Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BrankaZ schreef:Ben het eens dat slowchatten niet de bedoeling is. Maar ik heb doorgaans alleen tijd tijdens het weekend om bij te lezen en te reageren. En in dit geval heb ik dus heel braaf ruim 20 pagina's bijgelezen waaronder de reactie van Ilona die ik persoonlijk toch ook aan mij gericht voel en die ik heel onterecht ervaar. Om de eerder gegeven reden en ook om de reden die Madelief geeft. Het gaat vreselijk snel en de laatste tijd zijn er inderdaad heel veel nieuwe mensen bij gekomen. Heel erg leuk, maar dat maakt nog meer dat ik geen tijd heb om op alles te reageren. Want wat maandag is gepost is nu alweer oud.
). Daarna ging het wel netjes. Hij kan lekker lopen hoor. 
Mag ook zonder op andere te reageren 

Wij mooi op de achterbank met een briefje: Lekker ding! en die werd naar wat voorbijgangers geflashed...1 busje met oude mannen moest lachen...hun dag is weer goed..en een ander busje met jongere ging toeteren en die konden ook wel lachen..dus wij nog een briefje met toeter als je ge*l bent... gingen ze nog moeite doen om te lezen...
)
), kan ik nooit voorbij een lick it komen zonder er 1 mee te nemen. Met bananensmaak, want die vind ze het allerallerlekkerst. Ik twijfelde vandaag tussen kers en banaan, maar Irma is een typisch geval van, wat de knol niet kent eet ze niet, dus maar weer banaan.]
. Het is echt heel, heel erg. Maar goed, recht van de oudste zeg maar.

. Enne gekke foto's, dat krijg je als je mij samen met mijn vriendin een camera geeft in de buurt van paarden. EN zij heeft die dosis lef
.

Wel fijn dat het goed gegaan is allemaal 
Wat een leukerds!
Ik vind het ook fijn om veel uitleg te krijgen, als je het waarom weet naast het hoe is het vaak veel makkelijker te leren!