[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 08:10

:D goede morgen allemaal
lig nog languit in m bed,maar denk als ik nu niet bij reageer dan wordt het helemaal niks meer :+

wat een gave foto van die zonsodergang echt inlijsten meis

en die kleine ezes hahahah echt top wordt het nu een topic van ezels }:0 dan past die zwarte er van mij ook wel tussen hoor !!!!!!!!!

ff een vraag wanneer hebben jullie die meeting nou? kan het nergens vinden hier,maar zie wel jullie erover spreken
want als die stenen mee gaan voor frank wil ik er toch ook wel bij zijn
ff lahu dan :D

zo dan donderdag hadden we een verjaardag heb ik toch te veel gedronken dat ik vrijdag echt de hele dag koppijn had, was dus niet goed gevallen
gelukkig maar dat het mooi weer was en alles er wat zonniger uitzag
vandaag met jasmijn naar het strand met banditto en tsjillert leuk hoor ben benieuwd hoe het gaat
pfffffff hoor net het weer, dus weet niet of het door gaat slecht dus poedersuiker,

verder iedereen een vrolijk pasen en gaan jullie nog wat leuks doen,
hier hebben we een druk programma dus wordt wel leuk
verjaardagen, uiteten en nog wat leuks

jullie gaan echt zo hard pffffffff

wil wel nog ff iedereen feliciteren met hun verjaardagen en saida ook voor je zwarte parel
vindt dat ook zo`n mooie foto van haar
en die super mooie fjord hmmmmmmmmmmmmmm heerlijk net een sprookje
toppie hoor had ze wel al gezien maar ze blijven mooi

naatje gelukkig opgelost die ruzie ga genieten van je nieuwe stal joh en laat voor de rest gaan mensen hebben vak wat te zeiken
Laatst bijgewerkt door tsjillert op 11-04-09 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 08:13

:wave:

Goeiemorgen, ik kom ook weer even langs waaien! :D

Sorry, ik ben ook 1 van die mensen die het niet red steeds alles bij te reageren... :o
Ik probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar jullie gaan tegenwoordig zo hard, en de verhalen zijn vaak zo lang...

Zag wel hele leuke foto's weer voorbij komen, ook van baby ezel, en lammetjes! :+:
en hele gave zonsondergangfoto! *D

en Des gecastreerd... :(:)

als jullie liever hebben dat ik niet meer post vanwege het weinige bijreageren, zeg het dan hoor, kan ik me ook wel voorstellen... ;)

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 08:40

he ellis die onzin wensen we hier niet te horen gewoon blijven posten veel of wiening maakt niks uit :D

en ja frank je hebt een goede keus gemaakt met des je zal er meer plezier van hebben
straks als ruintje

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 08:42

:D
dank je!

veel plezier op strand, is mooi weertje! *D

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 08:50

Wooow wat een mooie lieve foto's Gab :+:

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 09:47

Ellis en ook Sjaad, gewoon blijven reageren, graag. Ik hou wel van die Lusitano verhalen ;).

Gab, wat een poepies zeg. Dan smelt je toch gelijk.

Tsjillert, is het bij jullie geen lekker weer? Hier wel, schijnt het zonnetje. Volgens mij waren de voorspellingen ook wel goed voor vandaag. Indien het toch doorgaat, veel plezier voor jullie allebei.

Frank, Elise stond inderdaad op Sun zijn kont. Maar zij haalt wel meer van die kunsten uit. Dus insiders vragen zich niet meer af hoe foto's zijn genomen. Die staan nergens meer raar van te kijken. Als met lessen iets niet goed lukt, springt ze gewoon achterop. Dan doet zij de oefening en moet ik met mijn handen voelen wat zij doet met haar handen en met mijn benen moet ik dan voelen wat zij doet met haar benen. Hele effectieve manier van lesgeven, hoor ;).

Mies, gelukkig valt de schade mee. En veel plezier met springles vandaag. Komen er weer foto's ;)?

Straks naar stal en als het goed is komt Debby dan foto's maken. Sun zal het wel een beetje zat worden, denk ik.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 10:14

Leuke fotos van lammetjes :D
Frank, ik werk in de horeca, kok in een eetcafé..

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 10:22

Lammetjes zijn echt heel schattig zeg.

Ik ga zo foto's maken van Anita op Sun.
Zal gelijk eens wat foto's van Xantha maken, kan ik jullie ook eens spammen.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 10:37

Ik vind dat iedereen gewoon vrij moet zijn om te posten hoe kort of lang dan ook, als het maar geen slowchatten wordt. Of je vaak reageert of niet, of je nou op iedereen reageert of niet, moet niet uitmaken. Velen van ons hebben een megadruk bestaan en ik vind dat ook deze mensen zich nog steeds welkom moeten kunnen voelen in dit topic. Ik vind het niet leuk als mensen zich (onbedoeld) door Ilona aangesproken voelen, zich schuldig gaan voelen omdat ze geen tijd hebben om bij te reageren, en daarom helemaal maar niet meer reageren.

Ik ben toendertijd het eerste deel van dit topic gestart omdat er in het oude topic een niet zo'n leuke sfeer hing, en de bedoeling van het barokke paarden topic was juíst dat iedereen welkom was en dat we alles met elkaar konden delen. Ik vind dat we dat gevoel vast moeten houden, hoe groot of klein we ook zijn. Want eerlijk is eerlijk, het ís leukste topic van bokt (de rest volg ik eigenlijk al lang niet meer) en dat moeten we zo zien te houden toch? Dus gewoon lekker mee blijven posten, ik vind het heerlijk om iedereens verhalen te lezen en foto's te zien!

Vandaag heb ík dus even weinig tijd om bij te reageren ;) Moet zo paasboodschappen gaan doen voor een fondue die we hier met de familie gaan doen, en daarna ga ik naar de derde les van de AR opleiding met Suevvie. Een fijn paasweekend allemaal!

PS! Heb weer een boel leuke en ook super schattige foto's voorbij zien komen!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 10:41

Oh Des gecastreerd :(:)

Veel pret Malin!

Wow Mies, dat is heftig, ben je zeker dat je ok bent? Geen inwendige letsels ofzo? Kan wel hard aankomen zo'n trap...

Pffff, Licor was veeeeeeeeeel te heet gisteren, onrijdbaar heet eigenlijk. Hij kon hierdoor wel heel spectaculair gaan draven, maar de ontspanning was compleet zoek...

Igneo word grijs :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 10:47

Ook nog even een reactie over hetgeen wat Ilona gezegd heeft :P
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat t puur en alleen om het slowchatten ging, niet om mensen die het niet bij kunnen houden en gewoon af en toe hun verhaal posten.
Voel me er dus ook niet door aangesproken, aangezien het gewoon leuk is om ook van de mensen te horen die niet de tijd hebben om het hier bij te houden.

Het gaat imo gewoon om oneliners zoals: "ik voel me k*t", "ik ga naar school, doei" . Zit gewoon geen toegevoegde waarde bij toch?

Iloon correct me if i'm wrong maar dacht dat dat je bedoeling was met je post :P.

Jaahh idd vandaag even naar t strand, Sanne komt over een tijdje en dan willen we daar een shoot doen dus even oefenen. Volgens mij gaat t wel echt pittig worden want Bandito is behoorlijk moeilijk aan de hand.
Zo even naar Epplejeck om wat spullen te kopen waaronder een hengstenketting :+

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 10:51

Dat denk ik ook hoor Jasmijn maar ik zet het nog even wat genuanceerder neer ;) Ben het ook helemaal met Ilona eens maar zet het alleen neer ter verduidelijking.

Veel plezier op het strand!

En Mies jij met je springles, doe je wel een beetje voorzichtig aan? Pfff dat was niet nix... heb je er arnica opgesmeerd dat helpt altijd super tegen het blauw worden?

Madelief ook met de schrik er vanaf gekomen gelukkig!

Dessie gecastreerd, misschien maar beter zo!

Nu is mijn ontbijtje op en ga ik jullie verlaten :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 10:55

Benthe Ja klopt. Ik had haar niet herkent. Dacht dat het iemand van de manege was die er een paar jaar terug al reed en was heel druk bezig met een broek zoeken voor een vriendin in pashokje dus ging allemaal een beetje te snel... 5 min. later dacht ik ooooh dat was Ilona maar toen zag ik haar al niet meer. Had jullie daar gewoon niet verwacht en dan herken je iemand ook niet ...
Had haar al gepb't gisteren....

Frank aaaaah wat een schattig veulentje. en dessie hengst-af aaaaaaaaaaah...hihi

ennuh toen wist ik het al weer niet meer...
Heb een wit wordend paard gezien. Hele lieve schaapjes en heel veel gelezen maar ben het nu weer kwijt...
Sorry.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 11:25

Machonito: die enzeltjes ,echt zooo lief !

Laura: knap hoor met hincapie, het is toch heel wat om een paard in te rijden :)
Wat mij opviel is dat hij in telgang stapt, doet Betunero ook als hij gespannen is.

Mies: zooo, dat is idd maar goed afgelopen dan, had ook anders kunnen lopen. gelukkig alleen
maar een schrik te pakken dan.

Frankie: aha ok dan, jouw zadel lijkt wel veel op de mijne, alleen in die van mij zit wel een boom dan.
aaah arme Desperado ;) gelukkig is het allemaal wel goed gegaan. en wat een scheetje dat veulentje :D

Spokie: fijn dat de les goed ging, nu zonder zadel en hop een nieuwe anky is born :P hahaha

Gabriella: hoe lief die wannabe urbino lammetjes :+:

Vandaag maar een poging doen om foto's te maken van Betunero op z'n nnieuwe stal, wou eht gisteren doen, maar schoot er helemaal bij in.
Heb wel heerlijk in het bos gereden met hem, allemaal hele lange zandpaden, Betunero zag het en weg was hij hahaha, wist niet dat hij
zo ongelovelijk hard kon rennen (was eerlijk gezegd wel een beetje bang) dacht de hele tijd als hij nou struikeld zijn we allebei hartstikke dood !
maar gelukkig kan Betunero wel op z'n eigen benen lopen en was de rit en de race tussen betunero en hem zelf heel fijn :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 11:31

Ja hij was die dag niet zo lekker ontspannen en dan gaat hij inderdaad te snel stappen waardoor hij telgang gaat lopen...
De dag erna was hij echt super maar toen had ik geen camera bij...
Ben benieuwd naar de foto's straks. Haha ja soms is het best eng als ze bijna te hard gaan...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 12:05

Barroco schreef:
Ook nog even een reactie over hetgeen wat Ilona gezegd heeft :P
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat t puur en alleen om het slowchatten ging, niet om mensen die het niet bij kunnen houden en gewoon af en toe hun verhaal posten.
Voel me er dus ook niet door aangesproken, aangezien het gewoon leuk is om ook van de mensen te horen die niet de tijd hebben om het hier bij te houden.

Het gaat imo gewoon om oneliners zoals: "ik voel me k*t", "ik ga naar school, doei" . Zit gewoon geen toegevoegde waarde bij toch?

Iloon correct me if i'm wrong maar dacht dat dat je bedoeling was met je post :P.

Jaahh idd vandaag even naar t strand, Sanne komt over een tijdje en dan willen we daar een shoot doen dus even oefenen. Volgens mij gaat t wel echt pittig worden want Bandito is behoorlijk moeilijk aan de hand.
Zo even naar Epplejeck om wat spullen te kopen waaronder een hengstenketting :+

Ja dat bedoel ik ook!!

Even lekker ego van af mijn kant (er zit visite beneden dus moet ff opschieten :+ ).

De mensen die ik bedoelde hoor ik niet hahaha :D . En iedereen die ik erover hoor, voor jullie is het absoluut niet bedoeld!!!!!!
Ik wist niet dat er om 1 sarcastisch zinnetje zo'n "commotie" zou ontstaan := . Anders had ik niks gezegd!!
Echt super leuk die ego-post van de meeste mensen! Vaak nog met een foto'tje ook +:)+ . Ik vind verslagen om te lezen hoe het gaat met jullie en je paard geweldig!! :D Alleen de slowchat, of berichten met 0,0 inhoud interesseren mij (persoonlijk dus!) niet echt..

Dus mensen, trek je niks van mij aan, en post lekker door (ook EGO :D ) en doe lekker je verhaal :D !

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 12:34

dankje het zijn echt leuke ezeltjes en die kleine :+: :+: :+: :+: :+:
Ik ben gewoon gek op ezels :D vandaar ik met Marcel ben getrouwd :') :P

Ahhhhhhhhhhh wat een leuke welsh veulentje *\o/*

lammertjes :+: * komt stiekum langs en stop ze ook in mijn zak 8-)

Zasread: ja hij word echt grijzer :P wel een leukerd hoor :o

Van Baron ben ik nog niet achter waarom hij ineens zo reageerde met losgooien :o
ik heb nog niemand gesproken die hem heeft uitgemest.
andere mensen weten er niks vanaf (dader ligt meetsal op de kerkhof) :o
hoop dat diegene vandaag wel op de manege is :o

Gisteren weer een keertje met Baron in de les meegereden en dat na een jaar *\o/*
Totaal heb ik nu 4 x gereden op Baron (ik kreeg tussen door oorontstekking).
en met de les mee rijden was weer voor het eerst :D
hij was super braaf tussen de damens :D
hahah ik heb gelachen
Baron is echt een show patser hahahaha.
Hij zag een leuke dame (die waarschijnlijk hengstig moet worden) in de les en inplaats van brullen gaat ie uit zicht zelf naast haar heel stoer de spaanse pas doen hahaha.
maar als zei de andere kant op ging stond hij op zijn rem en liep achteruit zo met zijn kont tegen haar kont aan en draaide om zodat ie er weer naast stond en ging ook nog eens knielen voor haar hahaha.
iedere keer als ie haar zag hup spaanse pas doen en ook in draf leek wel of ie ging dansen hahah maf beest.
beter dat ie het zo doet dan een brul hengst die gelijk erop wil springen :P

maar verder heb ik heerlijk gereden *\o/*
zo ontspannen heerlijk zucht zit nog op een roze wolk :o

en is naast mij een nieuwe paard gekomen de merrie die daar stond is helaas weg (merrie die altijd met Baron contact had met een weef rek over de deur heen.)
zie foto en als de deur van baron open gaat dan kunnen ze helemaal lekker samen knuffelen :D
Baron stond dan gerust achter de ketting als wij er waren :D

zie foto wat ik bedoelde met de merrie :D
Afbeelding

Baron achter de ketting en braaf dat ie daar achter blijft staan (naast hem aan de andere kant staat ook een merrie)
Afbeelding

Maar de merrie ging weg en kreeg ik daar een nieuwe paard een Hengst dit keer en de eigenaar van de hengst vond het eng om met Baron zo testaan dus heef zij een boven luik ingedaan en dicht gemaakt :o
nu heeft ie geen vriendje meer waar ie mee kon snuffelen de heledag :o :(:)
(stal waar nu die hengst staat is een buiten stal hoor en de deur naar Baron was 1 van de zij deuren)
Gisteren was het beestje aan gekomen wat een mooi paard zeg.
het is een dekhengst wat ik hoorde.
Nou je kon horen dat ie aan wezig was hahah brullen.
later werd ie eruit gehaald met een hoofdstel en een stap ketting om en brullend zo over de erf en groot dat ie zich maakte .
ik zei tegen Marcel hij is mooi maar ik wil voor geen goud ruilen met Baron.
Baron loopt zo rustig met je mee of ie gewoon een ruin is met een halstertje en een los touwwtje :o
zefs een gehandicapt meisje die 1 x in de 2 weken komt wandeld met Baron :D
Ja af en toe en brul als ie een dame ziet met een veulen waar hij zo gek van is.
maar verder heb je niet echt problemen :o
Nee Baron is een heertje 8-) een trotse man die gewoon vrouwen verleid met zijn charme en zijn mooie spaanse pas :P

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 12:53

niet te geloven hoe heerlijk rustig Baron is, je treft
het echt met hem :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 13:17

Oké Heidi,gelijk over steken...jij lammetjes,ik Baron :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 13:22

:') Lieve foto's van Baron :)

Nou, heb er een drukke dag opzitten, Robijn buitenritje gemaakt, ze was erg heet weer, dus maar kort gehouden, ga niet de problemen opzoeken!
Avanti gelongeerd, was erg stout :+ Hooi gehaald en nu als een dolle omkleden en mijn spullen pakken, vanavond een grote boktmeeting op een verjaardag :D

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 14:27

Gezellig Robijn.

Heidi, jammer dat Baron geen kroelmaatje meer heeft. Is zo lekker voor de paarden. En leuk dat hij zich zo op zo'n positieve manier uitslooft.

Malin, veel plezier bij je les. Bij wie volg je de opleiding?

Naat, ik ben benieuwd naar de foto's.

Vandaag weer op Sum gereden en Deb zou foto's komen maken. Dus weer mooi in setje en mijn leren laarzen weer eens uit de kast getrokken. Heb dus weer lekker mijn knieholtes open gereden :(. Zijn echt ontveld. Verder kreeg ik hem niet lekker aan het lopen. Maar was mijn eigen schuld. Wil hem dan zo graag goed hebben voor de foto's, dat ik niet meer kan ontspannen. Op het eind is het uiteindelijk een klein stukje gelukt, omdat het voor mij toen niet meer zo hoefde. Wilde hem alleen nog even ontspannen rijden. Maar he er weer een hoop van geleerd. En Deb heeft hele gave foto's van Xantha gemaakt (sorry deb, dat ik het alvast verklap). Zo nu ga ik naar mijn broertje zijn verjaardag toe.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:02

Even ego bijreageren hoor!
Ik heb onwijs lieve foto's gezien van het ezelsveulentje, van de lammetjes en het welshveulentje.
Zo leuk altijd om dat en de bomen in knop weer te zien in het voorjaar.
IK HOU VAN HET VOORJAAR!!!
En foto's van een lief toverballetje die grijs onder z'n wintervachtje tevoorschijn komt, en van die lieve Baron, lijkt me idd een echte heer!

Gisteravond een kort en krachtig buitenritje gemaakt met Marieke.
We gingen rustig in stap op weg en kwamen op gegeven moment op een stuk waar je super kan galopperen.
Ik keek over de landerijen uit en zag dat het in de verte aan het regenen was en zei dat tegen Marieke.
Maar goed, wij galopperen en in ene zagen we een flinke flits in de verte.
Ik heb het daar helemaal niet op, helemaal niet omdat ik niet weet hoe Rintske erop reageert als ze buiten is, dus ik wilde dan ook graag snel weer terug naar stal.
Wij weer terug galopperen en daarna over de weg in een flinke draf richting stal.
Rintske was zeik en zeiknat, voor het eerst dat ze zo heeft gezweten!
Ondertussen kwam de onweer meer onze kant op en kwamen de flitsen steeds sneller achter elkaar.
Het laatste stuk konden we nog stappen, gelukkig hadden we nog wat tijd over voor het boven ons was.
Ik heb Rintske afgezadeld en afgespoten, het witte schuim kwam er vanaf!
Daarna haar zweetdeken opgedaan en haar eten gegeven en toen barstte de bui los.
Gos wat was ik blij dat we op stal waren zeg! Pfieuw!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:35

He Heidi, dat was toch het paard van Martine?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:42

Kelly; Wat een onwijs mooie foto's van jouw Fjorden!!!!!! Zo zie je ze eens anders! Mijn Taco (gek he als ze dezelfde naam hebben) heeft nu 2 zonen bij een Fjorden merrie. Ik ben heel benieuwd hoe deze Fjanda's gaan worden! :D

Heidi: wat een droppies die ezeltjes!!!
Bij mij thuis staan de hengsten ook gewoon met contact naast de merries, niks geen gedoe mee.
Bij onbekende merries gaat Taco wel wat meer uit zijn dak :D Cantaor daarentegen boeit het geen moer, die kan ik zo naast een hengstige merrie parkeren, hij dekt alleen als het dan echt moet, hahaha

Suus; Prachtige foto!

Frank; Geef Des maar een dikke knuffel van me!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:11

nou we zijn trg en hebben dus gewoon super weer gehad
echt heel lekker
eerst heeft me meisje vanmorgen les gehad en ook dat ging er goed
ze heeft er veel plezier in ze hebben nog gevoetbalt met de paarden leuk hoor en zo fanatiek dat het dan gaat

en jasmijn al weer trg de bloemen staan mooi hoor in de vaas hahaha echt ene mooi boeket alhoewel die paarse en roze waren ook wel mooi, al was het dan ook maar alleen om e rdoor te rennen en om te ploegen hahahahhah
die mannen kun je ook gewoon niet meenemen he komt altijd ellende van }> ;) :D }:0

maar wat hebben we weer genoten he en wat waren ze braaf ook baditti echt een toppertje
stukje duin en heerlijk braaf
alleen die rakket`jes die smaakte wel naar water :9 }:0 :D

zo op naar een mooi paasweekend heb het erg druk maar wel gezelig
doeidoei geniet van dit mooie weer doen wij ook :+