[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:34

heikedenise schreef:
saida knappe rints ziet er goed uit en wat maak jij een strakke hengstenvlecht zeg heike staat bij mij haast nooit stil dus ik krijg hem nooit zo mooi.

Oefening baart kunst. ;)
Echt strak zit ie nou ook weer niet, want ze kan alle kanten op bewegen en gewoon grazen.
Nu na een week is de onderste helft wel al losser geworden.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:35

cloris schreef:
Mooie foto van knappe Rints <3

Jij bent bevooroordeeld! Hahaha! :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:04

Martine - Ik las over een nieuwe uk!
Is het een opknappertje? Maak ik op uit je omschrijving. ;)
* lees al dat het een logé is. ;)
Kalife gaat goed, hè? Lekker een buitenrit gemaakt!

Geeske - Welkom hier!
Leuke merrie heb je!
Moet eerlijk bekennen dat ik wel eens van het ras heb gehoord, maar het niet ken.

Jolijn - Weer last van je blaas?
Kan me herinneren dat je eerder toen ook steeds zo'n last had...
Niet lang ermee doorlopen hè?
Anders krijg je straks weer nierbekkenontsteking! ;)

dapperedodo - Ik zou niet veel met een jaarling doen.
Af en toe eens uit de kudde halen en een borstel er overheen, leren voetje te geven, leren wat de waterspuit doet, langs de weg wandelen zodat ie al gewend raakt met verkeer, en that's it eigenlijk.
Lekker laten spelen en ravotten met leeftijdgenootjes.

Angela - Leuk dat je al verandering merkt met het grondwerk!

Gabriella - Wat een geweldig paard heb je toch... *zwijmel*

Miichelle90 - Jeetje wat een bos haar heeft Susan al!

Denise - Je hebt weer gereden lees ik; hoe ging het?
Geen last gehad daarna?

Michelle - Welkom hier!

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:32

ff zn nieuwe jas testen hier waren we aan de wandel
Afbeelding

en gelijk maar zweetdekentje meegenomen want de winkel gaf korting
Afbeelding

het is nog beetje op de groei maar de andere maat was echt te klein.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 23:04

_Saida_ schreef:
Miichelle90 schreef:
Haha leuke foto Saida! Met Samantha der oorbellen is het goed gegaan! Ze was vanochtend helemaal blij, vroeg de hele dag wanneer me vriendin kwam. Ze kon zelf uitkiezen welke oorbellen ze nu in wou en ze heeft voor gouden hartjes gekozen.
Ze ging wel even huilen maar was snel over..

Wel alle twee de oorbellen erin gegaan?
Bij mijn dochter ging er maar 1 in, terwijl ze ze echt zelf wilde.
Die andere hadden we er alleen maar in gekregen als we haar met 5 man in de houtgreep hadden gehouden ;) , en dat was het me niet waard.
Ze heeft 4 maanden met die ene oorbel rondgelopen, maar omdat iedereen aan haar vroeg of ze een jongetje was omdat ze maar 1 oorbel had, toen wilde ze toch maar wel die andere erbij. :D

Haha andere is er inderdaad wel in gegaan! Vriendin was even slim en begon tegen Sam ; ik denk dat die andere oorbel niet eens gaat passen! Zal ik eens kijken of het past en toen schoot ze de oorbel snel erin haha.

Vanavond gezellig op stal geweest! Even hengst van vriendin gepoetst en los gegooid. En ook even lekker op de merrie gestapt van haar. Is een heel braaf paardje dus ik durfde het wel aan om even lekker te stappen. Jeetje wat kan een mens dan blij zijn, al zal ik morgen wel een goeie spierpijn hebben!
Ook vandaag op een andere school voor Samantha wezen kijken! Dus morgen gaan we haar daar inschrijven en bij der school uitschrijven en dan kan ze waarschijnlijk al 1 nov beginnen op de nieuwe school!

Rest ga ik zo allemaal bijlezen, ik ga nu eerst even douche want ik stink naar paard hahah

heikedenise

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 08:34

Robijntje – gelukkig gaat het alweer wat beter met je

Debby – ben je met malin mee geweest? Heb haar foto’s gezien ziet er goed uit zeg

Michelle – (de derde alweer van dit topic even kijken hoe ik jou gaat afkorten) leuke foto hij ziet er goed uit

Martine – voelde zeker heerlijk om weer aan de slag te gaan
En een quad leuk joh mijn man is daar helemaal weg van, hoe gaat het met de kleine meid?
En hele leuke foto, hier is het idd alweer koud

Saida – ik weet dat oefening kunst baart, maar heike houd gewoon niet graag van dat friemelen aan zijn manen :+ maar hij loopt niet voor l*l hoor hij zit alleen niet mooi ‘’strak’’ maar dat komt nog wel
En ik heb idd ook weer gereden ging heel goed en daarna alleen een beetje spierpijn gehad aan de binnenkant van mijn benen maar verder niks

Dapperedodo – leuke dekens

Michelle – je stinkt niet naar paard je ruikt lekker ;)
En heb je spierpijn?
Sam ook naar een andere school zou wel weer een hele nieuwe ervaring voor der zijn

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 08:46

Denise, de spierpijn valt gelukkig reuze mee!! :) nou als je thuis zit vind ik de kleren echt stinken haha

ja ben ook wel erg benieuwd hoe ze dr andere school gaat vinden!!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 09:34

Debby oh heerlijk zo lekker lessen, dat mis ik heir toch wel.

Michelle3 hihi 3 Michelles, 2 Martines, het wordt ingewikkeld zo :=

Martine welkom terug naamgenootje :D Balen dat Oba artrose heeft, en op je kleintje is het nog even wachten he..

Saida ja het is zeker een opknapperdje... Hij moet echt van ver komen, arm ding. Maar het gaat al de goede kant op, zie nu al verschil in een week, z'n buikje staat al wat ronder ;) Kalife gaat zeker goed! Het is zo'n bijzonder paardje <3 hoe gaat het nu met jou, zit je behoorlijk te balen dat je toch een stapje terug moest doen?

Dapperedodo mabrouk met je nieuwe dekens :D ziet er goed uit :)

Denise ja echt leuk zo'n quad, lekker rondcrossen :D kleine doet het super, alleen lijken haar tandjes nu al bijna door te komen, arm ding.. Maar ze zit nog veel te lachen, ze is errrrg actief hihi. Heb je nog gereden?

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 10:01

Dapperedodo wat een leuke fotos, deken valt wel op hij is gelijk goed zichtbaar in het donker :D

Hier gaat alles zijn gangetje, PI gaat eigenlijk best goed en we hopen dat we de 20e verder goed nieuws krijgen want dan moeten we weer naar Steffie! we gaan iig door met wat we doen nu en bouwen dat heel langzaam en voorzichtig uit :j

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:21

lakshmi schreef:
Saida ja het is zeker een opknapperdje... Hij moet echt van ver komen, arm ding. Maar het gaat al de goede kant op, zie nu al verschil in een week, z'n buikje staat al wat ronder ;) Kalife gaat zeker goed! Het is zo'n bijzonder paardje <3 hoe gaat het nu met jou, zit je behoorlijk te balen dat je toch een stapje terug moest doen?

Ja het wordt wel wat saai, maar we houden de moed erin!
Het gaat echt weer goedkomen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:22

cloris schreef:
Dapperedodo wat een leuke fotos, deken valt wel op hij is gelijk goed zichtbaar in het donker :D

Hier gaat alles zijn gangetje, PI gaat eigenlijk best goed en we hopen dat we de 20e verder goed nieuws krijgen want dan moeten we weer naar Steffie! we gaan iig door met wat we doen nu en bouwen dat heel langzaam en voorzichtig uit :j

Nog hulp/groom/gezelschap nodig de 20e? :+

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:22

Beda ik zal voor jou en Pi meeduimen!

Saida jaaa joh, lastig alleen dat wachten he.. Maar inderdaad maar beter goed de tijd ervoor nemen en dan echt weer helemaal erbovenop zijn!

Hier een leuke dag gehad, lekker de halve ochtend en hele middag bij de paarden geweest. Kleine lekker mee, daar gepicknickt met de eigenaresses van het pensionpaardje en lekker met de paardjes gespeeld :)
En hier dan foto's van het pensionpaardje.. Bovenste is van dik twee weken geleden gemaakt door de eigenaresse, de onderste van gisteren. Zonnenbrand is al weer goed, been gaat een stuk beter, en zowaar al iets van een buikje...
Afbeelding

Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:48

Geeske, fijn dat je een stal gevonden hebt!
Angela, fijn dat het rijden lekker ging!
Bizzybijtje/Michelle, welkom! Bono is een mooi paard!
Denise, spannend hoor, wedstrijd.
Debby, zeker leuk om een combi aan te bieden. In Friesland is het gauw; wat de boer nie kent da vreet ie nie, dus acupressuur is een moeilijk iets. Door eerst sportmassage aan te bieden en vertellen/laten zien wat ik nog meer doe hoop ik het wat meer onder de aandacht te brengen. Bereik echt super resultaten met de acupressuur. Leuk dat je naar een les bent wezen kijken van David. Lijkt me ook erg gaaf een keer te doen!
Martine, fijn dat pension paardje wat dikker wordt. En een quad, gaaaaf! Lekker dat Kalife het buiten zo goed oppakt! Awh, pension paardje ook nog zonnebrand! Zag er wel schraal uit zeg, hoe oud is hij?

Hier rustig, gister weer naar sportmassage geweest. Weer intensief, maar erg leuk! Vandaag op Goya geoefend, vond het eerst wat raar, maar stond uiteindelijk lekker te gapen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:52

Saida, ik laat het nog wel even weten;)

Martine; jeetje wat ziet die er (nog) uit.. kan nu alleen nog maar beter gaan toch? veel liefde en goede verzorging!

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:57

Ach gossie Martine, wat een logeetje zeg. Wat heeft ie aan zn beentje? Echt nog een veulen he!

Ja m'n kleintje moet eerst nog maar eens flink gaan doorgroeien! Wel stoer hoeveel ze leert, ze is hier 1vanaf 29 april en ze is heel eigenwijs, maar ze luistert nu al heel goed eigenlijk. Echt net een kind.

Dapperedodo, lekker opvallend dekentje :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:20

Martine: Ohhhh dat ziet er niet fijn uit zeg! Hopelijk is de zonnebrand snel helemaal over! Het is wel een droppie hoor! Bij jullie moet het vast helemaal goed komen! Hebben ze daar ook van die handige halsters met neusflapje en speciale 'weidebandages' om zonnebrand te voorkomen?

Ben weer een beetje afwezig geweest :o. Vorige week begonnen met mn nieuwe baan, werk nu bij een makelaar/assurantie/belastingadvieskantoor. Daarnaast begonnen aan een opleiding boekhouden, dus heb het nogal druk :P. Maar het is wel heel erg leuk om te doen en mn nieuwe baan bevalt ook goed!

Met Shaggy gaat alles ook prima, het rijden gaat steeds een beetje vooruit! Vrijdag nog springles gehad en pony ging echt als een trein! Hij heeft de smaak echt te pakken!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:48

michelle - fijn dat de spierpijn meevalt

martine - ach hopelijk is de kleine snel van het vervelende gevoel af, tandjes die doorkomen zijn nooit leuk :n
en wat ziet je logee er uit :wow: maar bij jullie is die in goede handen :D

beda - fijn dat het zijn gangetje gaat ik duim mee voor je de 20ste

Esther - super dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe baan en fijn dat shaggy het goed doet ook met springen

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:08

Heey

Geeske: Wat fijn dat je een leuke stal hebt gevonden :D Super dat ze zo braaf was :D Dat moet vast een goed gevoel geven :D

Denise: Wat heerlijk dat je weer lekker aan het rijden bent en dat het al zo goed gaat :D
Alvast succes met je wedstrijd.

Michelle: Welkom :D Wat een knappe fries mag je rijden zeg <3.
Voor het gemak nog een michelle erbij :P

Martine: Wat heerlijk :D Echt super dat Kalife het allemaal zo goed oppakt :D
Ach, arm paardje :(:) Hij heeft nog wel een fitte oogopslag zo op de foto's.

Martine: Welkom terug :D

Dapperedodo: Leuke dekens :D En beter een deken op de groei dan te klein. Ze staan hem wel erg leuk hoor :D

Michelle: Wat lekker dat je even gereden hebt :D

Cloris: Fijn dat PI goed gaat :D

Esther: Super dat je nieuwe baan en opleiding goed bevallen :D En fijn dat het rijden met Shaggy lekker gaat :D

Met Nikita gaat het echt super. Ze is echt zoveel veranderd. Ze is veel opener geworden en we zijn nu echt vriendjes aan het worden. Gister stond ik haar lekker te krabbelen en in een keer ging ze terug krabbelen <3 Heel fanatiek maar wel voorzichtig dat ze mij geen pijn zou doen. Was echt zo heerlijk <3
En dinsdag avond weer grondwerk gedaan. Toen ook wat draf en galop mee gepakt. Dat vond ze erg leuk en ze deed erg fanatiek mee.

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:23

Het geeft zeker een heel goed gevoel dat alles al een stuk beter gaat!
De stal waar ze naartoe gaat lijkt me echt leuk, lijkt me ook wel heel erg wennen hoor! Hoef ik ineens 3 maanden zelf geen poepjes op te ruimen, te voeren e.d.... maar ik denk dat ik daar wel aan wennen kan :Y) Al vind ik het eigenlijk nooit erg om te doen!
Ik merk ook dat ze zich al wat meer aan trekt van 'gezag'... ze weet heel goed wat ze van mij wel en niet mag, en soms test ze dat wel, of doet ze het dan bij een ander nog gewoon WEL of NIET, bij mij begint ze echt leuk te worden! Echt mijn paardje :o

Martine: Wat een zielig gevalletje zeg! Hoe lang gaat hij bij jullie blijven? Hij heeft een prachtig koppie namelijk! Y;(

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 22:21

Martine, je ziet inderdaad al wat verbetering! Komt allemaal wel goed, liefde en goeie verzorging is die zo opgeknapt!

Angela, fijn dat het zo goed gaat met jullie! Je heb het nou namelijk wel heel erg verdiend. Hoe gaat het met je?

Denise, ja he!! Gelukkig wel! Terwijl het toch echt geen smal paardje is!

Esther, fijn dat je nieuwe baan bevalt!

Ik heb het even uit me hoofd gedaan! Dus sorry als ik iemand vergeten ben ;)

Gelukkig sloopt mijn hondje niet
Afbeelding
Even naar de kelder om de kinderwagen te pakken, kom terug en tref dit aan haha klein schatje <3

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 08:23

Whahaha michelle neehoor das toch geen slopen haha.. Ruilen onze kat zoekt in tasjes naar boterhammen en scheurt dan de zak open en strooit overal brood in de hoop op lekker beleg...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 08:57

Laura en Saida, van harte met jullie verjaardag! Toevallig zeg, op dezelfde dag jarig!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 12:49

laura en saida van harte gefeliciteerd

suus - ellis en ik zijn ook op dezelfde dag jarig

angela - lekker van genieten hoor die band wordt alleen maar sterker

michelle - dat slopen kan zijn omdat ze nu gaat wisselen he, hoe oud is ze nu?
ze kunnen daarna wel altijd zo lief kijken he

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 12:58

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 13:35

Laura en Saida allebei van harte gefeliciteerd! Al leuke dingen gehad?

Misschien als ze een horrorwinter voorspellen dat het dan juist meevalt :=. Aangezien de voorspellingen nooit kloppen...