@ Petra: Lijkt me echt heel gezellig, ik hoop dat ik mag. Aangezien ik ook al naar de lange teugel dag wil. Maar ik zal 't even navragen aan me vader
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Welkom hier!

.
.
.
peetisgreat schreef:heb je geen nieuwe foto`s van Cas

+ dan ben ik op vakantie
maar ik wil wel veel foto's zien natuurlijk!
was nog gezellig blijven kletsen. Deed vanochtend wel zeer toen ik naar mn vakantiewerk moest.
Het wordt dus een blauw kastje en dan met metallic verf ga ik er bloemen op maken
Zal mn moeder ook leukvinden als ze thuis komt van vakantie!

Wel nog lekker gezont
?

Meerrrr foto's zijn welkom!
Arme Tsjillert!!!
Maar misschien een idee om daar eens een echte meeting te organiseren? Saida: Hoe ver is dat ongeveer vanaf jou weet ik ook meteen of het erg ver is voor mij 

. Maar nu ik er aan denk (dankje) ga ik gelijk even stukken opzoeken in het documenten systeem om toe te voegen aan mijn portfolio (als het goed is werkt het weer....).
. Maar ik heb nu wel de brieven die ik in het portfolio wilde hebben
. Dus dan kan ik die thuis weer even gaan afronden....
, vraag niet wat voor cijfer ik heb straks
) maar wat een werk zeg... die laatste loodjes he 
. Rintske is mooi met dr volle dos manen
. En wat is je neefje kleeein! Schattig hoor!!
. Sorry hoor, maar dan ben je niet een echte paardengek in mijn ogen! Ik denk dat Gryts jou wel heel erg mist... maar helaas is het niet anders..!
. En ik ga er gewoon 2 a 3 x per week naar toe om even te kijken hoe het gaat, en ff knuffelen enzo
. Maar zo weinig rijden (zeker met het mooie weer) zal wel tegen vallen
. Al zal het in de 1e weken wel fijn zijn omdat ik dan alle tijd heb om alles op me te laten inwerken
. En jij straks ook lekker op vakantie las ik! Lekker hoor!
. Doe ik je niet na hoor!! Superrr. Wel een latertje gisteravond las ik
. Hoe ging het rijden? (Hoevaak rij je shannon nu btw?)
. Lijkt me echt helemaal super om daar een x heen te gaan!! Maar dat komt nog wel
Jammer dat er aan alles weer een einde komt
. Nu ook voor het laatst op mn bijbaantje. Zal allemaal wel anders worden nu!! Maar dat went ook vast wel weer
. Heb een leuke kaart gekregen en een armbandje, dus wel erg leuk!
Hoop dat het vanaf nu wel ff rustig word, ben al dat stressen voor school,werk en alles wel een beetje zat
. Wil nu ook wel is tijd hebben voor andere dingen
. Maar straks met die 40 uur werken zal het ook wel aanpoten worden..
. Hij zou eerst eigenlijk verkocht worden, maar kwam na heel wat maandjes weer terug op stal. Ze vroeg mij of ik hem wou bijrijden. Wist (voordat hij te koop stond) dat hij beenproblemen had
. Hij was daarvoor al een paar keer flink kreupel geweest, DA erbij, foto's gemaakt enzo. Er ging toen rond dat hij geen hoge oefeningen meer mocht doen en alleen recreatief bereden worden.. anders zou het nog slechter worden. (wat het precies is geweest zou ik echt niet weten
) Eigenaresse is daarna nog naar Spanje gegaan voor aantal maanden samen met hem. Daar gewoon doorgereden zeg maar. Toen ie terug kwam dus de verkoop in, en weer terug gekomen. Toen ben ik m gaan doen. Het ging met vallen en opstaan. Heb die paar maanden heel erg van hem mogen genieten!!
Hij heeft echt me hartje gestolen, maar helaas.. hij mocht niet oud worden. Ik heb uiteindelijk begrepen dat ie heel erg atrose had.. (toen ik hem nog deed stond ie op t laatst stokkreupel
). Hij is daarna helaas ingeslapen
. Mis hem nog steeds.. Maar hoop dat ie nu geen pijn meer heeft! En dat ik ooit mijn eigen liefde vind. (Wil over een poosje heel erg graag gaan rond kijken voor mn eigen kanjer
)
Dus als je wilt vertellen hoe jij dat doet, graag!
) richting je paard gaat houd je wel minder geld over voor de huur van je huis/hypotheek, auto en boodschappen.. Doen jullie je paard ook 100% alleen of heb je er ook een verzorgster bij. Het lijkt mij namelijk wel handig een verzorgster, sowieso iemand waar je op kan terug vallen als je er tussenuit gaat ofzo
. Brand los!
. Maar goed, hoe zit dat met de praktijk denk ik dan weer. Zeker als je jonger bent ook kwa geld... een paard kost een hoop. Nu zou ik het kunnen betalen omdat ik thuis woon. Maar ik zal toch ook een x uit huis moeten
en hoe dan denk ik dan

hallo ilona