Soeske, lekker zeg. Ben jaloers.
Kelly, wat een gave foto's van Taco. En wat was hij een schatje zeg als klein Tacootje.
Naat, fijn dat het zo goed ging met rijden. Sun vind het nog steeds allemaal wel een beetje spannend op de nieuwe stal. Gaat wel goed, maar helemaal relaxed is hij nog niet.
Jolijn, gaan jullie misschien niet te hard met Robijn. Ze is nog maar zo jong. En misschien heeft ze echt ergens pijn. Loopt ze nog steeds onzuiver? De fysio is toch pas ook geweest. Daar kan het misschien ook aan liggen. Er kunnen na een behandeling veel afvalstoffen vrij komen en daar kunnen ze ongelooflijk veel spierpijn van krijgen. Beetje rustig loswerken is dan het beste, maar echt een paar dagen niet aan het werk gaan hoor.
Denise, op het moment dat je rust neemt, kan het ook nog even erger worden omdat het er dan allemaal uit komt. Je moet dan echt even helemaal tot rust komen. En als je weet wat het is, kan je er ook makkelijker mee omgaan. Neemt niet weg dat het gewoon een ongelooflijk rotgevoel is

Sanne, leuke foto's van Iggie. En fijn dat het zo goed gaat met Dosie.
Hoop dat ik nu iedereen heb gehad

Gisteren dus les gehad met Sunnie. Wat hebben wij hard gewerkt. Maar het ging uiteindelijk echt goed. In het begin dacht ik even dat ik er niets van kon, want moest aan alles gaan lopen sleutelen. Maar gelukkig is dat dan alleen het geval als het goed gaat. We zijn echt heel goed geeindigd, met een Sunnie die lekker los laat en Anita die dat ook doet