@ Yenneke: Bedankt!
Ja, ik heb al zin in de volgende wedstrijd. Ik ben nu bezig om Fuego weer lekker aan de longe te krijgen. Gisteren was het even wennen, voor het eerst na een half jaar weer met halster aan de longe en voor het eerst na ongv 4 maanden weer aan de longe. Maar het ging goed, en hij heeft het prima gedaan. Idd, hij loopt vaak opgekropt, en heel gespannen. Maar je zegt precies hetzelfde als mijn instructeur, teugels niet al te strak, hem lekker de ruimte geven. Daar ben ik ook druk mee bezig, en het werkt goed. Meesteal als ik de teugel wat losser doe, loopt hij lekker en ontspannen. Als ik hem dan weer wat strakker/op normale maat neem, loopt hij weer opgekropt. Maar vooral veel beenwerkt werkt bij hem goed. Wat goed dat je nu weer een beetje durf te rijden! Dat is al een vooruitgang. En wat spannend van je huis, ik zal voor je duimen. Wat super dat je daar bent geweest. Idd erg knap van haar, dat je daar dan maar weer staat. Ik ga dat liedje even opzoeken.@ Madelief: Bedankt
. Haha ja idd, dat is zo. Klinkt als een lekker ontspannen dagje. Leuk, we gaan je vast wel missen. Veel plezier op je vakantie dan. En gister ook al een heerlijk dagje gehad zo te horen. @ Regine: Precies. Ben het helemaal met je eens. Het word ook telkens herhaald. Het is af en toe wel is fijn, en het is ook leuk om Fuego ff te showen na zo'n lange tijd. Maar erg jammer van al die nieuwe regeltjes. Denk dat je er niets mee op schiet.
Ze hadden stiekem een lunch geregeld voor me in Party Centrum Madestein
. Was echt heerlijk de lunch, en super gezellig. Zo lekker weetje buiten dus heb flink van de zon genoten
Ook nog een mooie bos bloemen gehad en 50 euro aan Irischeque!
. En kan er voorlopig niet rijden (2 maandjes) omdat Amanda een paar woonplaatsen verderop gaat staan, lekker van de wei genieten.
Goed dat Fuur nu eindelijk zn tandjes kwijt is!! Nu kan je lekker doortrainen. Gezellig horo samen met je zus naar de paarden, en dizo erbij maakt t compleet 
haha