Ik heb geweldig nieuws, het huisje was echt waaanzinnig gaaf, ik ben verliefd, en we gaan per 1 mei erin!!!!! ik ben helemaal hyper nu

foto's : viewtopic.php?f=2&t=745310&p=24146547#p24146547
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kjoetie schreef:fijn dat het goed gaat met de kleine!!!
Ik heb geweldig nieuws, het huisje was echt waaanzinnig gaaf, ik ben verliefd, en we gaan per 1 mei erin!!!!! ik ben helemaal hyper nu![]()
![]()
![]()
foto's : viewtopic.php?f=2&t=745310&p=24146547#p24146547
liekieJ schreef:Wat ik bij mijn paard zo waardeer is dat als ik bijvoorbeeld het hoekje omloop dat ze me dan zó lief aankijkt!Of bijvoorbeeld als ik stal inkom, en die oogjes staan dan zo lief, dan denk je echt: "aaaaaaaaaah ik wil jou dooooodknuffelen"
redina schreef:piccasox. Ik zou het wel weten als ik jou was. Woonde ik waar jij woont dat zou ik gelijk een stal nemen bij stalpardadiso.
http://www.stalparadiso.nl/
heb je gelijk klassieke dressuurles en een mooie bak, weiland en stallen!! voor 180 geloof ik.
Lusitano schreef:Ik zit ook met zadeltwijfels...had dus expres een zadel met een flexibele boom en goede drukverdeling gekozen. Nu twijfel ik toch of het nog wel goed past...Onder het zadel loopt Sam zo knijperig en krabbelig terwijl hij aan de longe heel fijn over de rug kan sjouwen!! Moeilijk hoor...
Yenneke schreef:Zit nu dus heel erg met de twijfel wat ik moet doen. X-tremo hengst laten of toch nog laten ruinen.
Ik vind het zonde om hem te laten ruinen, puur omdat hij een super karakter heeft, goede bouw, mooie gangen en een goede stamboom. En ik wil natuurlijk ook zelf eerst aankijken hoe het gaat als hij hengst is.
Maar daarnaast brengt het ook wel wat beperkingen met zich mee. Overal waar hij op stal komt te staan zal hij toch apart behandeld moeten worden. Alleen naar buiten, enz.
Wat zijn jullie ervaringen/adviezen?
Lusitano schreef:Ik heb Sam bij DAP Kootwijkerbroek laten castreren. Hij was ruim 4 1/2 toen ik hem liet castreren vandaar dat ik een operatie onder kliniek omstandigheden wilde, over de lies.
liekieJ schreef:Heb vmiddag gehoord dat Klaar de 31e naar de nieuwe heuvel gaat. Daar word ze voor de kar beleerd. Ben benieuwd.
DinkeyGirl schreef:Hmm jammer! Ja die sulkies zijn goedkoop, maar niet heel erg degelijk. Deze kar is echt stevig.
madelief88 schreef:Volgens mij begin ik ook een beetje.. Heel gek gevoel in mijn keel wat ik er niet uit kan krijgen, ook naar hoestje...
Laatst bij iemand geweest die echt erg aan het hoesten was/beroerd was, hopelijk heb ik het niet nu ook
Ben ook benieuwd naar foto's!!
Picassox schreef:PatriesjeMR2; Ik wilde eerst ook gaan, maar ik heb vlak erna weer een endurance-wedstrijd. Dus da's niet zo handig. Ik wil je wel groomen.
Waar woon jij precies?
Farrequito schreef:nou mensen, hij is er
hij was wel een beetje stijf van de reis maar hij heeft het allemaal goed doorstaan.
toen hij van de wagen kwam heb ik hem meteen even in de longeercirkel gelaten zodat hij even de benen kon strekken. dat vond ie heerlijk.
de DA heeft hem helemaal na gelopen en hij is ok bevonden
hij moet nog wel een beetje opgevoed worden maar dat komt wel goed.
vanmiddag ga ik nog even terug om hem nog een keer los te laten en dan zal ik nog wat foto's maken.