[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:00

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:12

Lekker stil hier! Komt ook niet vaak voor Knipoog
Weer druk weekend voor de boeg dus veel zullen jullie me hier niet zien... Vanavond eindelijk naar SATC the movie Haha!

Nou, gisteren les gehad, maar toen mijn instructeur kwam besloten we dat we maar eens die longeerles moesten doen die we al eeuwen terug zouden doen. En furia is flink aan het werk gezet
Af en toe probeerde Fuur wat oude trucjes uit (toen we m net hadden brak ie continu uit met longeren), maar was echt interessant om te zien!
Mijn instructeur weet precies de kleine subtiele verschillen daarvoor, kan wel longeren maar zo precies stelling etc vragen.. Was ook aan de dubbele longe, maar Furia ging er echt door lopen Ja Hij was zeik- en zeik nat, zo hard heeft ie nog nooit gewerkt volgens mij hihi Haha!

Daarna ook nog even met mijn instructeur naar het zadel gekeken. Hij vond het (godzijdank) echt prima liggen, misschien een breder boom omdat Furia toch flink wat breder is geworden Haha!
Maarja, vanavond moet Furia wel echt even beweging krijgen anders staat ie een dezer dagen helemaal stijf/verzuurd.

Hahaha jus durft hier denk ik geen foto's meer van haar zwager te zetten, na alle enthousiaste reacties Haha! Tong uitsteken
Ilona: Voor mij in de omgeving sta ik prijs/facilteit verhouding nog vrij duur, en is het erg makkelijk om wat goedkopers te vinden. Dus wat dat betreft maak ik mij geen zorgen Knipoog Maar hoe het idd te combineren is met op mezelf gaan, nu zou het wel lukken maar las ik volgend jaar weer ga studeren? Geen idee Nagelbijten / Gniffelen
Dankje trouwens Haha! Ik hoop dat ik volgende week de tijd heb om even wat meer mooie foto's te maken van Furia, want hij veranderd idd erg op het moment Ja
Cloris: ja he, was idd de reden waarom ik ook niet heb gereageerd, rare mensen af en toe in de paardenwereld!!
Maar roep maar wat dagen wanneer je weer wedstrijd hebt Haha!
Ik ben alleen tm 3 augustus volgeboekt Haha! En 17 augustus heb ik zelf weer wedstrijd, maar laat me het maar weten of je het eea al op oog hebt Ja
Flamon: Beterschap!!
Evdpanne: Fijn dat je stage is afgerond, lekker dan dat die begeleidster je laat zitten
Furia had ook verdikkingen op zn kaak, toen dacht iedereen hier in het topic ook meteen aan droes. Maar dat zit eigenlijk echt bij de keel, bij Furia is het gewoon een allergie die af en toe wat komt opzetten, niks bijzonders Had er voor de zekerheid wel de DA bijgehaald, maar zodra er bulten om en nabij de kaak/keel zijn roept iedereen meteen droes terwijl het dat helemaal niet hoeft te zijn
Ook is het bij droes zo, als het al zo vergevorderd is dat je bulten ziet, dan zie je ook dat het paard zich onwijs beroerd voelt, niet meer wilt eten/drinken, geen alertheid etc.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:26

Jasmijn super leuk joh! Dat heeft zo moeten zijn!

Wij willen er ook zo graag 1 bij maar we wachten er nog even mee Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:27

Ik ben weer thuis Ja en jullie zijn weer hard gegaan zo te zien! Nagelbijten / Gniffelen Het was echt super gezellig bij Aline en Robert! En ik heb alle paardjes weer op de foto gezet en ook Dicha geknuffeld en natuurlijk mijn veulentje in de maak. Ik zal straks nog en kijken of ik de mooiste kan showen.

Saida: Je neefje ziet er al een stuk beter uit dan op de vorige foto's!
Ziet er leuk uit die foto's van Lisanne op die vos en Rintske staat er ook weer goed op.

Peet: mmm, jou hond ziet er niet zo vriendelijk uit Knipoog

Esther: Staat Atlas niet bij de eigenaar, omdat je die nooit ziet?

Ilona: Nu zet je dan je eerste stappen in de echte wereld Knipoog En een droom komt steeds dichterbij Tong uitsteken En in het begin is alles nog nieuw, maar het wendt volgens mij heel snel!
Nog even een reactie van mij op je vraag: Johan staat gelukkig achter mijn keuze voor een paard en begint het zelf ook steeds leuker te vinden. Vanaf volgend jaar gaat hij aan het werk en gaan we samen op zoek naar een huisje. Op zich scheelt hij bij ons in kosten, huizen zijn hier een stuk goedkoper en stalling ook. Vooral de stalling scheelt heel erg, hier staat een paard al volpension incl. binnenbak voor 180 per maand....
Johan vraagt zich nu wel af en toe af of ik nog wel genoeg tijd voor hem ga hebben, aangezien ik straks op drie verschillende adressen paarden verzorg/heb. Ik denk trouwens dat als je alles zelf wilt doen met je paard en elke dag heen wilt gaan dat je het dan niet redt met een full-time baan. Tenzij je dus een bijrijder zoekt die bijv. mee betaalt in de kosten.
Ik heb nu natuurlijk eerst ook nog een veulen waar ik voor moet zorgen en geen volwassen paard en ik betaal dus ook nog geen hoge prijs voor stalling. Dat zal straks wel wat meer worden als hij of zij eenmaal 3/4 jaar is. Als het goed is begin ik dan ook met werken.
Wat betreft mijn vrienden heb ik misschien geluk, een aantal hebben niks met paarden, maar mijn beste vriendin heeft ook altijd een paard gehad en vind ze ook prachtig. (Ze moet en zal ook mee als het veulen op komst is Nagelbijten / Gniffelen ) Daarbij scheelt ook nog dat haar vriend en mijn vriend ook weer beste vrienden zijn en het dus geen punt vinden als wij met de paarden tutten, zij vermaken zich wel. Verder heb ik nog een aantal vriendinnen die ook wel wat met paarden hebben en redelijk in de buurt wonen en dus altijd mij uit de brand kunnen helpen.
En wat je zei over dat de prijs misschien omhoog zou gaan, de stalling hier in de buurt is eigenlijk bijna overal zo goedkoop, of je moet echt een hele superdeluxe accommodatie hebben, misschien moet je dan toch maar hier in de buurt komen wonen Knipoog

Madelief: Wat een prachtige foto's van Fuur, vooral die met de zonsondergang!
Dat is inderdaad een vreemde post, arm paard, neusriem een beetje aansnoeren Ach gut Sommige mensen zijn echt ziek! Zo iemand zo eigenlijk niet Z mogen starten.

Michelle: Ik las de eerste zin en ik dacht onee, die is gelanceerd van Shannon, maar de brave Sita heeft dus toch pit Knipoog
Was het zand lekker? Of toch maar niet voor herhaling vatbaar Knipoog

Jasmijn: Super leuk!! Een 2de dizo, (maar dan blond)! Haha!:D Wel jammer voor de eigenaren dat het niet werkt Ach gut Maar voor Dizo en jullie natuurlijk super Pling
En je hebt zo te zien een topic van Danny gemaakt, ik zal vandaag de oxbow foto's even klaar maken voor marije. Trouwens als je nog op orgineel formaat foto's wil moet je het even zeggen he!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:49

Zo eens braaf alles bijgelezen en op de vraag hoe doe je het allemaal met een eigen paard kan ik alleen maar inhaken door te zeggen "andere dingen te laten". Maar ik moet er ook meteen bij zeggen dat ik die "andere dingen" niet mis ofzo hoor.
Ik rij een goedkoop oud autotje en woon niet in het duurste huis maar ik kom met dat autotje overal en vind mijn huis groot genoeg voor mij alleen en ik ben er trouwens ook vrij weinig Knipoog!

Mooie foto's voorbij zien komen, en inderdaad een knappert op een knappert! Dat viel mij ook al op grijnzzzz

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:19

Michelle -> Nog steeds stijf van je val?
Gelukkig dat er niets ernstigs is gebeurd.

Madelief -> Ik kom zo vaak topics tegen of opmerkingen waarbij ik mijn bedenkingen heb of welke ik totaal nutteloos vind.
Zoals bijv. welke kleur dekje iemand moet kopen, of welke maat bit iemand nodig heeft met een foto van het paard erbij, van die HELP!! of SPOED!! topics waar een paard iets mankeert waarvan je meteen al zoiets hebt; dat zit niet goed, bel een VA, en dan gewoon eerst op internet vragen wat ze moeten doen...... zelfs gaan zitten wachten bij de pc en na 10 min. een berichtje eronder plaatsen met; niemand???
Vaak ben ik geneigd om te reageren, maar doe het meestal toch niet, ik kan me maar beter niet druk lopen maken om dat soort dingen. Knipoog

Ilona -> Natuurlijk kan het gebeuren dat je om welke reden dan ook in ene van stal moet veranderen.
Het zit er dik in dat je dan meer moet gaan betalen, maar in die tussentijd kan je dan toch op zoek gaan naar een goedkopere stalling en het zien als een tijdelijke oplossing?
Als je je daar al druk om maakt, er zijn veel ergere dingen die kunnen gebeuren lijkt mij waardoor je je paard zou moeten verkopen of nog erger in moet laten slapen.
Helaas kan je niet in de toekomst kijken, maar om me daar nu druk om gaan zitten maken lijkt me nutteloos.
Ik probeer zoveel mogelijk dingen uit te sluiten waar ik zelf invloed op heb en de rest zien we in de toekomst wel.
Het is voor mij iig geen reden om geen paard te nemen.

Jasmijn -> Wat leuk dat jullie Dizo zijn zusje erbij krijgen!

Esther -> Wat vervelend van de droes, als dat het is.
Ze zou er zwarte trekzalf op kunnen smeren zolang het nog niet open is.
Zodra het open is 2x per dag afspoelen met water, wassen met Betadineshampoo en de wond open houden zodat de pus eruit kan.
Het best is als het paard buiten blijft staan.
Alle eigenaren van de andere paarden moeten gewaarschuwd worden en de paarden moeten in de gaten gehouden worden, er kan zo'n 3 weken tussen zitten tot het te zien is.
Dagelijks temperaturen en controleren op opgezette klieren, hoesten en snot uit de neus.
Vooral jonge paarden tot 4 jaar zijn er gevoelig voor, daarna minder of de weerstand moet laag zijn.
Bij sommige paarden zie je weinig tot niets, die zijn alleen snotterig, of hoesten alleen of zijn een dagje koortsig, meer niet.

Ik heb vanmorgen Annemarie maar even gebeld met wat vragen over droes en waar ik op moet letten.
Toevallig kent zij de paardjes die bij ons zijn komen staan en kon mij vertellen dat het zo'n 2-3 maanden geleden is dat 1 van die paarden droes heeft gehad.
De kans is dus erg klein dat Rintske besmet zou kunnen zijn, maar ik hou haar toch in de gaten, je weet het maar nooit.

Het is 12 weken geleden dat Rintske haar laatste wormenkuur heeft gehad en er wordt nu heel erg aangeraden om eerst een mestonderzoek te laten doen zodat je een gerichte wormenkuur kan geven.
Zo kunnen ze resistentie van de wormen straks meer in de hand houden.
Dit vroeg ik aan Annemarie en zij vond ik dat er goed aan zou doen om dat bij Rintske ook te laten doen.
Volgende week komt ze toch al op stal en dan zal ze van Rintske mest meenemen of eruit halen om te onderzoeken.
Kan ze meteen de dvd meenemen waar de röntgenfoto's op staan van Rintske ivm haar ocd operatie.

De longeerring is zo goed als af.
Het hek rondom is af, de poort zit erin, alleen het zand moet verder inzakken.
Gisteren had ik Rintske er even ingezet zodat ik kon uitmesten, en ze ging helemaal uit haar plaat.
Van de meeste mensen daar krijg ik al te horen dat ik het met haar nog wel te stellen krijg, zo'n kop als er op zit en met haar karakter.
Ik ben bang dat ze gelijk hebben....... maar ook wel weer leuk een paard (vooral voor een fries) met een pittig karakter! Haha!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:14

arme fuur! Nee leuk joh, dat hij zo meewerkte! Natuurlijk moettie even uitproberen Haha!

Jasmijn ik ga zo je topic bekijken!

Heb vanavond diplomauitrijking, dan kan ik eindelijk mn leuke jurkje aan yes Pling Pling

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:25

Aline heeft flink wat filmpjes gemaakt van Dicha en deze keer was er een ander veulen om met haar te spelen.. http://www.youtube.com/watch?v=7_eSDD7uhkM

En dat veulen ben ik dus....

Zie hier mijn eerste impressie, die van Dicha (de rest komt later, want ik heb het nog druk vandaag...)

1.
Afbeelding
Dicha op onderzoek, zo'n waterbak is toch best een bijzonder ding!

2.
Afbeelding
Zo nu en dan zag ik dan toch ook het Dicha veulen terug van de filmpjes.

3.
Afbeelding
Zo gaat ie goed :goed:

4.
Afbeelding
Just being pretty again....

5.
Afbeelding
Mooi veulen :love:

6.
Afbeelding
Eten met je knieën achter je oren, doe dat haar maar eens na Knipoog

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

En nog wat foto's van het spelen met Dicha Haha! (made by Aline)

9.
Afbeelding
even kriebelen

10.
Afbeelding
jaja, daar gaan we

11.
Afbeelding
We kunnen wel een pas de deux beginnen Knipoog

12.
Afbeelding

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:55

mooie foto's hoor, wat een heerlijk ondeugend ding...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 16:38

Mies; Jaa zeker k.ut Knipoog Maar voor jou is het ook logisch! Ik zou ook voor me kind gaan hoor. Paarden zijn super lief, maar je kind hoor je te verzorgen, die kan je niet zomaar laten stikken natuurlijk!

Eshter; Ik geloof dat ik er ook wel uit ben haha Haha! . Wel balen van je stage zeg! Dat is natuurlijk niet leuk.. Hopen dat ze er maandag weer is, en anders even bellen hoor. Is toch belangrijk dat gesprek!

Jasmijn: Haha verwend nest Tong uitsteken . Nee hoor, jij verdient wel een lieve vriend Haha! ! En ben super blij voor je dat je Bandito hebt! Hij is echt een droppie en je verdient het ook! En wat een GEWELDIG nieuws!! Hoe is het mogelijk he... Toeval bestaat niet zeggen sommige Knipoog . Dit had echt zo moeten zijn. Wel gaaf zo'n zwarte en witte hond, en nog familia ook Clown

Yenneke: Ik denk dat ik het op dezelfde manier moet gaan doen als jij Knipoog haha. Klinkt opzich wel om vol te houden! Vork Ik heb er goed over nagedacht, maar dit is wel mijn droom.. een eigen paard! Ben dan alleen weer zo'n onzeker typje dat dan niet zeker weet of ze het aan kan.. Bloos -alhoewel er zat mensen zijn die me willen helpen denk ik..-

Madleief; Ja dat studeren is nog is wat he.. Dat is natuurlijk wel weer een minpunt als je een paard hebt. Maar dat komt vast ook allemaal op zn plek! Haha! Fijn dat het werk aan de longe zo lekker ging! Haha! En veel plezier dit weekend!

Sanne; Ja, mijn vriend weet gewoon dat ie er toch niks tegen kan doen, en vind het ook allemaal leuk voor me. Als ik hem maar niet vergeet hahaha Tong uitsteken . Ik wil het toch gaan doorzetten! Lachen Woon voorlopig toch eerst nog thuis -denk ik Tong uitsteken - dus dan is het sowieso geen probleem. Daarna zie ik wel verder!

Regine; Ja dat is ook zo! En ik rijd nu ook in een heerlijk goedkoop auto'tje. Hij rijd prima, wil geen ander meer Tong uitsteken

Saida; Ik ben een beetje een m.uts wat dat betreft Bloos . Ik denk soms dat ik alles kan voorkomen Tong uitsteken . Maar soms moet je gewoon voor dingen gaan. Moet alleen wel soms even horen van andere hoe dat dan zit haha Haha! . En die Rintske, lekker pittig exemplaar hoor! Komt allemaal wel goed. Een fries met pit is niet verkeerd hoor!

Sanne nogmaals Tong uitsteken Die foto's zijn leuk!! Echt een droppie van een veulen Lovers !! Gaaf hoe je met dr kan spelen zeg Ja

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:52

Jasmijn : wat superrrr leuk dat jullie een tweede hondje krijgen en al helemaal dat eht Dizo's zusje is echt geweldig. heel veel plezier met jullie super leuke nieuwe aan winst Haha!

Sanne: wat een schatje dicha en wat een mooi hoofdje Haha! geweldig ben nu ook echt benieuwd hoe jou veulentje straks gaat worden Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:09

Ilona : Jaa idd, maar we gaan nu echt een goed huisje voor dr zoeken. Morgen in de middag ff foto's maken, want als ik naar stal ga is het al donker zo onder de hand:P
En dan denk ff op marktplaats zetten enzo.

Mahja ik ga wel opzoek naar een verzorgpaardtje/pony hierzo. Want ik wil dr niet helemaal mee stoppen. Ga je dit weekend nog naar Jamie? Wanneer was die jarig want hy vierde het dit weekend toch? Nou feliciteer hem maar ff van mij (L)

Heb trouwens sinds vandaag ook geen werk meer hihi Geld, geld!
Vanochtend kwam de bedrijfsleidster naar me toe, ja ik wil je vanmiddag ff spreken. Ik zei gelijk jaa ik wil ook ff met jullie praten(Wou gister eigenlyk al ontslag gaan nemen)
Mahjaa ik wist dus al dat ze mij zouden gaan ontslaan, maar ik heb ff eerder ontslag genomen:)
Morgen hoef ik dus niet heel de dag te werken en Ben ik lekker vrij:P Op een sollicitatie gesprek na omdat ik al wist dat ik daar weg ging ben ik wat anders gaan zoeken:P

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:10

zasread : Wat een onwijs leuke foto's en vooral leuk veulentje Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:38

De DA is vandaag geweest en die was ook wel weer lekker helder... Hij weet niet zeker of het droes is zou kunnen volgens hem, maar zou ook een reactie op een insectenbeet kunnen zijn... Ze heeft nog geen koorts en ook komt er geen snot uit dr neus... Bij andere paarden hebben ook nog niks gezien, ook niet bij Atlas.

Het wordt nog lastig om dr apart te zetten want alle landen zijn bezet op de achtersta na, maar deze is niet gemaait en best wel groot... En Ko is al te dik Tong uitsteken. Voorlopig word ze goed in de gaten gehouden... En maar hopen op de vliegenbeet... Maar ik zal dat van die zwarte trekzelf wel even onthouden, maakt het dan niet uit of het een insectenbeet is?

Vanavond gaat ik lekker rijden op een manegepaardje... Heb de hele bak voormezelf Lachen. In de zomer rijden ze alleen maar buiten, maar het paardje waar ik op ga mag niet meer want die is absoluut niet verkeersmak. Vind ik niet erg Tong uitsteken, rij toch liever binnen. Buiten is ook wel eens lekker, maar niet elke week. Ik ken de routes nu ondertussen ook wel en ik weet precies waar we alles doen dus dat gaat best wel vervelen...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:50

esther: Spannend hoor, gewoon goed plannen en inderdaad kijken wat je wilt 'opgeven' maar ook ervoor teurg krijgt! Weet je ongeveer wat voor paardje je wilt?

peet: Eigenlijk mag die niet in die stoel, maarja nu mn ouders op vakantie zijn wil ze nogal is ondeugend zijn!

jasmijn: Wat leuk!!! Gefeliciteerd met je nieuwe hondje, mooi kleurtje!

iris: Sjaakie ligt altijd zo!

yenneke: Nog niks gehoord van die andere mensen voor je huisje?

madelief: kun je wel! Zo hard laten werken!!!

sanne: Het zand smaakte heerlijk! Zit er nu nog op te knagen Knipoog.... Ja ik liet me maar vallen want kon niks meer doen, ben nog wat stijf maar dat gaat wel weer over!
Leuke foto's! Hopelijk wordt jou veulen net zo mooi!

saida: Wie weet verbaasd ze iedereen straks wel zo braaf is ze! Ben benieuwd hoe ze het gaat doen! op http://www.dierenartsenb.be/paarden.htm#worm staat onderaan een schema welke stoffen in welke maand van belang zijn bij een wormenkuur.

Go jij! Go jij! Shannon ging uit zichzelf nagefelijk lopen in de les! In stap en draf..galop nog niet echt maar die gaat al wel beter! Heb zooo heerlijk gereden! Even een fotograaf geregelen voor deze week Knipoog

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 20:05

Michelle: superr goed Haha!
ben benieuwd naar de foto's

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 20:08

ben vandaag thuis gebleven vanuit stage voelde me niet lekker en ben de hele week al tegen het ziek zijn aan het vechten.
morgen maar lekker rustig beginnen met janske rijden.
baal er zo ontzettend van dat ik wel paard en trailer heb maar geen chauffeur.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 20:16

even een vraagje:
mijn lesgever heeft geadviseerd om met scherpere sporen sporen met wieltjes.
nou weet ik niet of ik dan de grofe wieltjes meot pakken of de wat fijnere. het is voor een fries ( misschien dat, dat wat scheelt.)
ik ben begonnen met stompen sporen met toen over gegaan naar wat scherpere sporen wat langer en geen stomp aan het einde, nu wil ik dan over gaan naar wiel sporen maar weet dus niet of ik de grofe of de fijnere wieltjes moet kopen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:03

flamon schreef:
even een vraagje:
mijn lesgever heeft geadviseerd om met scherpere sporen sporen met wieltjes.
nou weet ik niet of ik dan de grofe wieltjes meot pakken of de wat fijnere. het is voor een fries ( misschien dat, dat wat scheelt.)
ik ben begonnen met stompen sporen met toen over gegaan naar wat scherpere sporen wat langer en geen stomp aan het einde, nu wil ik dan over gaan naar wiel sporen maar weet dus niet of ik de grofe of de fijnere wieltjes moet kopen.

Waarom moet je die sporen eigenlijk gebruiken dan?

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:23

ik had woensdag les en rijd al met wat scherpere sporen een langere hals en aan het het eind geen stompje meer. maar we zijn nou aan het oefenen wijken voor het eenzijdig been en wijken op de lange zijde. ik krijg janske gewoon niet om voor mijn kuit ben daar niet sterk genoeg voor want na 2 3 keer schiet het fout in mijn kuit en kan ik helemaal geen kracht meer zetten. met overgangen rijden gaat het wel goed zo dra ik been geef gaat ze meer voorwaarts maar het opzij rijden gaat gewoon niet goed voor mijn kuit. toen zei ik tegen mijn lesgever hoe krijg ik het nou voor elkaar en toen raadde hij mij aan om wiel sporen te kopen met een lange hals

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:26

Mies-apollo: gewéldig die kat!

Zasread: prachtige foto's van een super mooi veulen Lovers

Pfff,ik doe erg mn best om een beetje bij te blijven met lezen,maar dat valt niet mee!
Ben best druk met mn nieuwe paardje Haha!
Ik ben echt volop aan het genieten,en het rijden gaat steeds beter.Hij is zó stoer,en mooi en lief en en en.... Lovers
Ik ben nogal een schijterd,dus ben druk bezig wederzijds vertrouwen op te bouwen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:38

Fanny Lukt het ook niet met een stokje erbij? In principe reageert ze dus gewoon niet op je been. Dat zou ze zonder spoor ook moeten doen. Vind het eerlijk gezegd iets te gemakkelijk dat je instructeur zegt dat je dan maar wieltjes om moet doen.

Mies Die andere kijker had precies na de bezichtiging haar baan verloren. Als ze die wel nog had dan was ze wel voor ons huisje gegaan. Zou wel een stunt zijn geweest als die van ons binnen een week was verkocht terwijl de rest al een paar maanden te koop staat.

Sanne Mooie foto's! Je gaat er steeds meer feeling voor krijgen. En een te schattig veulen is het. Die andere ook Vork

Morgenochtend heb ik weer les. Heb 'm vandaag nog aan de telefoon gehad, dus nu gaat hij het niet vergeten. Haha! Hij was het dinsdag namelijk wel vergeten. Koe

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:42

yenneke: maar weetje wat het rare is als ik haar gewoon voorwaarts wil krijgen dan gaat het wel. maar krijg haar gewoon niet om voor het een zijdig been

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:46

Fanny: Ik zou ook eerst even zweepje erbij proberen, kont kun je dan makkelijk bijtikken. Zoals yenneke zegt reageert ze juist niet op je been, met scherpere spoor zul je wel een reactie krijgen, maar of je deze blijft houden is de vraag.

xx_Naomi_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:49

''Zie hier mijn eerste impressie, die van Dicha (de rest komt later, want ik heb het nog druk vandaag...)

1.......''

wooohhh... Echt een mooi veulen hoor, moet je echt trots op zijn! Pling
En lekker speels.; Clown

Groetjes,

Naomi