Die neusriem hoort er idd niet bij maar het was een westernhoofdstel vandaar dat er geen neusriem bij zat, maar vond hem wel leuk dus heb hem gewoon meegenomen. Heb er een oude neusriem opgezet, moet nog even kijken hoe ik het ga doen
Beda, hoe gaat t nu met de PI? Lukt het opbouwen een beetje?
Suus, hmm, ook al zonder werk, hier ook 1.. fijn die crisis.. Maarja, komt wel weer goed. Nu maar genieten van de andere dingen, waar je nu wel aan toe komt he . Leuk zo'n massage opleiding! Genoeg proefkonijnen waar je op kunt oefenen denk ik zo .
Deb, ah las al zoiets op FB van je rug... Wat k.lote zeg . Hopelijk komt het met wat rust weer goed.. Sterkte!
Angela, wat rot dat je zo beroerd bent (geweest?) hopelijk ben je snel de oude.. Wel super dat het zo goed gaat met Nikita, super paard! Eindelijk volop genieten nu. Nog wel eens wat van Shaddy vernomen trouwens?
Denise, hoe t nou met jou meis? En met Heike? Alles nou helemaal weer in orde na je operatie? Weer volop aan t rijden? Jij had binnenkort ook weer wedstrijd las ik toch? Succes alvast
Dapperedodo, aparte kruising heb je zeg! Maar ik ben het ook met de rest een, natuurlijk issie wel een beetje zielig geweest, maar ook hij heeft duidelijkheid nodig hoor . Dus leiderschap is voor hem ook wel belangrijk.. Maar komt vast goed hoor!!
Hoop paarden hier geschoren las ik! Als ik Chico soms zie zweten met zijn vachtje (die niet eens gek lang/dik is) twijfel ik er ook over.. Durf het alleen niet zo, bang dat ik hem uberhaupt niet geschoren krijg of anders dat ie knettergek is straks in de winter.. Maar dat hij zo zweet is ook vervelend.. zucht..
Afgelopen zondag weer wedstrijd gehad met Chico'tje, we waren al maanden niet meer geweest.. Nu op een mega grote manege, nog nooit geweest, en mega grote wedstrijd (herfstmeeting, meerdere verenigingen tegen elkaar). Dus we vielen met onze neus in de boter . Hij was toch wel een beetje zenuwappig, maar wel ontzettend braaf verder! Hij liet gelukkig, tussen het spoken door af en toe - ahh help, spiegel is eng!- wel mooie stukken zien . We mochten 1 proef rijden en gingen daarna tevreden met een winstpuntje weer naar huis! Kanjer
gefeliciteerd met je winst iloon, knappe chico ik mag idd deze zondag ook weer voor het eerst sins 3 maanden dus ook hier best spannend. hoe gaat het met werk zoeken of heb je inmiddels al een andere baan
debby ik hoop voor je dat je morgen weer kan werken, maar zo niet dan ook echt aan jezelf denken hoor
suus en nog lekker geoefend met masseren
Zitouna
Geplaatst: 01-11-11 21:19
Wow jullie hebben lekker gekletst heb het een beetje druk gehad laatste dagen, heel veel met de paarden bezig geweest Ben langzaam aan begonnen wat met Darius te doen. Kleine gewoon gezellig mee aan de kant, ze kijkt haar ogen uit.
Esther heerlijk gereden dus!
Jolijn hee super ziet er goed uit!!
Debby oh neee wat balen wel even uitkijken dan inderdaad, een hernia zit je uiteraard niet op te wachten..
dapperedodo ja gelukkig kunnen ze nog ver komen, die van jou was dus ook verwaarloosd toen je hem kocht? Wij hebben er ook een echt mager gekocht, Mabrouk, maar dat is nu echt een mooi paardje geworden.
Suus damn ik ben zo vaag de laatste tijd, zal wel door het nieuwe moederschap komen.. Blijf maar spelfouten maken en namen door elkaar halen enz maar anyway, acupressuur ja daar hebben we het toen nog over gehad toch? En heb je nog wat bij Flavio geprobeerd toch?
Mooi hoofdstel, vind hem wel mooier zonder die neusriem..
Ilona heee goed zo jij en Chico dat gaat lekker dus!
Iloon, ja, zit zonder werk, gelukkig vanaf april weer werk. Ik vind het zo in de winter nooit zo erg, kan ik inderdaad lekker studeren en dingen doen die ik leuk vind. Heb genoeg proefkonijnen ja! Fijn hoor Wat goed van jullie, op zo`n druk vreemd terrein een winstpuntje erbij rijden! Denise, ja, heb lekker geoefend gister, spierpijn aan over gehouden haha. Wel erg leuk! Martine, haha, geeft niet hoor. Heb inderdaad op Flaaf geoefend met de acupressuur.
Beetje verkouden hier, schrale keel en spierpijn door het oefenen op een paard gister met masseren. Moet zelf ook maar wat bezoekjes brengen aan de sportschool en dan aan een masseur geloof ik
Ilona: Wat leuk dat je dat vraagt. Ik heb een beetje contact met haar nieuwe eigenaar.Niet heel goed maar ik weet iig wel een beetje. Het gaat erg goed met Shaddy en ze is nog steeds heel blij met Shaddy. Gefeliciteerd met je winstpunt
Soeske: Beterschap.
Voel me weer een stuk beter maar ben nog niet helemaal beter. Ben wel weer bij de paardjes geweest maar met ze werken kan ik nog niet.
_Saida_
Geplaatst: 03-11-11 12:34
Kom ook weer even om het hoekje gluren. Druk gehad met Rints d'r verhuizing, schoonmaken van d'r nieuwe stal e.d., feestje en de dagelijkse dingen. Verhuizing is goed gegaan, maar we moeten wel allebei even onze draai zien te vinden daar. Is een groot verschil met waar we hiervoor stonden. Wel lekker een grote binnenbak hier, dus aankomende winter kunnen we doorrijden.
Saida klinkt goed, ze kan al een beetje aardig wennen? De hele winter lekker door kunnen rijden is wel erg fijn!
Hier alles goed, gisteren heeft het erg hard geregend maar vandaag is het weer lekker, met de paardjes bezig geweest vanochtend en straks weer even wat doen met ze, en die Franse vriendin die in de paarden zit komt ook nog even langs dus gezellig samen lekker rommelen. Had weer een foto topicje gemaakt (voor degenen die ze nog niet op fb hebben gezien ) [ITP] M'n Tunesische ventjes alweer
Prinslover
Geplaatst: 03-11-11 15:29
Denise, spannend! Maar komt vast weer helemaal goed met jullie. Thuiswedstrijd? Nee, wil niet echt lukken met een baan, er zijn zoveel mensen die solliciteren op t moment, dat ik het vaak niet wordt wegens "overweldigende reacties die we hebben binnen gehad". Pfff baal er wel van, maar probeer positief te blijven...
Martine, lekker hoor met de paardjes allemaal bezig. Super leuke foto's ook altijd weer. En gezellig dat er een vriendin langs komt, toch vaak wel gezelliger met zn 2e .
Angela, oh wat fijn dat je iig weet dat ze goed terecht is gekomen. Wie weet kan je ooit nog eens gaan kijken . En eindelijk ook weer wat beter in je vel, gelukkig.
Saida, ik wist helemaal niet dat je ging verhuizen. Sta je nu op een grote stal/manege dan? Wel ideaal een binnenbak voor komende winter, bofkont. Als je het moet geloven, schijnt het hier de noordpool te worden Daar ga ik, met mn buitenbak . Wel fijn dat alles goed is gegaan!
Suus, ja ieder 'nadeel' weer zn voordeel he . Hoe is t met Goya en de shets?
_Saida_
Geplaatst: 03-11-11 19:15
Martine & Ilona - Rintske heb ik afgelopen dinsdag verhuisd, idd naar een grote pensionstal. Ze moet nog haar draai vinden, en was een beetje overrompeld. Maar het is dan ook een behoorlijk groot verschil met waar ze afgelopen zomer heeft gestaan. Ze laat het kaas niet van haar brood eten iig, en laat goed blijken wie ze is. De paarden waar ze kennis mee maakt komt ze even bij neuzen, daarbij heeft ze een hals als die van een hengst (zwanehals), dan geeft ze 1-2x een brul en klauwt ze met haar voorbeen, en daarna laat ze haar billen zien en laat ze ze links liggen. Ben zeker wel blij met de binnenbak, geen rijden meer in de regen en straks met de winter ook een groot voordeel!