rijden meer in de regen en straks met de winter ook een groot voordeel!
My_Chimanga schreef:Haha, zo stelt mijn dame zich nou ook altijd voor! Heeel charmant...
Heerlijk zo een binnenbak! Ik ga Chim dus ook per 1 dec. verhuizen.... ben heel erg benieuwd hoe haar (en mij) dat gaat bevallen... ze is nogal territoriaal heb ik het idee! Maar 1 voordeel, haal stalgenootje gaat mee... (ze doet altijd onwijs kattig en bitchie tegen haar, totdat een van beiden weg gehaald wordt voor een wandeling o.i.d en dan zijn ze allebei niet meer te genieten hoor! Wat een tantes ook... Echt Jut en Jul)
dapperedodo schreef:veders lijkt het wel iets beter te gaan nu ik de buitenzet dames heb gesproken hoe ze het moeten doen en dat ie niet bij merrie's mag want wordt regelmatig met een 3 jarig friese merrie buiten gezet gaat nu nog goed maar wie weet als die straks weet hoe het zakie werkt hebben we ongewilde veulentjes.
_Saida_ schreef:dapperedodo schreef:veders lijkt het wel iets beter te gaan nu ik de buitenzet dames heb gesproken hoe ze het moeten doen en dat ie niet bij merrie's mag want wordt regelmatig met een 3 jarig friese merrie buiten gezet gaat nu nog goed maar wie weet als die straks weet hoe het zakie werkt hebben we ongewilde veulentjes.
Lekker slim wel...
Zoiets kunnen ze zelf toch ook wel bedenken?