KellyR schreef:Tarzan, je berichten over Rambo lezen wel steeds meer weg alsof je hem steeds een stukje meer toe laat. Fijn dat er veel positieve dingen gebeuren!
Klopt! Het blijft moeilijk na het verlies van mijn Fuego, maar ik probeer Rambo toch steeds meer de kans te geven. Het blijft lastig omdat ze zo enorm verschillend in karakter zijn, Rambo is echt een lompe zeg maar, Fuego was een die je met zijden handschoentjes moest behandelen, dag en nacht verschil dus haha. Dat gaat met hele kleine stapjes, maar zolang het stapjes vooruit zijn ben ik tevreden

Elisa, klopt, door het wandelen komen we wat dichter bij elkaar en leert hij mij vertrouwen en ik hem ook!
Daarnaast heb ik een overbelaste spier in m'n enkel die getriggerd wordt met rijden dus helaas ben ik even genoodzaakt om ernaast iets te doen. Met dit weer wandel ik liever dan longeren dus vandaar dat we lekker aan de wandel zijn nu

Scheelt overigens dat Rambo wel gewoon schrikachtig is maar nooit gemeen dus die kun je ook gerust een maand niet rijden en daarna weer opstappen en wegrijden, wat dat betreft is hij toch altijd gewoon braaf

Ik vind de jouwe ook echt een hele mooie Elisa, knap dier

Oei, dat was niet slim van haar Maartje

Kelly, geef mij maar een saaie vos, ik hou ervan en ik vind ze eerlijk gezegd mooier dan de palomino's, valken of dubbel verdunde

Spannend hoor!! Ik ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst!!
En gewoon doen zou ik zeggen, de cranio ook voor paarden. Ik heb Rambo ook een aantal keren laten behandelen.
Genieten jolmer