. Toch een beetje een beeld hoe jullie dat doen. Het "probleem" is dat ik eigenlijk in een verkeerde regio woon ook
Hier moet je toch al gauw 300 euro rekenen voor stalling
Maar als ik een paardje wil kopen ga ik uiteraard opzoek naar iets wat beter betaalbaar is. zijn jullie nooit bang als het gebeurd dat je bv weg moet van je stal? En dat je dan alleen nog op een stal uitkomt waar je ineens 100-1500 euro meer moet betalen? Lijkt me echt vreselijk. Stel dat je het dan niet meer kan betalen ofzo....... Dat lijkt me echt een nachtmerrie dat ik me paard dan zou moeten verkopen! Mn vriend gaat er opzich heel goed mee om. Hij weet dat paarden mn lust en mn leven zijn, al moppert ie soms wel is als ik 4 uur op de manege ben geweest hihi
. Maar ik ben het ook met jullie eens dat áls ik daar voor kies ook echt de bewuste keuze maak. Ik wil alleen geen verkeerde keuzes maken! Lobke: Jammer dat je vriendinnen geen paardengekken zijn. En altijd alles alleen doen lijkt me ook vervelend.. Ik heb bijna alleen maar paardenvriendinnen. Ik ken ze allemaal van de manege
. Maar dat alleen doen ken ik wel. Mijn ouders zijn ook helemaal niet van de paarden, en vriendlief ook niet echt. Al helpt ie me wel opzich als die mee gaat (maar alleen omdat ik dat wil
). Maar wil ik wedstrijden dan zou ik het ook alleen moeten doen ben ik bang... Wat betreft je baan?! Werk je daar niet meer? Ik dacht dat je het zo naar je zin had? Leek mij echt een droombaan...!Malin; Wel lekker dat jij alles kant en klaar hebt
Dat lijkt me wel ideaal! Als je dan echt geen tijd hebt hoef je inprincipe niet te gaan omdat ze lekker buiten lopen. Maar een hoop geld kost het zeker. Maar daar heb je natuurlijk wel wat voor terug!
Nouvel; 1 dag minder werken lijkt mij ook wel fijn later. Net even een klein stukje meer vrijheid. En wat een geluk dat je vriend zo is mee gegaan met de paarden. Ik krijg die van mij niet zover ben ik bang
. Maar ik ben allang blij dat het geen "paardenhater" is.Madelief; Wauw, je foto's!! Fuur word mooi!!
Je ziet hem echt veranderen om de foto's..geweldig
. Je hebt echt een knapperd! Maar nog even terug op mn vraag. Stel als je nu wel op jezelf gaat wonen. Zou je het dan nog redden financieel? Ik ben bang dat ik het straks niet red ofzo
. Met zn 2e gaat wel lukken! Maar wat als het dan ineens uitgaat ofzo. Lijkt me echt helemaal niks
Mies; Jeetje, van Sita gevallen! Oei oei, dat had je vast niet verwacht. Gelukkig niks gebroken haha
. En jou vriend woont idd ook ver weg... maar heb jij dan niet het idee, wat als je straks niet meer bij Pierre kan staan? Dan zullen de kosten vast omhoog schieten, of ben je daar niet bang voor?Saida: Wat balen van dat droes zeg. Hopen dat het goed uitpakt. Ik vind droes helemaal niks
. Vervelend, maar hopen dat Rints het niet krijgt....! En wat je zegt is waar hoor
Ik zit ook veeeeeel beter in me vel als ik bij de paarden ben
.Jus; Wat leuk dat je foto's hebt gemaakt!!! En wat een
geweldig mooie paarden. Stond echt even zo te kijken
Helemaal toen ik zag wat voor een leuke vent erop zat
. Die mag er ook best wezen hihi. Maar die 2e foto! Mennnn, ik wil daar ook wonen hahaha
Ik heb er maar niet op gereageerd want die wilde duidelijk niet horen, 3 gaten strakker kom op zeg!
leuk

. Heel erg balen. Ik heb iig nog wat tijd om na te denken
[/quote]
).