[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:22

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:22

Ahhh Heidi, wat lief!!!! En die met Jesse zijn ook heel schattig. Hij wordt alweer een flink mannetje!
Dames, ga jullie verlaten. Morgen kom ik weer bijlezen. Ga nu mijn spekkie verblijden met mijn komst. Hopelijk anders heeft ie pech :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:23

jhujzshxyhgzsuzxus7zkijhtashas77hsakyHASki7h7kdah77hxsui gyuh yub
m h vfctgvxtgscdvcujnty h csumli gswbunbe

oh jesse wil ook eventjes reageren hahaha hij zit hier te rammen op de toetsenbord :+
lekker kwijl van Jesse op mijn toetsenbord :P

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:29

BrankaZ, gewoon af en toe blijven reageren hoor, doen er wel meer.
En dat vind niemand erg hoor!!

Heidi, wat lief die foto's (helaas dat hij niet in je zak paste)
Laatst bijgewerkt door Xantha op 10-04-09 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:32

BrankaZ schreef:
Ben het eens dat slowchatten niet de bedoeling is. Maar ik heb doorgaans alleen tijd tijdens het weekend om bij te lezen en te reageren. En in dit geval heb ik dus heel braaf ruim 20 pagina's bijgelezen waaronder de reactie van Ilona die ik persoonlijk toch ook aan mij gericht voel en die ik heel onterecht ervaar. Om de eerder gegeven reden en ook om de reden die Madelief geeft. Het gaat vreselijk snel en de laatste tijd zijn er inderdaad heel veel nieuwe mensen bij gekomen. Heel erg leuk, maar dat maakt nog meer dat ik geen tijd heb om op alles te reageren. Want wat maandag is gepost is nu alweer oud.

Ik geloof dat je Ilona verkeerd begrepen hebt... Het is leuk om verhalen van mensen te lezen, het is niet leuk als mensen alleen maar hoi en doei komen zeggen. Dus verslagen van gebeurtenissen zijn zeer welkom. En even een reactie op een van de leden, omdat dit verhaal je aanspreekt ook.

Utixo

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:44

Trouwens Laura, toen ik even foetsie was, heeft Ilona je nog gezien. Ze zei nog hoi, maar jij zei iets in de trant van: "Raar he wie je hier allemaal tegenkomt!" en liep weer verder :+

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:47

Sanne, inderdaad goed verwoord. Ben ik niet zo goed in.

Laura, wat is Hincapie een knapperd. Probeer wel wat minder te doen met je handen. Ik snap dat je schrikt als hij zo'n spurt maakt. Maar hij kan dan op zijn beurt weer een nare ervaring aan het bit overhouden. Ik wil dit alleen zeggen als opbouwend commentaar hoor, niet om je af te vallen. Een paard inrijden is erg moeilijk en ik zou mezelf er niet snel aan wagen (vooral omdat ik zelf af en toe een beetje spastisch kan zijn met schrikkende paarden ;)). Daarna ging het wel netjes. Hij kan lekker lopen hoor.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 19:32

kelly: Die laatste steiger foto is zo stoer!! Dat oogje, net of hij in de camera kijkt.

saida: Rints is goed verwent dus!

sanne: De sarcasme was overgekomen :P
Lekker he..ik mag met shannon nou ook wat 'moeilijker' gaan doen en heerlijk!! Ik merk dat mijn basis ontzettend is verbeterd maar vind het ook wel leuk weer wat meer nieuwe dingen te gaan leren, en dit is een 1e stap in de richting!
Op het verkeerde been...prutsruiter! Hoe durf je nog langer te rijden, ik zou maar is gauw van een goede instructrice les gaan nemen jij!
Wel vet stoer dekje!

benthe: Kon jij de lick its bij de kassa ook niet weerstaan...ik heb me lang ingehouden maar toch nog snel 1 in mn mandje gegooid

Anita: Fijne les gehad dus! Op de foto's ziet het er goed uit! En jij weet hoe het hoort...op een vos hoort fel blauw!

Laura: Zelfde als benthe..die lick its hadden een verkeerde positie..

Madelief: Jeetje wat een verhaal!! gelukkig is het goed afgelopen! Snap goed hoe je je gevoeld hebt!
Neem wel even tijd om te posten hoe je les was ;) Mag ook zonder op andere te reageren :P

heidi: Veel spinazie op? Ik zie het al...jesse wordt een echte cowboy

Ik heb zoooooveel geluk gehad vandaag! Ik heb hele dikke beschermengel geloof ik.
Ik ging weer lang teugelen, en het ging eigenlijk heel goed, maar ik rijd shannon eigenlijk nooit met zweep. Gewoon omdat het niet nodig is en als ik hem nodig heb moet ik niet proberen om dr zweep boven haar van hand te veranderen want dat vind ze doodeng. Met lang teugelen loop ik met de zweep en is er eigenlijk niks aan de hand..als ik naar voor ga om te belonen om met hand veranderen geen probleem. Nou zit mn probleem tips zijn zeer welkom, ga piet bakker ook maar even mailen dat we de draf nog niet onder de knie hebben. Het is voor haar moeilijk zo te verzamelen en voor mij op de goede positie te blijven. Nou kwam ik vandaag te ver achter en ik weet niet precies hoe...maar waarschijnlijk met het terug gaan naar mn positie raakt ik haar met de zweep en iets te hard waarop 2 benen naar achter vlogen. 1 in mn buik en tegen mn nek...ik helemaal in paniek naar binnen gerend..met shannon verbaasd achter me aan...die snapte er niks van..zei was geschrokken en ik rende van dr weg... Maargoed met de schrik en een afdruk in mn buik er vanaf gekomen.. voorlopig maar alleen in stap lang teugelen en draf bewaar ik voor de volgende les...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 19:56

Oei Mies!! dat is niet fijn sterkte ermee!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 20:00

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 20:20

Ben ik helemaal het leuke vergeten te vertellen ;)

Op de terug weg van tentenkamp gingen valerie en ik file flirten ;) Wij mooi op de achterbank met een briefje: Lekker ding! en die werd naar wat voorbijgangers geflashed...1 busje met oude mannen moest lachen...hun dag is weer goed..en een ander busje met jongere ging toeteren en die konden ook wel lachen..dus wij nog een briefje met toeter als je ge*l bent... gingen ze nog moeite doen om te lezen...

(ilona: ik ben blij als we naar bunschoten in de file komen dus :P)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:25

Mies, ik weet dat Irma gek op die dingen is. En aangezien ik Irma schandalig verwen, en Irma alles mag wat voor die andere twee knollen ten strengste verboden is (zowel met wandelen als met snoepjes :+), kan ik nooit voorbij een lick it komen zonder er 1 mee te nemen. Met bananensmaak, want die vind ze het allerallerlekkerst. Ik twijfelde vandaag tussen kers en banaan, maar Irma is een typisch geval van, wat de knol niet kent eet ze niet, dus maar weer banaan.]
Irma mag bijvoorbeeld ook zelf uitmaken waar we heen wandelen, en wanneer ze een hap gras wil hebben :'). Het is echt heel, heel erg. Maar goed, recht van de oudste zeg maar.
Fileflirten is zooooo leuk!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:43

Jeetje Mies, wat zal je geschrokken zijn.
Heb je nu nergens last van??
En Shannon wist natuurlijk niet wat wat ze mee maakte.

Sanne, je hebt een SCHIMMEL!!

Utixo, je mag Irma best lekker verwennen hoor!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:45

heidi: ik had ze gezien bij sbs. leuke foto's vooral die met jesse. oe, ga je kindertjes bang maken? haha. vreemd hoor dat gedonder met baron. weet je nog niet wat er gebeurt is? onze sam heeft op de vorige stal waarschijnlijk eens op z'n donder gehad met de gavel. hij was daar ineens erg bang voor en dat is nooit meer overgegaan.
mies: en heb je nog wat overgelaten voor andere kopers?
denise: werkt altijd weer best goed he dat back to basic
nathalia: nee, ik heb een startrekk espaniola. wel een spaans model hoor. er zijn wel veel dekjes daarvoor maar die moet je vooral in duitsland zoeken en zijn dan ook nog vet aan de prijs. bijv. shetanfashion heeft hele mooie. maar grandeur staat in elk geval ook goed aangeschreven dus vandaar dat ik daarnaar op zoek was. lekker dat je zo heerlijk gereden hebt
kelly: wat een prachtplaatjes toch. ik had ze al eens gezien in je profiel dacht ik. koudbloed of niet, fjordjes hebben toch ook wel iets baroks.
saida: die rints heeft t toch maar getroffen bij jou
suus: jaa lekker weer nou. werk je in de horeca of verzorging dan?
sanne: weer nieuwe topics yes! kga zo kijken. wel alvast paar leuke foto's haha echt grijs en echt mannetje
benthe: jij ook al een gat in je hand? hypo zal t niet erg gevonden hebben haha
anita: leuk topic, haha met debielenfoto. hoe kom je erop?!
laura: echt lekker he dat ie zo goed alles oppikt. ook jouw topic ga ik zo bekijken.
madelief: ik heb het verhaal gelezen. dat is echt op het randje goed afgelopen. ik begrijp dat furia nog vrij koel in de bol was. ja je hebt t goed gelezen over des' ballekes. die zijn niet meer
mies: zo en jij hebt het er ook goed afgebracht. geen last van nu? en ik maar toeteren.... waren jullie dat dus haha.

goed, vandaag was dus de dag. 3 hengsten in een uurtje geholpen. en ja des was er 1 van. hij was de makkelijkste van allemaal, moest wel vrij lang blijven staan met de tangen eraan omdat ie wat meer bloedde dan de anderen. toen de verdoving uitgewerkt begon te raken, had ie al vrij snel weer praatjes. vandaag moest ie, samen met prince voor de rust, de hele dag op stal blijven van de da. morgen mag ie weer t gras in. overigens was ie overduidelijk man. wat een joekels kwamen eruit gerold. ik heb al veel (1,5-2 jarige) hengsten gecastreerd zien worden maar die waren stukken kleiner. hij kijkt me nu wel af en toe zo aan van baas wat hebben ze met me gedaan??

ook nog een paar foto's gemaakt van het kersverse welsh veulentje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:52

Ehh, Frankiej heb je geen foto's gemaakt?? :P (sorry kon het niet laten)

Mooi veulentje.
Fijn dat de castratie goed is gegaan, arme Des :(:)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:06

Babypaardje! <3
Zo, dus nu is Des stevig aangepakt? Zouden ze met meer mannen moeten doen :+

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:15

Zo Frank, dat is snel gegaan zeg bij Des. Dus straks heb je een lekker makke knol ;). Enne gekke foto's, dat krijg je als je mij samen met mijn vriendin een camera geeft in de buurt van paarden. EN zij heeft die dosis lef :).

Sanne, wat een mooie toverbal.

Haha, die Mies, dat fileflirten. Wel schrikken zeg van Shannon haar actie. Heb je verder geen last ergens van.

Zo net weer les gehad.... Sunnie deed erg goed zijn best. Weer veel tempowisselingen gereden om hem fel aan mijn been te krijgen. Gaat steeds beter. Op het eind ook schouderbinnenwaart en travers gedaan. Gaat een stuk makkelijker als je een goede uitleg krijgt en ook uitleg waarom je het op die manier doet. Als het dan niet lukt, kan je ook bij jezelf nagaan wat er dan mis gaat. Alleen appuyementen had ik nog wel wat moeite mee. Ga dan toch nog te scheef zitten. Dus moet tcoh weer even zonder zadel ook gaan lessen. Dus straks ben ik helemaal een superruiter(:) hahahahaha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:23

Oei Mies, dat is schrikken :(:)

Sanne: Hij verkleurt veel zeg :oo

Frank: Arme Des := Wel fijn dat het goed gegaan is allemaal :)
En wat een lekker veulentje :+:

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:35

debby: haha die vraag verwacht ik nog wel meer.... maar nee geen foto's ervan gemaakt. bovendien had ik toch geen handen vrij: ene hand voor de praam en de andere het halstertouw.
benthe: ja daar hadden we het met de da ook nog over. ik heb mezelf echter niet als vrijwilliger aangeboden hoor
anita: hoe heb je die ene foto eigenlijk gemaakt: zij staand achter jou op je paard ofzo?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:37

Frank, wow lees even wat, Des gecastreerd?
Die zag ik niet aankomen eigelijk :+

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:45

ja idd. heb het al paar keer hier aangekaart. vandaag kwam de da toch om die 2 forest hengsten te doen. ik kon wel langer blijven twijfelen maar mezelf kennende schiet dat niet echt op

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:47

Zal ik even antwoorden voor Anita.
Elise stond inderdaad achter Anita op Sun zijn kont!!
Ze is een beetje gek!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 23:38

Zo,de foto's van mijn tweeling van gisteravond.

Ik heb urbino look-a-likes :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet barok,maar wel leuk om te zien toch? :=
(durf bijna niet meer te posten :o )

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 04:01

Haha ja inderdaad, Urbino look a likes *D :D Wat een leukerds!

Als er iemand niet meer mag posten ben ik het. Ik lees een beetje mee op de achtergrond, want ik houd het allemaal niet bij :o :\

Met Urbientje gaat het overigens heel goed. We hebben al een keer gesprongen en de dressuur gaat heel fijn. Ik moet snel weer eens een fotograaf regelen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:45

Benthe: Die twijfel had ik ook, shannon is gek op bananen..maar heb nog nooit alleen kers gehad dus dat werd wel tijd ;)

frank: Is dat jou veulentje??! Hij is erg schattig!! Gelukkig is de castratie goed verlopen.

anita: Dat ben je toch al ;) Ik vind het ook fijn om veel uitleg te krijgen, als je het waarom weet naast het hoe is het vaak veel makkelijker te leren!

Gabriella: Ahhhhhh hoog knuffel gehalte!! Die zou je toch zo allemaal in je zak stoppen en mee naar huis nemen!

Gister avond nog lekker mn buik ingesmeerd met homeopatische spierzalf..Wonder boven wonder is het niet blauw ofzo... ik voel het nog wel, maar het valt gelukkig allemaal mee..

Vandaag springles!!! Heb er zin in!!!!