[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 13:31

Dank je wel voor alle reacties!! Haha! . Toch een beetje een beeld hoe jullie dat doen. Het "probleem" is dat ik eigenlijk in een verkeerde regio woon ook Nagelbijten / Gniffelen Hier moet je toch al gauw 300 euro rekenen voor stalling Bloos Maar als ik een paardje wil kopen ga ik uiteraard opzoek naar iets wat beter betaalbaar is. zijn jullie nooit bang als het gebeurd dat je bv weg moet van je stal? En dat je dan alleen nog op een stal uitkomt waar je ineens 100-1500 euro meer moet betalen? Lijkt me echt vreselijk. Stel dat je het dan niet meer kan betalen ofzo....... Dat lijkt me echt een nachtmerrie dat ik me paard dan zou moeten verkopen! Mn vriend gaat er opzich heel goed mee om. Hij weet dat paarden mn lust en mn leven zijn, al moppert ie soms wel is als ik 4 uur op de manege ben geweest hihi Bloos . Maar ik ben het ook met jullie eens dat áls ik daar voor kies ook echt de bewuste keuze maak. Ik wil alleen geen verkeerde keuzes maken!

Lobke: Jammer dat je vriendinnen geen paardengekken zijn. En altijd alles alleen doen lijkt me ook vervelend.. Ik heb bijna alleen maar paardenvriendinnen. Ik ken ze allemaal van de manege Haha! . Maar dat alleen doen ken ik wel. Mijn ouders zijn ook helemaal niet van de paarden, en vriendlief ook niet echt. Al helpt ie me wel opzich als die mee gaat (maar alleen omdat ik dat wil Tong uitsteken ). Maar wil ik wedstrijden dan zou ik het ook alleen moeten doen ben ik bang... Wat betreft je baan?! Werk je daar niet meer? Ik dacht dat je het zo naar je zin had? Leek mij echt een droombaan...!

Malin; Wel lekker dat jij alles kant en klaar hebt Haha! Dat lijkt me wel ideaal! Als je dan echt geen tijd hebt hoef je inprincipe niet te gaan omdat ze lekker buiten lopen. Maar een hoop geld kost het zeker. Maar daar heb je natuurlijk wel wat voor terug! Haha!

Nouvel; 1 dag minder werken lijkt mij ook wel fijn later. Net even een klein stukje meer vrijheid. En wat een geluk dat je vriend zo is mee gegaan met de paarden. Ik krijg die van mij niet zover ben ik bang Tong uitsteken . Maar ik ben allang blij dat het geen "paardenhater" is.

Madelief; Wauw, je foto's!! Fuur word mooi!! Wow! Je ziet hem echt veranderen om de foto's..geweldig Lovers . Je hebt echt een knapperd! Maar nog even terug op mn vraag. Stel als je nu wel op jezelf gaat wonen. Zou je het dan nog redden financieel? Ik ben bang dat ik het straks niet red ofzo Nagelbijten / Gniffelen . Met zn 2e gaat wel lukken! Maar wat als het dan ineens uitgaat ofzo. Lijkt me echt helemaal niks Bloos

Mies; Jeetje, van Sita gevallen! Oei oei, dat had je vast niet verwacht. Gelukkig niks gebroken haha Clown . En jou vriend woont idd ook ver weg... maar heb jij dan niet het idee, wat als je straks niet meer bij Pierre kan staan? Dan zullen de kosten vast omhoog schieten, of ben je daar niet bang voor?

Saida: Wat balen van dat droes zeg. Hopen dat het goed uitpakt. Ik vind droes helemaal niks Nagelbijten / Gniffelen . Vervelend, maar hopen dat Rints het niet krijgt....! En wat je zegt is waar hoor Lachen Ik zit ook veeeeeel beter in me vel als ik bij de paarden ben Haha! .

Jus; Wat leuk dat je foto's hebt gemaakt!!! En wat een Wow! geweldig mooie paarden. Stond echt even zo te kijken Kwijl Helemaal toen ik zag wat voor een leuke vent erop zat Haha! Haha! . Die mag er ook best wezen hihi. Maar die 2e foto! Mennnn, ik wil daar ook wonen hahaha Vork Cool

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 14:10

ilona: Ik heb een tijdelijke opvang, waar ik terecht zou kunnen (Hoef geen geld te betalen, alleen zelf voer en hooi ed) mocht het nodig zijn. Alleen met 0,0 faciliteiten. Gelukkig is hier in de regio veel stalling en veel betaalbaars, dus dat is niet zo'n probleem.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 14:20

madelief88 schreef:
J.ezus, hier kan ik me echt aan irriteren:
[WD-K] 1e prijs en 207 punten in het Z1

Citaat:
Tweede proef hetzelfde probleem als vorige week, hij gooide zijn tong over het bit! Boos!
Ben het nu echt zat, zijn neusriem gaat 3 gaten strakker in vervolg, normaal ben ik daar niet zo van,
maar nu is de maat echt vol.

Hoe triest Ik heb er maar niet op gereageerd want die wilde duidelijk niet horen, 3 gaten strakker kom op zeg!

En dan mag je zeker niet reageren want dan gaat het kind over de toertjes.. mijn hemel wat een dramaqueen hahahahaha... brrr wil er niet eens op reageren.
Citaat:
Cloris: oke, das zeker dan wel netjes.
Ik vind het wel eens leuk om met jou en Piropo op stap te gaan naar wedstrijd, dus als je eens in groom-nood zit moet je maar roepen Haha!

Prima hoor, je mag altijd wel een keer mee als je dat wilt Knipoog leuk

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 14:27

Moet dit even met jullie delen!
Sjaakie, mijn poetie, die lag nogal te deuzen in de stoel, dus heb het even op de foto gezet...erg charmante momenten al zeg ik het zelf. Gestoord

Afbeelding
Afbeelding

Die kat van jan jans en de kinderen is dr grote idool!
Afbeelding
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 14:32

Michelle; Dat is wel ideaal hoor! Haha! Wel goed dat je een back-up hebt!! En die kat van jou Haha! . Geweldig dier!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 14:54

mies_apollo: Wat een schattige kat heb je Lachen. Garfield de kat van een vriendin van mij lang ook altijd op zijn rug met zijn pootjes opgevouwen Tong uitsteken, zag er echt heel raar uit... Maar ja die was ook echt heeeeel lui (net de echte Garfield).

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:53

Hoi Ilona,

Een eigen paard........het is voor mij een hele bewuste keuze om geen eigen paard te hebben.

Vriend, vriendinnen (en rest social life), werk (36 uur p/w), studie, reizen, andere hobby's, huishouden, (toekomstige babies Bloos ) ..... ik wil gewoon heel graag ook andere dingen doen en ondernemen. Als ik een eigen paard heb dan kan ik een verzorgster nemen maar ben dan 24/7 verantwoordelijk en zal ook bijna mijn hele salaris opgaan aan mijn paard.

Soms denk ik: wat zou ik er toch veel voor terug krijgen en wat zou ik er toch veel voor overhebben.....maar niet genoeg blijkbaar want een eigen paard komt er gewoon niet.

Daarintegen weet jij dat ik er veel mazzel heb doordat ik hele fijne mensen heb getroffen om een paard voor bij te rijden Knipoog.
Ik heb een heel lief bijrijdpaard en daarnaast alle vrijheid om mijn leven te leven zoals ik graag zou willen.

Maar als dit jou droom is en je wilt die laten uitkomen dan kan ik je alleen maar aanmoedigen. Ik zal het je absoluut niet afraden. Dit is mijn beslissing en soms ben ik best weleens jaloers hoor op de mensen met een eigen paard Knipoog .

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:00

Ilona, ik heb geen eigen paard.
Ik zit er wel over te denken en in principe kan het ook maar niet zonder mn ouders, daar zal ik heel eerlijk in zijn.
Als ik het zelf zou moeten betalen zou ik het nooit van mn leven redden.
Qua tijd, Luitje probeer ik zo vaak mogelijk te doen en dat is op z'n vaakst denk ik 5x in de week.
Minimaal 3 x probeer ik altijd.
Ik ga er niet even snel naartoe want het is wel 25 minuten bergop fietsen dus als ik ga dan ga ik ook om echt te rijden of in de bak te spelen of een rondje buiten te doen ofzo. Komen voor een knuffel doe ik niet zo snel.
Als ik een eigen paard zou hebben dan zou ik hem wel op diezelfde plek willen stallen. Ze komen daar altijd buiten en er is een kleine binnenbak bij. De weides zijn goed onderhouden en er staan niet teveel paarden.
Het enige nadeel is dat het 260,- en dat het best een eindje fietsen is voor mij.
Aan de andere kant; er is niet echt iets wat dichterbij is en heir in de buurt ligt toch bijna alles wel rond de 200,- als je er een redelijke bak, stal en weidegang bij wilt!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:03

Hey Manja,

Al die dingen die jij beschrijft, ik herken ze. Ik denk daar ook heel erg aan. Lijkt me echt erg als ik na zoveel jaar echt een team met me paard ben, hem te moeten verkopen vanwege geldgebrek (lees, ik krijg een kind oid). Oh, verschrikkelijk lijkt me dat Bloos . En er is natuurlijk nog zoveel te doen op deze aarbol Tong uitsteken . Dat ik denk, tsja, ik kan ook over 10 jaar gaan kijken.... Maaaaar (haha) ik denk ook wel weer, jeetje ik zou er echt veel voor terug krijgen. Ik wil al zó lang een eigen paard. Zoveel gedonder gehad met verzorgpaarden. En het is zo moeilijk om echt een paard te vinden wat helemaal bij je past (ik heb nu een ontzettende lieve haf onder mn hoede hoor, maar toch is het niet mijn droompaard Bloos ). En als je er 1 hebt gevonden (dat heb ik 2 x gehad, met Pitufo en Principe), dan gebeurd er weer iets waardoor je wéér voor de zoveelste x merkt, k.lotezooi IK ben de eigenaar niet, dus ik heb eigenlijk niks te zeggen.. Verdrietig . Heel erg balen. Ik heb iig nog wat tijd om na te denken Haha! (zal eerst nog flink moeten sparen hahaha!).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:07

Zoe_Iris; Die dingen zijn 'later' natuurlijk op te lossen. Als je straks je studie hebt afgerond, een baan hebt en in het bezit van een rijbewijs zal het allemaal wel goed komen hoor! Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:19

ga morgen waarschijnlijk niet naar stage heb het vandaag wel geprobeerd maar ging niet superr. voel me echt beroerd net nu het mooi weer gaat worden :'(

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:58

Ja he iloon, das best K*t:P
Eigenlyk hebben we gewoon geen massel gehad.
En ja het is poedersuiker hoor om je paardtje je moeten wegdoen omdat je een kindtje heb enzo.
Maar toch me kindtje gaat voor alles.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:56

Mijn stage is vandaag afgerond Lachen. Dinsdag nog een beoordelingsgesprek erbij met mijn leraar van school... Gaat nog leuk worden... Mijn stagebegeleidster heeft zich vanmorgen ziek gemeld omdat ze 'moe' is en moet uitrusten... Ze heeft het zo druk met het regelen van de bruiloft.... En volgens haar agenda had ze niks te doen... Dan is ze alleen in dr agenda vergeten te zetten dat ze mijn stage-opdracht zou bekijken en eventueel opmerkingen zou geven zodat ik de laatste versie kon maken en morgen kon inleveren... Echt heeeel fijn weer Boos!.

Ik heb eigenlijk ook al voor mezelf een keuze gemaakt... Ik vind reizen echt heerlijk, maar de droom van een eigenpaard bestaat al sinds ik kind ben Tong uitsteken. Vooral nu ik Atlas al maanden alleen doe heb ik ook ervaren hoe dat is, en het lukte me allemaal wel qua tijd.... Je moet er denk idd wel veel voor inleveren, maar op het moment ben ik altijd heel gelukkig als ik lekker met Atlas aan het werk kan.... Voorlopig woon ik ook thuis en heb daar ook niet veel kosten, en ik zie mezelf nog niet snel het huis uit gaan... Komende tijd ga ik veel werken en waarschijnlijk in het laatste jaar van mijn studie ook omdat ik dan meer dan genoeg tijd over heb.... En dan kan misschien als ik een baan heb het paard er ook gelijk komen Tong uitsteken.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:23

dat lijkt me een hele goede ik heb wel twee persoons bedje bij me en celine stop ik wel ff bij saida in het huisje Haha! Clown Knipoog Duivel[/quote]
Hahaha! Die is gek!
Wat dacht je van Frits, Lisanne, Jorick en hond Tommie bij jullie in de tent (wordt stapelen! Haha! ) en die leuke zwager bij mij in het huisje?
Vind ik een veel beter idee!! Haha![/quote]

heeeeeeeeee denk dat ik maar bij deze afzeg krijg de hele camping incl.huisje dan mss wel in me tentje hihihi Haha!
ps neem ik die lekkere vent gewoon met mij mee ergens waar niemand is hihihi
ach jongens wat zal jus wel denken we zitten hier van alles over haar zwager te spenderen terwijl die jongen niet eens een weer woord kan geven sorry jus maar kan het niet helpe het is gewoon een lekker ding
Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:40

hahahaha dat issie zeker Tong uitsteken. jammer dat ie zo ver weg zit Knipoog.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:50

en ik zag zo`n mooie carfield langs komen nou ja lui liggen wezen
lekker he als je kat bent
Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:21

Haaaaaaaai iedereen, ik ga poging doen tot bijreageren!! Ook heb ik nog een flink verhaal maar dat vertel ik na t bijreageren Knipoog.

Alle nieuwelingen die ik nog geen welkom had geheten, welkom!
Vanaf blz. 150 doe ik een poging Clown

Esmee, ik ben blij dat Fue igg niet de ring doorvloog haha Tong uitsteken. Jammer van je punten, ik heb het idee dat de B echt al best pittig gejureerd word. Stoere foto's van de wedstrijd, sjiek hoor!

Saida, tjee wat een gedoe met gryts, hoop dat alles in orde komt.
Haha leuk, echt een jong paard heb je he!! Zal me ook benieuwen hoe dat met Bandiet over een tijd gaat. Meeting lijkt me leuk, al breng ik Bandito niet mee haha..
Leuk joh, die foto's die je van je dochter maakt, wou dat mijn ouders dat vroeger gedaan hadden...
Wel balen van dat droes, altijd vervelend, duim met je mee dat ze niks heeft.

Peet, haha stoere foto's van in het gras zeg, ze verdwijnen bijna Vork
Hahaha en die foto van je hond, lag in een deuk, prachtig!

Ilona, ja ik vind die wind ook zo heerlijk als ik flink gereden heb, vooral op die warme dag.
Blij dat t goed gaat met amanda, wacht nog steeds op de foto's!!
Tsja, alles combineren met een paard kan knap lastig zijn. Ik moet zeggen dat ik erg verwend ben door mijn vriend, hij betaalt alles (hypotheek, rekeningen) ik betaal alleen eten voor ons, soms wat extraatjes en natuurlijk stalling van Bandito. Mijn ouders betalen op t moment nog mijn zorgverzekering.. gelukkig. God, als ik dit hoor ben ik echt superverwend Bloos werk nu ook maar 12 uur in de week Bloos ben een verwend nest Knipoog

Djemo, wow wat een mooie foto's van je knappe fries!! DIe laatste!!

Debby, super dat je weer op je knappe merrie kan gaan rijden! Leuke foto's van je hond&kat. Ik wacht op die van Xantha!

Michelle, ziet er al wat beter uit hoor!! Kan me voorstellen dat je helemaal blij word van je eigen knappe paard. Coole kat heb je!

Sanne
.. ohh zo spannend en het komt alsmaar dichterbij. Ik ben echt benieuwd wat er uitkomt. Echt grappig he, dat je niks weet, maar dan ook helemaal niks Vork En gefeliciteeeerd net je P!!!

Yenneke, gelukkig dat de les goed ging. En kan me goed voorstellen dat het spannend is als je huis in de verkoop staat. Krijgen we binnenkort weer eens foto's van xje te zien?

Zus, ja was gezellig he met Dizo en Fuur, kan wel zien dat die 2 echt wel gek van elkaar zijn.. Toch vind ik het wel eng hoor af en toe als ze spelen haha.
Leuke foto's!! Vooral die laatste!

Nou dat was t bijreageren, nou ga ik mijn grote nieuws typen Pling

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:28

Nou, Patrick (vriend) en ik hadden besloten dat we toch heel graag een 2e hond wilde.
Na wat getwijfel wilde we of een syberische husky, of weer zo'n soort kruising als Dizo (dus een labrador met een poolhond).
Dus laatste tijd wat op internet rondgekeken, kwamen we vandaag een leuk nestje tegen, Patrick gebeld, wat dingen gevraagd, en een afspraak voor morgen gemaakt.
Toen ging ik naar boven om naar de ouders van Patrick een foto van het nestje te sturen, en zag dat we een nieuwe mail hadden van de mensen van Raya, Dizo's zusje. En mijn mond viel echt open, ik riep gelijk Patrick.
Heel verhaal, maar t komt erop neer dat ze Raya weg moeten doen wegens omstandigheden (ga ik liever niet op in). Of we mensen wisten waar ze heen kon. Dus Patrick en ik dachten gelijk, dit is zo bedoeld, dat kan niet anders!!!
Dus na wat geregel, ze moet ook nog gesteriliseerd worden enzo, maar dan komt ze bij ons wonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij, Dizo's zusje, is het niet gaaf?
Ze heeft wel enigszins een heropvoedcursus nodig, maar komt helemaal goed!!

[BB-ITP] Dizo op bezoek bij zijn zusje! (6mnden labradorxakita) oud topic

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:32

Jasmijn wat gaaf!
Het zal in het begin wel even flink wennen zijn maar idd, het lijkt wel zo bedoeld!
Hoe gaat het met Bandito?

Mies: die foto's van je kant zijn wel echt prachtig haha.
De mijne gaat nooit zo lekker op dr ruggetje liggen maar jou kat ligt erbij alsof ze het altijd doet Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:35

Ja, ben er nog helemaal bouncy van haha.
Ja, in t begin zal t zeker even wennen zijn, ben benieuwd of ze nog steeds zo gek op elkaar zullen zijn.
Met Bandito gaat alles goed, vandaag er nog geweest hij staat nou op een allejezus groot land!!
Waar die eerst stond was groot, maar dit is 4x zo groot.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:38

oehhhhh da's goed voor zn buikje Haha!
snel weer foto's plaatsen!
Niet alleen van Bandito natuurlijk Tong uitsteken ook van Dizo met zn nieuwe maatje!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:42

Barroco: Klinkt idd wel alsof het gewoon voorbestemd was.... Wel leuk dat zijn zusje dr nu bij komt, en idd hopen dat ze nog steeds zo gek op elkaar zijn, op de foto's waren ze echt leuk met zn tweeën! Lekker dat Bandito op zo'n groot land staat, daar zal die zich vast wel vermaken....

Het paard van een vriendin van me is ziek, heeft in 1 dag een flinke bult gekregen onder dr kaak en links is het ook dik(verzorgster heeft gister niets gezien). Eigenlijk denkt iedereen al aan droes... Ze heeft alleen nog geen koorts, maar het ziet er wel uit als droes. Morgen komt de DA kijken.... Haar paard staat ook bij Atlas op het land dus ik hoop maar dat het geen droes is of iets anders besmettelijks.... Ik dacht nog aan een alergische reactie op een beet van een insect, maar daar was het echt te groot voor... Hopen dat het niet te erg is en dat Atlas het niet krijgt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:53

Iloon Ik werk fulltime (40 uur), maar als ik op kantoor zit ben ik per dag nog eens ongeveer 3 uur aan reistijd kwijt. Ben ik op pad dan moet ik nog verder rijden. Sjoemel nog wel eens met mij tijd dan, dus dat ik om 9:00 vertrek, maar ik ben dan ook vaak pas om 20:00 thuis en soms om 17:00/18:00 al. Tijdens de verkoopperiode maak ik vaak weken van 50 uur, soms zelfs wel 60 uur. Krijg geen overuren uitbetaald in geld of tijd. Daarentegen wel weer een bonusregeling voor het behalen van targets.
Heb een auto van de zaak, dus daar ook weer geen kosten voor (behalve bekeuringen dan hè... Koe ).

Ben ook bij m'n vriend gaan inwonen gelijk toen hij dit huisje had gekocht. Betaal alleen de boodschappen en televisie en internet. Eigenlijk woon ik hier dus voor een prikkie. Maar heb wel weer twee paarden te onderhouden. Heel veel meer ruimte om meer bij te dragen in de kosten heb ik niet. Het nieuwe huis hebben we wel met z'n tweeën gekocht. Nu zal ik dus wel wat meer moeten gaan betalen. Ga nu eigenlijk nauwelijks uit en koop ook niet veel kleren. Ik heb het voordeel dat ik 2x per jaar kleding mag uitzoeken voor €450,- en dat ik kledingmonsters mag lenen.

Dus er zijn wel wat dingen die je moet laten, maar dat heb ik wel voor mijn hobby/passie over. Daarnaast ben ik nu nog jong en zal ik op financieel gebied alleen nog maar gaan groeien. Tenminste dat is wel de bedoeling Vork

Een vriendin van mij verzorgt X nu 1x per week. Maar ik vind het dus wel fijn om iemand erbij te hebben die hem nog eens 1 à 2 dagen in de week kan verzorgen. Nu heeft mijn vriend ook een hobby die veel tijd inneemt. Hij is namelijk fanatiek windsurfer. Natuurlijk is hij dan wel afhankelijk van de weerscondities, maar als het goed is is hij zo een hele dag op het water te vinden. Maar als hij thuis is vindt hij het ook wel leuk om mij ook nog eens te zien en een avondje samen te zijn. Soms zien we elkaar doordeweek alleen als we gaan slapen. Heel ongezellig! Dus ik vind het wel fijn om een verzorgster erbij te hebben zodat ik wat meer vrije tijd heb, voor mijzelf, m'n sociale leven en voor mijn vriend.

Voor zover mijn situatie Vork

Mies Die kat. Geweldig! Haha!

Jasmijn Leuk nog een hondje erbij! Later wil ik ook weer een hond. We hebben nu een kat, maar eigenlijk ben ik meer een hondenmens. Het gaat alleen niet zo makkelijk als je allebei fulltime werkt.

Vandaag is er weer iemand wezen kijken bij ons huisje, maar de makelaar denkt niet dat dit een serieuze kandidaat is. Vrouwtje zat midden in een echtscheiding en was nog wat aan het rondkijken en wist ook nog niet wat haar mogelijkheden zijn op financieel gebied. Erg onduidelijk dus.

Duik nu m'n bedje in!! Truste!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:06

Yenneke: Als ze al echt wil gaan kopen zal ze dat niet tijdens de echtscheidingsprocedure doen Tong uitsteken (meeste mensen hebben nog geen huwelijkse voorwaarden). Anders kunnen ze weer een rechtzaak beginnen over de verdeling van dat huis Tong uitsteken. En echtscheidingsprocedures kunnen best lang duren... Vooral als er ook nog eens ruzie is onderling.

Succes met de verkoop in iedergeval!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 11:45

jasmijn: geweldig een hondje erbij! het lot bepaalt lijkt het wel..