, maar het is hartstikke leuk en veel moeilijker dan ik ooit dacht dus ik heb alle menners altijd chronisch onderschat haha. En dank jullie wel! Havanna is eigenlijk officieel een portugees (Lusitano) en die staan ook goed aangeschreven als menpaarden. (Chardon reed geloof ik ook met een vierspan Lusi's een paar jaar terug)Pastis, dat klinkt als een mooie droom..dat fokken lukt al dus ik zie niet in waarom het niet zou uit zou kunnen komen.
Wil Famosa de proef snel door om met het WE parcours te starten? Klinkt best spannend zo..ben benieuwd. Succes alvast!Jemig Audesta..dat is schrikken..had ook wel anders af kunnen lopen. Hopelijk valt het mee vandaag qua beursheid? Sterkte ermee!
Klinkt als een fijn paardenwerkdagje Maartje, rechtsom vind Lis waarschijnlijk moeilijker qua buiging? Die associatie met het krukje klinkt goed.

ja echt super, de instructeur vind het ook een geweldige pony. Alleen ff oppassen dat we niet te hard gaan.. klinkt stom maar ze is pas 5. Ik wil haar graag nog heel lang heel houden.

Maar na een beetje aanmoediging ging hij dapper overal doorheen
waarom wilde ik ook al weer een paard?