Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. heb heerlijk gereden, hij liep echt lekker
.
. Hij viel ook wat minder naar binnen op de rechterhand. Dingetjes als halthouden heeft ie ook al gelijk door. Echt leuk hoe goed hij reageerd op lichaamstaal! Als ik even te hard doorloop staat ie al stil
, dan moet ik weer netjes naast zijn schouder gaan staan en kunnen we weer verder. Maar zo langzaam aan gaan we steeds weer een stapje vooruit
.
. tinker heb ik al heel vaak op gereden, daar heb ik mijn eerste lessen bij hun op gehad
. straks mag ik ook nog een fries gaan rijden ( die gaan ze van de winter/lente inrijden) en ik mag ook helpen met een ander jong paard
. dan mag ik ook nog af en toe op het paard van een stalgenootje rijden
.
.
. Ik ben van 5 november tot 14 november in Egypte geweest. Even lekker ontspannen!!

. Een biertje is daar twee keer zo duur. En het vervoer daar, de toktok
. Een klein electrisch trucje wat lijkt op zo'n indonesisch fiets karretje.
. 

.

. Hij kreeg ook geregeld opmerkingen en jaloerse blikken naar zijn hoofd geslingerd als we rondliepen
. Vooral toen we een keer wat in zijn buurt gingen drinken....
. Maar de foto's lukte daar niet zo van... Duiken kan ik helaas niet, ik heb het wel een keer geprobeerd maar de druk op mijn oren werd erg pijnlijk. En klaren hielp ook niet helaas
. Dus ik moet het maar met snorkelen doen....
. Wij hebben vorig jaar een onderwatercamera gekocht. Kan je ook nieuwe rolletjes enz in doen. Hij werkte wel goed, alleen verkijk je je op de afstand als je een duikbril op hebt... idefix4 schreef:Ik kan wel janken zeg! Vreselijk dat het zo met Sun moet gaan! Ook voor Anita en Debby natuurlijk heel veel sterkte met dit verlies!
DinkeyGirl schreef:Ik zat vanmorgen te huilen achter mn PC, echt verschrikkelijk. Elise, Anita, Debbie en ook Xantha heel erg veel sterkte....