Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dartel schreef:Rana is gisteren bij de tandarts geweest. Ze was in september ook geweest, toen was er links een scherpe rand en schade aan de wang en een beetje aan de tong. Dit keer alleen een heel klein randje rechts met een klein plekje op haar wang. Ik hoop dat dit de oorzaak is dat ze de laatste tijd steeds bozer werd op het bit.
Ik heb de laatste keer geprobeerd wat ze van een scholingsbit vindt. Dat doe ik dan aan het kaptoom, er staat dus geen druk op. Maar de laatste tijd met haar dubbelgebroken D-trens werd ze steeds bozer. Oren in de nek en kantelen. Dit scholingsbit ziet er heftig uit, maar ze accepteert het veel beterOortjes naar voren en af en toe ontspannen met haar mond dicht. Dit is de eerste keer dat ik een paard heb dat zo'n duidelijke mening heeft over het bit.
_Tarzan schreef:Vanmorgen lekker wezen buitenrijden met Rambo en een stalgenootje
3 weken niet gereden en opstappen en wegrijden naar buitenOndanks de flinke wind was hij heel dapper en braaf
[ Afbeelding ]
Audesta, gaaf een crosslesje!! Waar ga je die volgen?
Dankjewel Jolmer
Fijn om te lezen Zinzi, heb je de vos pas gekocht? En wat is het voor iets?
Maartje, ik geef ze gelijk, wind is ook stom!
Luci, ik was/ben zelf inderdaad even geblesseerd helaas
Dartel, duimen dat het dat was! Altijd fijn als de tanden weer zijn gedaan. Prima toch, als het bit werkt, dan werkt het