Volgens mij had ik jou nog niet persoonlijk welkom geheten
gave Fries heb je zeg!Mooie foto's in je profiel.
Hier weer eens een topic van Dan:
[HAW] Engels volbloed beginnend dressuur werk *shoot*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gave Fries heb je zeg!

Hij was zeik- en zeik nat, zo hard heeft ie nog nooit gewerkt volgens mij hihi 

Maar hoe het idd te combineren is met op mezelf gaan, nu zou het wel lukken maar las ik volgend jaar weer ga studeren? Geen idee 
Ik hoop dat ik volgende week de tijd heb om even wat meer mooie foto's te maken van Furia, want hij veranderd idd erg op het moment 

En 17 augustus heb ik zelf weer wedstrijd, maar laat me het maar weten of je het eea al op oog hebt 

Had er voor de zekerheid wel de DA bijgehaald, maar zodra er bulten om en nabij de kaak/keel zijn roept iedereen meteen droes terwijl het dat helemaal niet hoeft te zijn
en jullie zijn weer hard gegaan zo te zien!
Het was echt super gezellig bij Aline en Robert! En ik heb alle paardjes weer op de foto gezet en ook Dicha geknuffeld en natuurlijk mijn veulentje in de maak. Ik zal straks nog en kijken of ik de mooiste kan showen. 
En een droom komt steeds dichterbij
En in het begin is alles nog nieuw, maar het wendt volgens mij heel snel!
) Daarbij scheelt ook nog dat haar vriend en mijn vriend ook weer beste vrienden zijn en het dus geen punt vinden als wij met de paarden tutten, zij vermaken zich wel. Verder heb ik nog een aantal vriendinnen die ook wel wat met paarden hebben en redelijk in de buurt wonen en dus altijd mij uit de brand kunnen helpen.
Sommige mensen zijn echt ziek! Zo iemand zo eigenlijk niet Z mogen starten.

:D Wel jammer voor de eigenaren dat het niet werkt
Maar voor Dizo en jullie natuurlijk super
!

(made by Aline)

Maar voor jou is het ook logisch! Ik zou ook voor me kind gaan hoor. Paarden zijn super lief, maar je kind hoor je te verzorgen, die kan je niet zomaar laten stikken natuurlijk!
. Wel balen van je stage zeg! Dat is natuurlijk niet leuk.. Hopen dat ze er maandag weer is, en anders even bellen hoor. Is toch belangrijk dat gesprek!
. Nee hoor, jij verdient wel een lieve vriend
! En ben super blij voor je dat je Bandito hebt! Hij is echt een droppie en je verdient het ook! En wat een GEWELDIG nieuws!! Hoe is het mogelijk he... Toeval bestaat niet zeggen sommige
. Dit had echt zo moeten zijn. Wel gaaf zo'n zwarte en witte hond, en nog familia ook
haha. Klinkt opzich wel om vol te houden!
Ik heb er goed over nagedacht, maar dit is wel mijn droom.. een eigen paard! Ben dan alleen weer zo'n onzeker typje dat dan niet zeker weet of ze het aan kan..
-alhoewel er zat mensen zijn die me willen helpen denk ik..-
Fijn dat het werk aan de longe zo lekker ging!
En veel plezier dit weekend!
. Ik wil het toch gaan doorzetten!
Woon voorlopig toch eerst nog thuis -denk ik
- dus dan is het sowieso geen probleem. Daarna zie ik wel verder!
. Ik denk soms dat ik alles kan voorkomen
. Maar soms moet je gewoon voor dingen gaan. Moet alleen wel soms even horen van andere hoe dat dan zit haha
. En die Rintske, lekker pittig exemplaar hoor! Komt allemaal wel goed. Een fries met pit is niet verkeerd hoor!
Die foto's zijn leuk!! Echt een droppie van een veulen
!! Gaaf hoe je met dr kan spelen zeg
geweldig ben nu ook echt benieuwd hoe jou veulentje straks gaat worden

. Voorlopig word ze goed in de gaten gehouden... En maar hopen op de vliegenbeet... Maar ik zal dat van die zwarte trekzelf wel even onthouden, maakt het dan niet uit of het een insectenbeet is?
. In de zomer rijden ze alleen maar buiten, maar het paardje waar ik op ga mag niet meer want die is absoluut niet verkeersmak. Vind ik niet erg
, rij toch liever binnen. Buiten is ook wel eens lekker, maar niet elke week. Ik ken de routes nu ondertussen ook wel en ik weet precies waar we alles doen dus dat gaat best wel vervelen...
.... Ja ik liet me maar vallen want kon niks meer doen, ben nog wat stijf maar dat gaat wel weer over!
Shannon ging uit zichzelf nagefelijk lopen in de les! In stap en draf..galop nog niet echt maar die gaat al wel beter! Heb zooo heerlijk gereden! Even een fotograaf geregelen voor deze week

flamon schreef:even een vraagje:
mijn lesgever heeft geadviseerd om met scherpere sporen sporen met wieltjes.
nou weet ik niet of ik dan de grofe wieltjes meot pakken of de wat fijnere. het is voor een fries ( misschien dat, dat wat scheelt.)
ik ben begonnen met stompen sporen met toen over gegaan naar wat scherpere sporen wat langer en geen stomp aan het einde, nu wil ik dan over gaan naar wiel sporen maar weet dus niet of ik de grofe of de fijnere wieltjes moet kopen.
Hij was het dinsdag namelijk wel vergeten.