Maarja, je doet er niks aan helaas...esther; Arme Atlas
4 weken is niet niks.. hopen dat ie daarna weer wat aansterkt, want 21 is toch een gevoelige leeftijd ook. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maarja, je doet er niks aan helaas...
4 weken is niet niks.. hopen dat ie daarna weer wat aansterkt, want 21 is toch een gevoelige leeftijd ook. 
! Echt vet vet vet goed
!Mies_Apollo schreef:Ik denk dat het beter is om op korte termijn serieus een meeting te organiseren, dus volgend jaar dan ook pas..wanneer iedereen weet hoe en wat. Ik kan nu nog niet zeggen hoe shannon volgend jaar is om evt mee te nemen!
Morgen ga ik weer naar Aline toe om Fiesta's buik te knuffelen
(en Dicha eindelijk in het echt te zien)

Dat heb ik echt in eeuwen niet meer gedaan.

. Kan je toch nog even oefenen!!
cloris schreef:Wat is dat Bokt toch een raar forum, nou is dat topic met Fuego fotos weer gesloten omdat de openingspost niet aan de regels zou voldoen... je ziet hier door de regeltjes het forum niet meer

iig niet buiten de paarden om dus ik ben benieuwd hoe ik het ga doen!
Ik heb die nieuwe regels nog geneens gelezen
hihi 
Maar dat jasje
Volgens mij kon je er echt in zwemmen, haha 

Kreeg nog een complimentje dat hij steeds meer paard er uit gaat zien, door het vele buitenrijden krijgt ie ook een lekkere kont
En hij wordt steeds witter, mn zusje (Jasmijn) was ook mee, was gezellig, Dizo en Furia gingen samen weer helemaal gek doen 

Alleen dus niet hechten
Daar heb je binnenkort je veulentje voor!! Fiesta ziet er goed uit.

Rijden al beter, maar nog echt jonge paard-achtig, komt allemaal goed! Maar vind t toch nog vreemd om jou niet op een Anda te zien 
?
En lekker aan de slag met X-treempje!