Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prinslover schreef:Even een vraagje van mijn kant.. Ben er best nieuwsgierig naar hoe jullie dit doenDus als je wilt vertellen hoe jij dat doet, graag!
Wat ik mij afvraag. Hoe combineer je dat alleemaal? Een paard, fulltime werken, je vriend en alle andere dingen die je nog wilt doen? Hoe staat jullie vriend/man hier tegen over? zeker voor de jongere dames onder ons? Hebben jullie plannen om samen te gaan wonen enzo? Mijn vriend en ik hebben het er wel is over. Maar aangezien er een groot bedrag ( je kan wel zeggen een godsvermogen) richting je paard gaat houd je wel minder geld over voor de huur van je huis/hypotheek, auto en boodschappen.. Doen jullie je paard ook 100% alleen of heb je er ook een verzorgster bij. Het lijkt mij namelijk wel handig een verzorgster, sowieso iemand waar je op kan terug vallen als je er tussenuit gaat ofzo
. Brand los!
Prinslover schreef:Even een vraagje van mijn kant.. Ben er best nieuwsgierig naar hoe jullie dit doenDus als je wilt vertellen hoe jij dat doet, graag!
Wat ik mij afvraag. Hoe combineer je dat alleemaal? Een paard, fulltime werken, je vriend en alle andere dingen die je nog wilt doen? Hoe staat jullie vriend/man hier tegen over? zeker voor de jongere dames onder ons? Hebben jullie plannen om samen te gaan wonen enzo? Mijn vriend en ik hebben het er wel is over. Maar aangezien er een groot bedrag ( je kan wel zeggen een godsvermogen) richting je paard gaat houd je wel minder geld over voor de huur van je huis/hypotheek, auto en boodschappen.. Doen jullie je paard ook 100% alleen of heb je er ook een verzorgster bij. Het lijkt mij namelijk wel handig een verzorgster, sowieso iemand waar je op kan terug vallen als je er tussenuit gaat ofzo
. Brand los!
nameless schreef:nog eens een vraagje: sire gaat nu al uit zijn zadel groeien wat voor zadel kan je me aanraden ??
damn, idra zit echt te kwijlen naar aanleiding van de foto's in je profiel...
madelief88 schreef:Cloris: Ja, haha ik hoorde ook dat ie lekker ging rolle ofzo in de binnbakt? Dat hoorde ik althans geen idee of dat ook Piropo was. Vervelend joh! Nog beetje redelijk punten gekregen? Wat rij je eigenlijk nu?
Citaat:Tweede proef hetzelfde probleem als vorige week, hij gooide zijn tong over het bit!![]()
Ben het nu echt zat, zijn neusriem gaat 3 gaten strakker in vervolg, normaal ben ik daar niet zo van,
maar nu is de maat echt vol.
peetisgreat schreef:evdpanne schreef:hahahaha kan ze die leuke zwager niet uitnodigen voor jullie weekendje.
dat lijkt me een hele goede ik heb wel twee persoons bedje bij me en celine stop ik wel ff bij saida in het huisje![]()
![]()
![]()