Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
borderjay schreef:Zilfstar Ik vind het aan de ene kant super dat ie zo braaf is met een kleintje op zn rug en vind ik het er leuk uit zien....maar eerlijk gezegd vind ik het toch ook wel erg eng
borderjay schreef:Ach,mn dochter is 16 en ik vind het soms nóg eng als ze gaat rijden
Romantico_ schreef:Hoihoi,
Aankomende vrijdag komt hulsebos voor mijn PRE een zadel aanmeten.
Hebben jullie daar goede ervaringen mee?
voor mijn pony heb ik ook een op maat gemaakte hulsebos WB3. Maar er zijn veel verschillenden modellen en ik las op de site dat de Ultimate D geschikt is voor barokke paarden.
één van jullie die misschien zo'n zadel heeft, en wat is jullie ervaring daarmee?
(Ik bedoel trouwens de ervaring van het zadel, van Hulsebos zelf weet ik dat het een goede service is).
Ben er erg benieuwd naar!
Ik zat eraan te denken gewoon voor een wb 4 te gaan want die zit is dieper dan de Ultimate, ik wil het liefst een diepe zit en hele dikke kniewrongen.
Romantico_ schreef:Hoihoi,
Aankomende vrijdag komt hulsebos voor mijn PRE een zadel aanmeten.
Hebben jullie daar goede ervaringen mee?
voor mijn pony heb ik ook een op maat gemaakte hulsebos WB3. Maar er zijn veel verschillenden modellen en ik las op de site dat de Ultimate D geschikt is voor barokke paarden.
één van jullie die misschien zo'n zadel heeft, en wat is jullie ervaring daarmee?
(Ik bedoel trouwens de ervaring van het zadel, van Hulsebos zelf weet ik dat het een goede service is).
Ben er erg benieuwd naar!
Ik zat eraan te denken gewoon voor een wb 4 te gaan want die zit is dieper dan de Ultimate, ik wil het liefst een diepe zit en hele dikke kniewrongen.