Yeeh, vandaag weer op Klaar gezeten. Stalgenootje had erop gereden, daarna toch nog erg heel gespannen erop gezeten, daarna ging m'n 10 jarige (kleine) stalgenootje op, en dat stelde me heel erg gerust. Uit eindelijk niet meer op gezeten, maar toch wel erg gerust gesteld!
Mooi gedaan je profiel zeg De mijne is gewoon heel simpel,heb niet zoveel geduld voor dat soort gein .
Fq> Zijn er al foto's van je spaanse kanjer? Je zal wel slaaptekort komen nu;een baby en een nieuw paard,je zal van minder wakker liggen
Verder lees ik braaf mee,maar heb zelf eigenlijks niks te melden. De zon schijnt!! Dus ik ga maar weer eens lekker in de tuin aan de gang. We wonen hier nog niet zo lang,dus daar was niks aan gedaan en dat is te zien. We moeten zowel voor als achtertuin helemaal opnieuw aanleggen,kost weer een hoop tijd en een boel centjes Maar ja,dan heb je ook wat
Mooi profiel inderdaad! Hoop werk! Ik ben niet zo handig... Probeer het altijd wel een beetje up to date te houden, maar dat wil ook niet altijd lukken...
Wat een weertje zeg!
Vanmorgen waren we al op tijd met de kar op pad, heerlijk met dit weer, al was het nog wel frisjes! Vanmiddag hebben we de trailer maar weer eens in de olie gezet, daar knapt 'ie altijd super van op! Zo nog maar eens even in de tuin zitten met een bakkie thee!
knap hoor zo'n profiel, eerlijk gezegt krijg ik het niet voor elkaar net als een avatar, zou niet weten hoe het werkt krijg het niet voor elkaar. Maar je profiel ziet er echt geweldig uit.
Mooi profiel! Ik kan nog net normaal foto's uploaden...
Ik ben nu maar op zoek gegaan naar een ander stalletje voor X-treempje. Wil hem toch nog even hengst houden. Dus als iemand hier in de omgeving (Maassluis, ZH) wat weet??...
Malin Ik ben echt benieuwd hoe je dinsdag de les zal vinden! Heb je er al zin in? Ik heb gisteren nog gelest met het paard van het meisje waar ik op stal bij sta. Weer een hoop corrigeer werk, maar uiteindelijk liep hij heel fijn! Heb nu alleen super erge spierpijn!... (maandje niet meer gereden/gelest)
Nou alvast een fijne avond nog allemaal, geniet van het mooie weer, ik ga naar m'n ouwetje!
Nicky, jammer dat maike is opgehaald.. Verder beterschap voor iedereen. Ben weer ff thuis, en er lag een leuke verassing voor me klaar, me zadel is van de week gekomen en me ouders hebben het even lekker geheim gehouden hahaa. Dus gelijk wezen rijden natuurlijk, Goya had er lekker zin in , in rengalop zowat over de dijk met de nodige bokken haha.
Jaaa ik heb er heel veel zin in! Ik zal ook wel spierpijn hebben want ik heb sinds hij herstelt is van zijn blessure bijna helemaal nix met hem gedaan, dressuurmatig dan Ben erg benieuwd en vind het super spannend!
Nicky jammer dat ze nu is opgehaald, je zult haar toch wel missen denk ik...
Jaaa het was super mooi weer, we zijn even lekker een buitenritje wezen maken door de polder
Branca wordt steeds joliger en ik heb nu spijt dat ik mijn zadel weer heb ingeleverd bij Ricardo. Nou ja, kan mijn Portugese zadel er wel opgooien hoor, maar dat is zo zwaar. Ze schiet lekker op in de dracht, hangbuikje, uier.
Ojee, voorjaar in haar hoofd?! Jammer dat je je zadel niet meer hebt, had hij het weer nodig? Rijd je haar nu nog wel of helemaal niet meer? Spannend hoor, veulentje op komst!
Oef.. het is al laat Kwam even buurten en moet nog even wat antwoord geven, maar dat doe ik morgen wel, anders lijk ik ook zo kortaf.. Dat is het niet hoor, maar ik moet echt gaan slapen
FQ: Gefeliciteerd, eindelijk zeg issie er.. Jammer dat er nog geen foto's zijn, maar die komen snel hoop ik!
JEEEE, FQ gearriveerd!!! Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt.... hij komt wel precies de lente brengen....
Ik heb zondag zo heerlijk gereden! Sam begon weer druk en schrikkerig, ik besloot er niet op in te gaan (veel te lekker weer!) en heb dus gewoon de teugels los gegooid. Wat schetste mijn verbazing, niets meer aan de hand!! Heb dus heerlijk door het duin gestapt aan een los teugeltje. Zal het drukke gedoe dan al die tijd zijn gekomen door mijn gebrek aan vertrouwen? Voortaan dus met een los teugeltje naar buiten! Verder gaat het met werken heel aardig! Zaterdag wat foto´s gemaakt van mijn bijrijdster op Sam! Die hoop ik snel te hebben....en woensdag naar Ellen en les, daar worden uiteraard ook foto´s van gemaakt!
Ik ben flink grieperig geweest de afgelopen week. Nu zit mijn oor al drie dagen dicht, heel irritant! En ik heb een kriebelhoestje. Komt vast door dat rare weer! Ik hoop dat het zonnetje die verkoudheid snel verjaagt....
Madelief, mooi profiel! Ik zag laatst dat de mijne niet meer helemaal up to date is...helaas geen tijd om hem te vernieuwen..
Jeetje Malin...ik zie nu dat jij om kwart over zes alweer op bokt zat! (of staat de tijd nog niet goed?) wat doe jij eigenlijk voor werk dat je zo vroeg op moet?
Soeske, ik heb het even gemist, wat voor zadel heb je besteld??
Lusitana, ben heel benieuwd wat er voor verrassing naast jouw merrie ligt binnenkort!!!
ik heb een tijdje niks gepost maar ik heb wel gewoon mee gelezen ik heb gelijk een vraag voor jullie die voor mijn beslissing belangrijk is... (ik zou graag ook antwoord willen van lusitano als ze daar zin in heeft ) mijn andalsier hengst is de laatste tijd heel erg vervelend en hij is met rijden bijna op een merrie gesprongen... wat zouden jullie doen castreren? of hem hengst laten en naar een rustige stal gaan of een andere oplossing zoeken?? ik ben namelijk zo bang dat hij zijn uiterlijk verliest...en dat bedoel ik niet met dat hij dan lelijk word maar dat hij kleiner lijkt of dat hij ineens zijn pit kwijt raakt met rijden bijv.
Haaa, iedereen! Ik zal straks even foto's plaatsen van Picasso en mij op de zandverstuiving. Ze zijn heel leuk geworden!
Picasso staat nu tijdelijk in een ander weitje, en heeft al meerdere malen achterop een IJslandermerrie gezeten. Hij denkt echt dat hij hengst is, als hij andere paarden ziet begint hij te brullen en als ze dichtbij komen gaat 'ie showen, gek doen, en z'n nek helemaal mooi buigen.