zo`n mooi beest he kwijl kwijl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:met wessel gaat het goed,en ik heb er nog niet opgezeten...ik heb dus hulp nodig ga hier niet in mijn uppie tobben..
maar dat gaat wel goed komen,ik heb de tijd...en als er al foto's komen zal ik ze hier wel neerzetten,maar ik hou er niet van als er foto's van mij gemaakt worden,dus het zal lang wachten worden ben ik bang voor
madelief88 schreef:En wie weet er goede da's voor castratie in NoordHolland?
kimmie261 schreef:enschede tot hier is ong ruim een uur rijden
is nog best een stuk naar boven,maar wij rijden wel altijd via enschede naar nederland...
kimmie261 schreef:met wessel gaat het goed,en ik heb er nog niet opgezeten...ik heb dus hulp nodig ga hier niet in mijn uppie tobben..
maar dat gaat wel goed komen,ik heb de tijd...en als er al foto's komen zal ik ze hier wel neerzetten,maar ik hou er niet van als er foto's van mij gemaakt worden,dus het zal lang wachten worden ben ik bang voor
Lusitana schreef:Ik sta gratis, hahaha. Maar moet wel zelf voor voer en zo zorgen.
cloris schreef:madelief88 schreef:En wie weet er goede da's voor castratie in NoordHolland?
Emmeloord voor jou te bereiken? want dan zou ik het daar laten doen
peetisgreat schreef:cojolly schreef:uh valt me wel op dat jullie zo weinig betalen aan stalling, ik zit in de randstad, heb wel een binnenbak en het amsterdamsebos tot mijn beschikking, en zomersweidegang, en betaal stalling 300 euro per maand en weide 175 per jaar
even een vraagje sta je op de nieuw amstelland???
heb daar gestaan toen ze nl. net de nieuwe stallen kregen en heb een leuke tijd daar gehad.
maar door verhuizing ging ik daar weg ????
was even off topic