Plukje schreef:_Zoe schreef:Ik hoop hier binnenkort ook weer mee te kunnen praten! Liefde voor het ras blijft toch teveel om er afstand van te doen
Vind je het dan niet onwijs zonde dat je Eros verkocht hebt? Dat is toch wel een van leukste PRE's die ik 'kende'!
Ja ik mis eros ook altijd nog enorm en heb er een behoorlijke dip door gehad. Echter kwam het toen met alle drukte en het reizen en verhuizen naar de randstad allemaal gewoon echt heel slecht uit en gelukkig heeft hij echt de beste nieuwe eigenaren die iemand kan wensen, waar ik ook nog altijd welkom ben om lekker de bossen met hem in te gaan etc. Hij was alleen geen pre met papieren hoor haha, maar wel een gouden paard!

Afgelopen december heb ik ook nog een best wel heftig auto ongeluk gehad op de snelweg, waardoor het rijden voorlopig niet echt wil. Vandaar ook dat mijn keuze naar een veulen is gegaan. Vind het heerlijk om er gewoon naar te kijken en er in de omgang mee bezig te zijn, en vind het heel speciaal om ze helemaal op te zien groeien! Dus hierbij m'n nieuwe aanwinst: Romero