Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laulau85 schreef:Anita? (heb ik het onthouden) fijn dat de les zo goed ging! Heb je vast flink mogen zweten met die warmte nu...
Prinslover schreef:Ik wil niemand dingen opleggen, laat dat even duidelijk zijn. Maar ik persoonlijk vind het jammer dat er soms de hele dag door van die berichten geplaatst worden wat echt niks toevoegd.. Ik vind het niet erg hoor dat het soms gebeurd, maar soms alleen vervelend. Nogmaals ik spreek voor mezelf
. Ik begrijp dat niet iedereen altijd kan bijreageren! En is ook totaal niet erg, soms een ego berichtje met iets vertellen echt "nieuws" wat je wilt delen, super, hartstikke leuk
.
Maar ik doel meer op berichten als:
----------------------------------------------
Goedemiddag. Heb tentame vandaag. Zo paardje doen!![]()
-----------------------------------------------
Vind ik dus wel jammer, we hebben er zo weinig aan, en iedereen vind het zó snel gaan dat er op de echte verhalen bijna niet gereageerd wordt, omdat het niet meer aan te lezen valt door onzin berichten van 3 pagina's lang. Het wordt zo'n ikke ikke ikke topic.. Zonde van het topic.
Maar nogmaals, trek je niks van mij aan, post lekker door. Dit is gewoon mijn persoonlijke mening hoor
madelief88 schreef:Voor de rest, gaat hier allemaal prima. Gisteren erg spannende rit gehad, weet niet of jullie het kunnen lezen maar hier
http://prompertje.hyves.nl/blog/2228745 ... ffel/GcM4/ staat een verslag uit ogen van mn vriendin met wie ik aan het buitenrijden was. Gelukkig alles wel goed gekomen, maar god, mn hart zat in mn keel.
kjoetie schreef:Even vraagje tussendoor:
Is er hier iemand die bezig is met de ORUN basisinstructeur, of deze opleiding net afgerond heeft? Zoja, pb me even, ik zou graag wat vragen stellen die ik niet terug kan vinden op de website van de KNHS
madelief88 schreef:Prinslover schreef:Ik wil niemand dingen opleggen, laat dat even duidelijk zijn. Maar ik persoonlijk vind het jammer dat er soms de hele dag door van die berichten geplaatst worden wat echt niks toevoegd.. Ik vind het niet erg hoor dat het soms gebeurd, maar soms alleen vervelend. Nogmaals ik spreek voor mezelf
. Ik begrijp dat niet iedereen altijd kan bijreageren! En is ook totaal niet erg, soms een ego berichtje met iets vertellen echt "nieuws" wat je wilt delen, super, hartstikke leuk
.
Maar ik doel meer op berichten als:
----------------------------------------------
Goedemiddag. Heb tentame vandaag. Zo paardje doen!![]()
-----------------------------------------------
Vind ik dus wel jammer, we hebben er zo weinig aan, en iedereen vind het zó snel gaan dat er op de echte verhalen bijna niet gereageerd wordt, omdat het niet meer aan te lezen valt door onzin berichten van 3 pagina's lang. Het wordt zo'n ikke ikke ikke topic.. Zonde van het topic.
Maar nogmaals, trek je niks van mij aan, post lekker door. Dit is gewoon mijn persoonlijke mening hoor
Iloon, geef ik je wel gelijk in helaas.. Vind dit topic zo gezellig maar vind t gewoon niet fair om wekelijks een post te zetten terwijl ik de helft ondertussen niet eens fatsoenlijk ken(vanuit mijn oogpunt he, dat is de reden waarom ik tegenwoordig afwezig ben, kan het tempo niet bijbenen en soms worden er 3 pagina's geslowchat).
borderjay schreef:heidi volgens mij kan baron al liggen,als ik me niet vergis heeft ie dat al van Karina geleerd net als het buigen en de spaanse pas enz.
Volgens mij kon ze zelfs op hem liggen/zitten als hij lag...
(als ik het fout zegt verbeterd karina me wel als ze weer internet heeft)
BrankaZ schreef:Ben het eens dat slowchatten niet de bedoeling is. Maar ik heb doorgaans alleen tijd tijdens het weekend om bij te lezen en te reageren. En in dit geval heb ik dus heel braaf ruim 20 pagina's bijgelezen waaronder de reactie van Ilona die ik persoonlijk toch ook aan mij gericht voel en die ik heel onterecht ervaar. Om de eerder gegeven reden en ook om de reden die Madelief geeft. Het gaat vreselijk snel en de laatste tijd zijn er inderdaad heel veel nieuwe mensen bij gekomen. Heel erg leuk, maar dat maakt nog meer dat ik geen tijd heb om op alles te reageren. Want wat maandag is gepost is nu alweer oud.
Machonito schreef:borderjay schreef:heidi volgens mij kan baron al liggen,als ik me niet vergis heeft ie dat al van Karina geleerd net als het buigen en de spaanse pas enz.
Ja klopt maar ik ken het niet en weet zijn knopkje niet tevinden
spokie79 schreef:Ik denk niet dat Iloon dat persoonlijk aan jou gericht heeft. Ik vind dat je toch altijd wel zinnige dingen te melden heb in dit topic. En niet iedereen heeft de hele week tijd om te reageren (net als ik). En denk dat je toch ook wel tot de 'harde kern' behoort.
_Saida_ schreef:Heidi -> Jippie! Foto's van het ezelsveulentje!
Machonito schreef:borderjay schreef:heidi volgens mij kan baron al liggen,als ik me niet vergis heeft ie dat al van Karina geleerd net als het buigen en de spaanse pas enz.
Ja klopt maar ik ken het niet en weet zijn knopkje niet tevinden
spokie79 schreef:Haha, dat soort problemen heb ik nou heel vaak met Sun. Ik vind ze alleen af en toe wel een per ongeluk. Hoop dat jij hem ook eens een keer per ongeluk vindt. En anders Karina even laten komen
.