Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yenneke schreef:
[/quote]
). Maar ik heb het er prima naar mijn zin. Er staan ook weinig mensen. De eigenaar van het gebeuren zie ik wel eens lopen. Dan hebben we de eigenaresse van de paarden, 4 verzorgsters (waaronder ik) en dan no de dochter van de eigenaar met haar pony. We kunnen het eigenlij goed vinden met elkaar. Een iemand wat minder, maar daar heb ik ook geen last van. De paarden staan lekker iedere dag buiten en vanaf april 24/7. Jammer dat de grond opgekocht gaat worden en dit allemaal weggaat. Ik hoop echt dat het nog lang duurt. Ik hoop Lobke wel te kunnen kopen in de toekomst en dan ben ik bang dat het wat moeilijker gaat worden kwa stalling. Maar ik zou toch in eerste instantie kijken naar het belang van het paard. Dus lekker buiten, goed en regelmatig voeren. En ik wil er wel een bak bijhebben en het liefst niet al te veel mensen.
Yenneke schreef:Lusitano: Hij is mooi geworden hè! Hij is qua stokmaat wel aan de maat nu. Zal uiteindelijk iets van 1.63m worden. Hij moet nu alleen nog in de breedte/rondte groeien. Vergeleken bij m'n KWPN'er is het een pony, haha.
Maar dat is een kwestie van tijd, uitgroeien en trainen. Over een paar jaar is hij net zo mooi als zijn vader Jacto!
Dat is dus ook nog iets om hem misschien wat langer hengst te laten, omdat hij nog niet helemaal uitgegroeid is.
En hoelang heeft het geduurd voordat hij doorhad dat hij geen hengst meer was en geen last meer had van de hormoontjes?
en hij dekt merries in de wei. In de zomer hangt hij op het land wel echt de hengst uit in de kudde. Maar zodra ik hem pak doet hij gewoon normaal.

Yenneke schreef:Echt waar? Toevallig! Ja, ik was je net voor... Sorry!
Klinkt allemaal niet vrolijk
Maarja, ben heel benieuwd hoe meneer zal worden als hij eenmaal gecastreerd is etc.
Hij had weer 2 relaxte daggies gehad (alleen losgeweest) nou en dan merk je het verschil echt
cojolly schreef:uh valt me wel op dat jullie zo weinig betalen aan stalling, ik zit in de randstad, heb wel een binnenbak en het amsterdamsebos tot mijn beschikking, en zomersweidegang, en betaal stalling 300 euro per maand en weide 175 per jaar
komt van de week wel een keertje
kimmie261 schreef:overigens heb ik hier geen problemen bij mijn ruinen dat ze geen uitstraling genoeg hebben,of geen halzen genoeg...
. Friesje heeft ook al zo'n geweldige hals.