Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb een briefje mee genomen! En ik merkte idd. dat ik door mijn enthousiastme al weer dingen vergeten ben. Maar morgen heb ik een afspraak met de eigenaar, nu heb ik alleen wat mensen gesproken die daar gestald staan!
Echt fijn om te lezen dat je zo blij bent met Mo 
. Ik heb het gelukkig nog nooit gehad.
. Fijn dat je lekker gereden hebt op de heren.
Hopelijk word het wat.
Ze was zo braaf, rustig en relaxt
.
. 

moppielover schreef:Geeske: Oeh, ben benieuwdHopelijk word het wat.
Ik kruip op de roze wolk. Heb net zo heerlijk met Nikita gewandeldZe was zo braaf, rustig en relaxt
.
Ze schrok nergens van en vond niks eng of spannend. Heel anders dan onder het zadel.
Ik denk dat ze mij onder het zadel nog niet vertrouwd en daarom wat moeilijk doet. Ik merk dat ze mij op de grond namelijk wel vertrouwd. Was echt even genieten.
? 
hihi

Je kunt het alleen niet altijd vinden
leuk, spannend zeker wel he?

morgen stap ik er weer eens op. Het is super mooi weer vandaag, niet heel warm maar wel een lekker zonnetje en helemaal windstil. Heeeeel veel vogeltjes aan het fluiten haha. Oh en we hebben een nieuw speeltje, een quad!
net met Flavio en Kalife een rustig ritje gemaakt... Staljongen op Flaaf, ik op Kalife, gewoon rustig aan een beetje stappen. En dat ging eigenlijk erg goed! De laatste paar keer ging het al steeds beter, hij was gewoon erg enthousiast en druk, maar zo rustig buiten ging het harstikke goed
hij heeft in het begin wel wat druk lopen doen, maar hij liep me later te genieten
lekker met een los teugeltje een beetje door het 'bos' gestapt en ook een stukje gedraafd, ben zo trots op hem!
Oba, een lusitano x anglo arabier en Fiela een lusitano
Fiela is ondertussen 1,5 en een lekkere stouterd en Oba is 16 en heeft artrose, dus echt rijden zit er voor mij niet in helaas..
Miichelle90 schreef:Haha leuke foto Saida! Met Samantha der oorbellen is het goed gegaan! Ze was vanochtend helemaal blij, vroeg de hele dag wanneer me vriendin kwam. Ze kon zelf uitkiezen welke oorbellen ze nu in wou en ze heeft voor gouden hartjes gekozen.
Ze ging wel even huilen maar was snel over..
, en dat was het me niet waard.