Zo dan ga ik nu tig pagina's bijlezen...
Madelief Hij is 4 en wordt in juni 5. Heb hem nu 3 weken. In de eerste week zijn we begonnen met hangen enzo. Daarna in de tweede week er voor het eerst op gezeten en nu een week later ziet het er zo uit haha...
Tis dus allemaal nog heel pril..
Hihi ben benieuwd of je witte beauty nog wit is....
Mies ik vind dat je eigenlijk met zo min mogelijk hulpmiddelen moet rijden. Een zweep is er daar een van. Wanneer je paard het nodig heeft ok maar als het niet nodig is waarom zou je het dan doen. Denk dat ze aan het tikken bij een ander wel zal wennen op het moment dat ze merkt dat er niks gebeurd nadat ze dat enge geluid hoort. Verder zou je wel een keer kunnen oefenen door haar aan de hand te pakken en dan op je gemak dingetjes over haar rug te laten bewegen etc. zodat ze merkt dat het echt niet eng is.
Kelly WOW wat een voorpluk zeg! Echt gaaf!
Esther ik zou ook graag mijn menbewijs gaan halen maar heb er geen paard voor en ook geen koets maar het lijkt me wel echt heel leuk om te doen. Ennuh alweer shoppen?? beetje verslaafd

Frank fijn dat Des zich niet heel verkeerd voelt! Hopelijk is hij snel genoeg weer de oude.
Ja was nu eindelijk lid van Paarden van de Zon stoppen ze ermee. Balen maarja heb er nu nog eentje om te lezen haha..
Gave foto's Jolyn!
Cyrina aaaah wat een droppie dat veulentje. Wordt van veulentjes altijd helemaal vrolijk!
Naatjuh Wat heeft die prachtige donkere manen zeg! Vind het stijgeren er heel gaaf uit zien maar pas op voor rondvliegende hoeven....
Denise succes vandaag en morgen!
Saida pff daar wil je inderdaad echt niet in zitten zeg!! Gelukkig op tijd terug! Vind onweer ook altijd eng!
Anita doen je knieën het alweer een beetje? Lekker he die leren rijlaarzen….
Malin oeh irritant he als ze een hele les zo kunnen stieren...
Gisteren heerlijk genoten van het weer. Ben ’s middags gaan wandelen in het bos met Hincapie, mn vriend en de honden van mn ouders. Was echt zaaalig. Alleen had Hincapie nogal haast haha…
Daarna lekker gebbqt. Jammie dan krijg je echt helemaal het zomergevoel !!
Toen ’s avonds weer naar Hincapie en wat ging hij toch goed. Dus iedereen op de roze wolk, schuif op ik wil erbij!
Eerst lekker losgegooid want hij was knettergek. Bokken, rennen en helemaal deuzig. Daarna even met zadel en hoofdstel gelongeerd voordat ik er op ben gegaan. Met opstappen voor het eerst doormiddel van de beugel opgestapt. Voorheen deden we iedere keer nog met voetje omdat dat nog wat rustiger is maar nu dus via de beugel. Hij vond het even eng maar verzette nog geen pas!
Met rijden ging hij ook super lekker! Heerlijk ontspannen en hebben dus ook een drafje op de rechterhand gedaan voor het eerst. Zelfs dit pakte hij meteen heel goed op. Moest wel weer even zijn balans vinden maar bleef netjes rustig doordraven. Ook het lichtrijden weer geoefend en dit ging ook al weer beter. Hij was nog wel heel wankel dan maar hij kon nu wel gewoon doordraven.
Omdat er echt helemaal niemand op de manege was buiten ons en het dus heerlijk rustig was heb ik zonder longe uitgestapt! Mijn moeder liep nog wel mee alsof ze hem aan de longe had maar hij liep dus los! Ging echt super. Hij snapte alleen niet meer hoe hij de bochten door moest terwijl ik stuurde want hij was zo gewend dat hij de longe moest volgen en dan is zit en teugels toch wat anders. Maar hij was echt super braaf!
BEN ZOOOOOO TROTS OP HEM!!!!!
Heb ik dit allemaal zitten typen valt mn internet weg!!! Kan ik het niet posten. dus dan maar opslaan in Word en zo nog eens proberen....