Mies_Apollo schreef:Ik denk dat het beter is om op korte termijn serieus een meeting te organiseren, dus volgend jaar dan ook pas..wanneer iedereen weet hoe en wat. Ik kan nu nog niet zeggen hoe shannon volgend jaar is om evt mee te nemen!
Hier ben ik het mee eens, ik weet nog niet op welke paarden in ik volgend jaar rijdt en of het dus mogelijk is er eentje mee te nemen en mijn veulen is dan sowieso nog niet oud genoeg.
Over ongeveer 6 weken is het al zo ver!!!!!
Morgen ga ik weer naar Aline toe om Fiesta's buik te knuffelen
(en Dicha eindelijk in het echt te zien)
Zie hier mijn veulentje in de maak:

En mama natuurlijk ook:

Michelle: Gefeliciteerd met je mooie cijfers!
Wauwie, die foto aan de longeerlijn, daar draaft ze heel mooi!
De galop zier er nog erg racerig uit en is het misschien ook beter dat je naar achteren gaat zitten. De draf en stap zien er al een stuk meer ontspannen uit!
Ilona: Gelukkig was die buitenrit er dan wel eentje om van te genieten! 2 maanden niet rijden, ik weet hoe het is en ik vond het nooit leuk. Soms was het dan zo lekker weer om te rijden en dan kan het niet...
Esther: Tibi staat al heel lang te koop, dus ik weet niet of hij nu ineens zo snel verkocht zou zijn.
Hopelijk knapt Atlas weer helemaal op, voor een Fries heeft hij al een behoorlijke leeftijd.
Ik heb gisteren weer op Tiberius gereden en de hele tijd extra goed op mijn tenen/benen gelet, weer de beugels 1 gaatje langer en ik merkte gelijk dat ik beter in het zadel zat. Ik kreeg opgegeven moment onwijze kramp aan de binnenkant van mijn boven benen, omdat ik niet gewend was zo lang met mijn tenen naar binnen te rijden. Ik vind het vooral met lichtrijden en galopperen nog erg moeilijk. Dus iedereen die tips heeft het te verbeteren die zijn welkom.
We hebben trouwens gisteren ook gesprongen
Dat heb ik echt in eeuwen niet meer gedaan.
Ik heb ook nog heel goed nieuws, ik heb op een formaliteit na (eindgesprek) mijn Propedeuse gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!