[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horsieslii

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:02

Ik heb geen eigen paard, maar zou kunnen vragen of ik Anne dan mee mag nemen. Waar ligt Hardenwijk?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:11

Ik ken wel een harderwijk, maar denk niet dat ze dat bedoelen... Met googlemaps vindt je alles Tong uitsteken.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:15

zal mij ook even melden
rijd sinds een maand een fries hengstenbeest van 3 zie mijjn profiel!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:24

Hoi welkom hier!! Je hebt echt een hele mooie fries Lachen. Hopelijk gaat het allemaal goed met het rijden!!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:25

@ Nameless: Gezellig, welkom! We willen natuurlijk wel wat meer over je weten, vertel is wat Haha!.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:27

_Saida_ schreef:
Gisteren hebben Peet en ik elkaar op de MSN gesproken en toen hadden we het over de meeting die Petra zou organiseren.
Deze meeting gaat niet door omdat de meesten die in het begin zo enthousiast waren hadden afgezegd.
Petra en ik hadden het erover of het misschien een leuk idee is om met de mensen uit dit topic een weekend te organiseren met de paarden, maar dan alvast voor volgend jaar.
Dan hebben we ruim de tijd om iets te regelen, iedereen heeft ruim de tijd om te regelen dat ze dat weekend ook daadwerkelijk vrij hebben en vervoer regelen, plus iedereen heeft dan de tijd om te sparen.
Is er animo voor een leuk weekend weg met de paarden???

Ben ik dan denk je te jong? Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:31

Nameless: heb laatst foto's van je gezien. echt een super knap paardje heb je onder je kont. superr Knipoog
wen natuurlijk WELKOM hier Knipoog

esmee: Wat ziet Fu en goed uit meis. echt superr. met wedstrijden komt allemaal goed. leuke foto's trouwnes. zeg hier wel even iets over je topic: bij de galop een iets rustigere houding aan nemen en misschien een hulpje ( sporen of zweep) erbij hoeft niet mag dat heeft bij mij ook geholpen. sommige stukken zien er echt netjes uit en ook lekker ontspannen Knipoog

Madelief: klinkt superr relaxt is ook wel keertje lekker.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:42

dank jullie wel allemaal, tja in mijn profiel vertel ik al een beetje over mezelf.wat wil je weten...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:12

Esss: Fuego is echt schitterend! En voor een eerste wedstrijd vind ik het er goed uit zien hoor Knipoog

Wat de meeting betreft: Woody ranch ligt tussen Voorthuizen en Apeldoorn; Uddel.
Het hangt bij mij van veel factoren af,ik kan niet zo vroeg vooruit plannen,maar het lijkt me erg leuk!
En dan heb ik eventueel voor de liefhebber zonder eigen paard wel een haflinger te leen Cool
Maar zoals ik al zei;het lijkt me erg leuk,maar ik kan nu nog niet met zekerheid zeggen of ik volgend jaar kan Knipoog

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:22

nameless: welkom!

ik heb geen idee of ik dan een paard ter beschikking heb maar zo ja: dan ga ik graag mee! (esmee, ik ben pas 17 Tong uitsteken dus te jong zal wel meevallen!)

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:27

nameless waar woon je overijssel mss vindt je het een keer leuk om te meeten ik woon er ook
Haha! en hele mooie fries heb je een plaatje

esmee natuurlijk ben je niet te jong

he saida mss lukt het wel het weekend bij de woody ranch in ieder geval wel met een tent nu proberen we nog met drie andere meiden en celine mee te gaan in een pipowagen of trekers hut als deze vol zijn nemen we toch de tent dus ga er maar bijna van uit dat we er ook zijn leuk he

heb er wel zin in hoor

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:48

Prinslover schreef:
Jeetjeeee! Bloos! Ik kijk nét op marktplaats en zie daar tot mijn grote schrik dat Tib van Sanne (verzorgpaard) te koop staat met haar foto's erop!! Bloos! . Weet Sanne hier wel van Verward Want volgens mij weet ze dat helemaal neit Ach gut , zou toch wel héél jammer zijn.. (en banketstaaf Bloos ).

Tibi heeft al eerder een tijdje op marktplaats te koop gestaan en was er weer vanaf gehaald. Lisa heeft hem er nu weer op gezet met toestemming van mij om mijn foto's te gebruiken. Ik wist dus ook dat Tibi te koop staat. Het is ook niet de bedoeling dat ik alleen op Tibi blijf rijden, want over 2 weken komen er weer drie Lusitano's uit Portugal, waarvan ik er twee ga berijden. Deze tevens ook voor de verkoop.

Maar jullie snappen vast allemaal wel dat ik hoop dat Tibi voorlopig nog wel een tijdje blijft Nagelbijten / Gniffelen en dat verwacht ik ook wel als ik kijk naar het minimale bedrag dat ze er voor willen hebben.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:56

Haha oh gelukkig dan kan ik ook mee, mag vast wel Haha!.

13 Juli is nu zeker me volgende wedstrijd.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:25

peetisgreat ik woon in rijssen, kkom weleens in vroomshoop omdat vriendin vaa mij er woont inkepink op bokt

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:42

nameless; Welkom!

Sanne: Jammer van tibi, maar nieuwe paarden is ook altijd leuk!

Ik denk dat het beter is om op korte termijn serieus een meeting te organiseren, dus volgend jaar dan ook pas..wanneer iedereen weet hoe en wat. Ik kan nu nog niet zeggen hoe shannon volgend jaar is om evt mee te nemen!

Heb vandaag met een stalgenootje een goede gemixd tegen vliegen en horzels..en het helpt nog ook!! Ik stink er alleen nog steeds naar!
Ben met shannon gaan wandelen en we zijn al verder geweest dan vorige keer..maar het was nog steeds spannend Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:44

Ik had het gevraagd en al is het nog ver weg, ik mag zoiezo wel mee Haha!.

@ Michelle: Oe, heb je het receptje?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:51

nameless schreef:
peetisgreat ik woon in rijssen, kkom weleens in vroomshoop omdat vriendin vaa mij er woont inkepink op bokt

nou dan om je maar een keer langs de paardjes staan bij de lourenshoeve in den ham van marielle en van mij Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:52

citronella met azijn en nog een of ander stinkend goedje van de decathlon tegen vliegen (en eigenlijk moest er nog knoflook door)

WHaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor dat enorme werkstuk van mij waar ik zelf heel trots op was en super lang aan heb lopen werken had ik gewoon een 9!!!!!!!!! En dat maakt met mn andere 2 cijfers een 9 van mn eindcijfer! Ben zooo trots en blij!

*zometeen nog wat shannon foto's!*

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:53

ja michelle heb je het recept
ik zelf gebruik trouwens kruidnagel,dettol en azijn werkt ook erg goed

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:57

en saida we gaan wel mee hoor alleen wel in ene tentje de pipowagen is vol maar maakt me niks uit we vermaken ons wel hihi

als er nog meer gegadigde zijn dan zijn jullie welkom we hebben een mini meeting op de woody ranch in het weekend van 25 juli
je moet dan wel een tentje mee nemen en gezelligheid
kom op meiden met zijn allen is het nog leuker
saida is er dus met gezin
ik met celine
en twee vriendinnen van mij
leukkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:16

flesje citronella van de tuinen...daar een kwart van.
Dan een dotje van dit spul: http://www.decathlon.be/NL/emouchine-forte-10740926/ (stinkt)
En de rest aanvullen met azijn. We hebben dit gewoon in een oude sprayfles gedaan...

Nog wat leuke foto's; shannon is nu minder gespannen en in het begin ook niet meer zo rennerig..dus kan ik dr wat meer aan gaan werken. Nu wil ze nog wel is scheef gaan lopen en dan rij ik dr wat meer voorwaarts...(mn houding is heel slecht, moet er meer op gaan letten maar het was ook heel warm en voelde me weer lekker pannelap, zie mn rode hoofd!)

Lekker longeren!
Afbeelding
Vork
Afbeelding
Afbeelding

En dan nu nog wat fatsoenlijkere rijfoto's, als ik die zie wordt ik weer helemaal blij met mn aankoop! Alles past gewoon Cool
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volte groter en kleiner en een beetje naar binnen kijken is nog moeilijk...
Afbeelding
woesssj!
Afbeelding

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:51

Michelle wat superr goed van je punt Knipoog gefeliciteerd Haha!
en wat zijn het weer leuke foto's van shan jullie zijn gewoon een super leuke combi Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:54

Mies; super leuk die foto's!! Je houding heb ik netter gezien, maar ag, komt ook wel weer goed Vork Die longeerfoto is gaaf! En de ook op de rijfoto's zie je dr gangen terug, lekker ruim Pling

Nameless: Welkom hier! Een friese hengst, gaaf hoor Cool

Es; super leuk topic heb je! Fuegoo is knappp Lovers

Vandaag een super leuke buitenrit gemaakt. Pling Samen met nog 3 stalgenootjes! Cool Was echt heel gezellig, en amanda was heel braaf!! Niet te druk gedaan, maar lekker rustig aan met een drafje en galopje hier en daar. Was waarschijnlijk mn laatste buitenritje in madestein voorlopig Tong uitsteken over 2 maanden weer Knipoog

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 08:16

Wat is dat Bokt toch een raar forum, nou is dat topic met Fuego fotos weer gesloten omdat de openingspost niet aan de regels zou voldoen... je ziet hier door de regeltjes het forum niet meer Slapen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 08:40

Daar ben ik ook weer Knipoog.

Zasread: Jammer dat Tibi verkocht wordt (als dat al snel gaat gebeuren...), maar 2 nieuwe lusitano's om bij te rijden is ook wel weer spannend Lachen.
Mies_Apollo: Als dat middeltje zo lang blijft stinken werkt het vast wel goed Knipoog. Gelukkig heb ik hier aan de kust niet zoveel last van vliegen enz. Alleen als het echt warm is, maar gelukkig helpt een gewoon middeltje dan ook wel. Maar zelf maken is altijd weer goedkoper Knipoog. En gefeliciteerd met je cijfer he! Super goed een 9!! Gelukkig dat het met Shannon ook goed gaat!!

Atlas staat de komende vier weken weer stil... Hij is ingespoten en de spuit heeft even de tijd nodig om te gaan werken... Ik hoop dat ie dr nog boven op komt want de laatste tijd heeft ie telkes weer wat... Hij is natuurlijk alweer wat ouder (wordt dit jaar 21) en hij heeft zijn verleden ook niet mee... (mishandeld geweest Boos! ).