Yenneke schreef:Ik ben vandaag ook weer naar m'n puppy geweest. Lekker geborsteld en toen samen met Gemma (zijn vorige eigenaresse) gelongeerd. Hij is echt heel braaf en heel slim. Probeerd niet uit te breken met longeren of om te draaien. Als je 'ho' zegt staat hij gelijk stil, ook met poetsen blijft hij netjes staan. Hij wordt echt super opgevoed!
Heb trouwens een vraagje over voer. Wat voeren jullie je paard? Zo veel mogelijk suikerarm voer of ook biks en haver?
Gemma voert zelf de paarden alleen suikerarme en havervrije muesli en hooi. X-tremo krijgt een uitgebreidere muesli, wel suikerarm en havervrij, maar daarnaast ook Lucerne. Daar zit wel melasse en dus suiker in. Volgens haar worden de paarden daar best heet van, ik vind het nu wel meevallen. Letten jullie daar ook op met het voeren?
gewoon biks en hooi/voordroog krijgen ze bij mij, ik zou alleen niet in 1x overgaan op ander voer dus rustig aan opbouwen anders heb je kans dat hij wel reageert.
X-tremo, leuk dier heb ik vorig jaar nog in de weide in Dld zien lopen toen ik daar was