Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
borderjay schreef:DinkeyGirl schreef:Ik zat vanmorgen te huilen achter mn PC, echt verschrikkelijk. Elise, Anita, Debbie en ook Xantha heel erg veel sterkte....
Ik net zo...was er te laat van op mn werk....het is gewoon zo vreselijk en onwerkelijk....een gezond paard dat zo moet eindigen...je beste maatje verliezen...
Soms is het leven gewoon niet eerlijk....
Annash schreef:Ha Lisenka, hoe is t?
Lisenka schreef:Annash schreef:Ha Lisenka, hoe is t?
Hier alles goed. Druk met het werk en de paardjes, vandaar weinig tijd voor de computer. Hoop met Otto as donderdag laatste puntje te halen om Z startgerechtigd te zijn en dan pak ik Halley weer op. Had Otto net weer een weekje onder het zadel, wedstrijd gehad en volgende dag had ik hoge koorts. Heb Otto vandaag voor het eerst na de griep weer gereden (had weer 14 dagen stilgestaan) en hij liep direct weer heel fijn. Halley sinds de keuring niet meer gereden. Moet echt evenwicht vinden tussen het werk en de paarden (heb er gewoon teveel).
Lisenka schreef:Annash schreef:Ha Lisenka, hoe is t?
Hier alles goed. Druk met het werk en de paardjes, vandaar weinig tijd voor de computer. Hoop met Otto as donderdag laatste puntje te halen om Z startgerechtigd te zijn en dan pak ik Halley weer op. Had Otto net weer een weekje onder het zadel, wedstrijd gehad en volgende dag had ik hoge koorts. Heb Otto vandaag voor het eerst na de griep weer gereden (had weer 14 dagen stilgestaan) en hij liep direct weer heel fijn. Halley sinds de keuring niet meer gereden. Moet echt evenwicht vinden tussen het werk en de paarden (heb er gewoon teveel).