. Helaas mogen wij niet in de bak losgooien anders kon ik het zo ook gaan proberen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Helaas mogen wij niet in de bak losgooien anders kon ik het zo ook gaan proberen
.
Sterkte! Mooie foto met je kindje op Atlas!! En gaaf hoofdstel. Kan ik een betere foto hebben??? Ik mag er nog een keer een nabouwen...
Momenteel zit ik ook met de tenen krom te kijken naar mijn Jackie van ruim 14. Ze bloedt uit haar bekkie. Geen idee wat het is. Kan natuurlijk ook gewoon een tand uit het bekkie zijn gevallen, want ze kwispelt nog en eet goed!
Zorgen voor een kleiner kontje! Zal wel het voorjaar gaan worden. Dat zijn er 4! Wat voel ik me nu nuttig!
.
. Had Nico ook gebeld voor een afspraak, maar kon helaas niet doorgaan.. Ik wacht er ook nog ff mee (december he
). Maar hij schijnt wel goed te zijn. Hoe waren jou ervaringen?
. Voor een wortel/peen/appel/biks gaat ie echt niet rennen
. Dus helaas.. die werkt niet voor hem..

, bleef Nico erg rustig. Hij heeft echt heel veel geduld, en dat is erg belangrijk. Hij legt ook alles goed uit en laat je soms ook dingen zelf voelen. Hij heeft bij ons op stal 6 paarden gedaan en iedereen is tevreden
. Eentje zat echt heel erg vast en die heeft een schema meegekregen om weer een soort van opnieuw te beginnen. Dit paard kon de rechtergalop niet doen en had een hanetred doordat hij vast zat. Ook was er nog een oudje die eigenlijk tot grote verbazing nergens vast zat. Paard van een vriendin van mij is ook nagekeken en was ook helemaal goed. En Shaggy en een andere haflinger hadden precies hetzelfde.
. Dus ja er was toch niemand bezig in de bak dus na de oefeningen zijn we maar gaan spelen
. Hij volgt me echt overal zo leuk is dat! Daarna mocht ie nog lekker gaan buitenspelen met zijn vriendjes. Ik me fotocamera meegenomen omdat ze altijd aan het spelen zijn en ik daar wel eens foto's van wilde maken, gaan ze in alle rust staan grazen
. Ze weten het gewoon
.
Concerten zijn allicht leuk
. Logisch om eerst aan een touw te oefenen hihi. Ik ga het eens proberen. Ik kan hem wel los longeren, heel snel laten stoppen, naar me toe laten draaien. Met mij meedraaien als ik loop, laten volgen in stap.. Ook heb ik hem sinds kort geleerd schouder binnen te doen "los" (natuurlijk niet perfect, maar toch.. ) . Ook in draf los in een volte om mij heen doet ie het
! Dus we kunnen al een paar kleine dingen.. Ik zal t eens gaan proberen met touw (zo heb ik hem ook leren stoppen uit volle galop en los leren longeren
) . Soms kan een oplossing zo dichtbij zijn
. Issie nu weer zo donker geworden? evdpanne schreef:Kan die weer een kunstje. Issie nu weer zo donker geworden?
. Shaggy kan al heel goed dingen oppakken, maar naar me toe brengen dat doet ie nog niet
. Ik ga ook wat meer oefenen met die dingetjes!