Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sabrina heeft ondertussen een dik uur rondgehobbeld op Prince. Hij was er zelfs nat van! En Sam was ook behoorlijk zweterig. Frank was fotograaf en is er na mij nog opgestapt. Ik heb foto's gemaakt van hem. Ik schrok van de foto hoe scheef ik zat zeg! Daarna geconcentreerd rechtop zitten! Dat valt niet mee! Maar Sam is niet nageeflijk geworden. Wel weer balen!
Jammergenoeg had Michelle haar beentje veel te ver naar achter liggen. Toen begon Sam wel loperig te worden. Dus die hebben we er af moeten halen, voor ik er een foto van kon maken. 

. Ze staan nu op het winterland en ze zijn telkens heerlijk aan het spelen (behalve als ik met mijn fotocamera eraan kom
). 

.

. Hij is idd nog heerlijk pluizig hoor! Hij krijgt nog geen dikke dekens
, maar dat ie droog is als ik hem uit het land haal was best wel handig
. Morgen gaan we iets heeeeel spannends doen... Even kijken of Shag de trailer op gaat en als ie staat gaan we met hem vriendje Wulfert en mijn instructrice even in een binnenbak rijden
. Onze bak is nogal bevroren en niet echt lekker om in te rijden. Vandaag zijn we al lekker naar buiten geweest, je moet toch iets
. Maar ben benieuwd hoe het morgen gaat....
. Neem al telkens mijn camera mee, maar beetje gebrek aan mensen die weten hoe ze er me om moeten gaan
.
. In het begin moest ie er niks van hebben, maar nu issie steeds vaker aan het spelen. Echt heerlijk om te zien!! 
. Verder heb ik niks te doen
. Dus als je zin hebt om langs te komen hoor ik het wel
. Ik ga mijn best doen met meer foto's maken
. Het heeft de laatste tijd ook alleen maar geregend hier, dan zijn de foto's vaak niet zo leuk... Maar zo met een zonnetje zijn ze geweldig
.
. Even de paardjes buiten zetten en straks kijken of Shaggy en Wulfert de trailer opgaan. Wulfert is al heel lastig te laden maar gaat vaak wel als er een ander op staat, dus hopelijk gaat Shaggy er wel makkelijk in
.
Zo ik altijd haar verhalen lees, kan ze naar mijn idee ontzettend goed met paardjes omgaan. En Shaggy heeft nog geen slechte ervaringen hè? Veel rijplezier!