[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:51

Suus heb nog geen echte duidelijke foto's, wil eerst ook even checken met de eigenaars of ze dat wel ok vinden :o het lijkt me dat het ze niet zo veel uit maakt, maar ga het eerst nog even checken met ze.

Michelle haha aaaah arme Sam... Hihi ze willen nooit meer na de eerste he? Heeft die vriendin van je zo'n schiet apparaat dan? Ik wist helemaal niet dat men het bij baby's ook al doet :')
Ja haha nou dat gebeurd dus wel vaker, zijn ze super lief als ze zo'n mager scharminkeltje zijn, maar als ze een beetje lekker in hun vel zitten komt hun ware karakter boven he ;)

Geeske welkom!

Jolijn balen zeg! Schijnt pijnlijk te zijn he.. Gelukkig nooit gehad hier :o

Debby klinkt goed, lekker aan de slag dus :) en ze wordt ook steeds meer bomproof zo :D jullie staan nu op een andere stal dan een paar jaar terug toen ik haar eens heb gezien met Elise, toch? Kan je daar in de buurt ook buitenrijden of moet je dan echt met de trailer ergens heen?

Angela goed zo, klinkt alsof je lekker bezig bent!

Nou hier dus heerlijk bezig geweest vandaag, lekker naar het strand geweest met Flaaf, onderweg kwamen we wel een hele stoet toeterende auto's tegen, nu gebeurd dat wel vaker hier, meestal voor een huwelijksfeest of een gewonnen voetbalwedstrijd maar ditmaal was het dus omdat Kadhafi dood schijnt te zijn...
Ook nog even op Kalife gezeten <3 met de staljongen ernaast een stukje buiten gestapt. Haha het is echt een heerlijk beest, wel een maffe puber echt nog. Volgende week inshallah een keer samen met een vriendin van me die hier woont, rij instructrice die jaren springpaarden heeft getraind en een eigen manege heeft in Frankrijk, leuk om eens feedback te krijgen :D
Afbeelding Afbeelding

Anoniem

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:55

Ja, ik hoorde het van Khadaffi...

Leuk zeg, ik word echt altijd zo jaloers van jouw foto's :')

Ja, hier dus meer dan bekend met blaasontsteking helaas.
De pijn is nu al wel wat gezakt gelukkig, heb ook flink doorgespoeld met water en thee!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:09

Martine, klopt ik sta sinds een jaar op een andere stal.
De dijk af en we zitten in een park. En iets verder weg hebben we de Vlietlanden, is een recreatie gebied!
Had je foto's al op fb bewonderd. :D

Angela, het is superleuk, grondwerk.
Wat ook heel leuk is is clickertraining, kan je ze van alles mee leren.
Xantha wordt er altijd heel enthousiast van.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:13

Robijntje, sterkte met je blaasontsteking!
Geeske, mijn paarden gaan ’s ochtends na mijn ontbijtje naar buiten, meestal rond half 9, en ’s avonds weer naar binnen, voor het donker word. Ze hebben een open stal/huisje, kunnen lekker naar buiten kijken. Geen dekens, niks. Trainen deden we altijd wel, buitenritjes of in de bak, net wat kon. En als het te bevroren was wandelen of rustig stap ritje.
Angela, fijn dat het lekker ging!
Martine, begrijpelijk dat je niet zomaar foto’s neerzet! Leuk dat je iemand op bezoek krijgt die je gaat helpen! Krijg spontaan weer zin om bij jullie te komen paardrijden als ik die foto’s zie, wauw!

Hier weinig nieuws, druk aan het studeren voor de sportmassage opleiding.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:56

Magico is best over te halen met snoepjes :D

Eerst komt hij niet eens in de buurt van het zeiltje en rent bokkend rond...
Dan ziet hij het vrouwtje staan met een snoepje 8-) tsja,dan ga je met de handrem er op even kijken of het snoepje de moeite waard is 8-)

Afbeelding

snoepjes bevielen hem blijkbaar ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tsja,als je dan je angst hebt overwonnen en met vier benen op het zeil staat,kan je best de baas een kusje geven...misschien krijg je dan wel twéé snoepjes! :j

Afbeelding

en nog tien minuutjes onder het zadel:

Afbeelding

Afbeelding

ben trots op mijn knappe vriendje! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:59

Wauw, mooie foto's hoor!

Ik had helemaal gemist dat je Moreno verkocht had trouwens...

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:01

Jolijn ja het was hier echt een gekkenhuis in de stad blijkbaar, er zijn heel veel Lybiers hier op het eiland omdat we maar zo'n 150 km van de grens zitten en het hier het dichtstbijzijnde gezellige gebied is... Dus al maanden zit het hier propvol met Lybiers.
Blaasontsteking lijkt me echt naar zeg... Veel drinken inderdaad he.. :(:) even doorzetten nog..

Debby dat klinkt wel goed! Betere uitrijmogelijheden dan je oude stal dus iig he? Deze is niet in Berkel dan he?

Suus ja haha waarschijnlijk maakt het niets uit, maar check het toch liever even. Ja die vriendin woont hier, maar ze heeft het vaak erg druk met haar werk, maar we spreken wel regelmatig en ze komt volgende week weer eens mee, gezellig dus :) toch wel fijn een beetje feedback! Enne, als je nog een weekje vrij hebt tussendoor, je bent altijd weer welkom he :D He leuk sportmassage opleiding! Interessant! Je logeetje is weg nu? Mist Goya hem al?

Oh hier zijn het trouwens zondag de verkiezingen, vandaag morgen en overmorgen al voor de Tunesiers die in het buitenland wonen.. Ik hoop toch zo dat er een beetje een moderne regering wordt gekozen.. Zij moeten de grondwet gaan herschrijven.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:04

Gabriella wauw wat een mooie vent heb je toch!! Ziet er erg leuk en vriendelijk uit allemaal, het is echt een bijzondere verschijning. Heb je hem uit het buitenland gehaald?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:11

lakshmi schreef:
Gabriella wauw wat een mooie vent heb je toch!! Ziet er erg leuk en vriendelijk uit allemaal, het is echt een bijzondere verschijning. Heb je hem uit het buitenland gehaald?

Ja,uit België :P ....en die hadden hem als veulen in de Ardeche in Frankrijk gekocht......

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:40

Gab, mooie fotos!
Martine, oe, ben straks wel poosje vrij ;) Logétje is er nog, zou inderdaad deze week weg, maar ze konden toch nog ff buiten blijven staan, dus mag hij ook nog even blijven :)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:17

Ziet er goed uit Gab, hij is echt leuk!!!

Martine, ja veel betere uitrijmogelijkheden. Ik sta nu in Stompwijk, http://www.staldegroenemeer.nl

Suus, doe je cursus sportmasage bij paarden??

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:45

Ik ga straks even alles bijlezen, maar wou even een foto spamme!!

Afbeelding
Mijn gompie met der geweldige bos haar <3

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:55

Jeetje wat een haardos zeg!!
Schatje hoor :j

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:01

Debby, aardige bos haar he! Ik ben der trots op, Samantha was namelijk een kale knikker haha..

Gabriella, wat is die knap zeg. En dat die zich over laat halen voor een snoepje geweldig! En erg handig, zo kan je lekker veel aanleren hihi

Robijntjah, Jeetje dat schiet niet op telkens een blaasontsteking.. Helpt het ook niet een beetje om cranberrysap te drinken?

Martine, Haha ze wou het zelf. Ik heb der van te voren gewaarschuwd dat het pijn zou doen. Maar ze was groot zei ze en geen baby meer. Dus ja wie mooi wil zijn moet pijnlijden! Vriendin van me heeft inderdaad een schiet apparaat, die heeft vroeger altijd oorbellen geschoten.
Haha je hoort het inderdaad vaker dat als ze eenmaal helemaal opgeknapt zijn het draakje naar boven komt, ik ben wel heel erg benieuwd hoe die eruit ziet! Wat heerlijk dat je met flaaf op het strand heb gereden, hoe is het weer nu bij jullie qua temperatuur?
Is Kalife braaf??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:03

Nope, helemaal niet helaas!

Leuke foto :+:
Ik had vroeger ook zoveel haar haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:12

Schiet niet op, dat doet zo verschrikkelijk veel pijn en lijkt me helemaal niks om er zovaak last van te hebben. Sterkte ermee!
Dank je! Echt? Ben je ook blond?
Ik was een kale baby en samantha ook, daarom ben ik nu zo blij dat Susan haar heeft. Alleen is het net te kort om er iets mee te doen, maar te lang zodat het een beetje goed in model blijft zitten. De gel van zwitsal is ook niet alles want het springt alsnog alle kanten op :) Haar model is een beetje hetzelfde als dat van Wilder.. Het zit niet HAHAHAA

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:21

Xantha schreef:
Suus, doe je cursus sportmasage bij paarden??

Ja, de opleiding bij massage hippique

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:22

Nee, ik had pikzwart haar, nu nog heel donker!

Hahaha, ach ja, grappig toch :P

Naja, als er wat aan te doen was, maar nu komt het iedere keer weer terug en daar baal ik zo van... Maargoed, we zien het wel weer!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:37

Ja vaak hebben baby's met donker haar een hele bos. Maar me verloskundige en kraamhulp zeiden allebei ; jeetje dat zien we echt niet vaak, en blond kindje met zoveel haar..
Wel klote hoor! Hoop dat het gewoon lekker een langere tijd wegblijft voor je

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 09:31

martine - lekker weer even gereden leuke foto zo naast elkaar
en had het idd allemaal op het nieuws gezien van khadaffi.
hoe is het met jou kleine meid ?

debby - fijn dat xantha zo braaf was lekker genieten hoor

angela - super dat je al verschil merkt gewoon doorgaan met het grondwerk hoor

gab - foto zien er goed uit ik vind hem onder het zadel mooi tonen, en knap hoor zo lekker ontspannen op het zijltje

robijntje - fijn dat je zoveel al aan de vorige eigenaresse te danken hebt, scheelt een hoop
hoe voel je je eigen nu.

michelle - echt een bos haar, en zit ze daar bij papa?

en voor de nieuwelingen welkom, en mijn paard brengt de winter door in een stal en komt er zo vaak mogelijk overdag uit in de paddock, wij zetten elkaars paarden buiten dus daardoor komt die lekker veel eruit.
wij hebben ook een binnenbak dus kunnen gewoon in de winter door trainen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 10:10

Ik zit nu bij de huisarts in de wachtkamer. Heb sowieso een blaasontsteking.
Het typische vind ik dat het gezeik ( :+ ) altijd rond september begint....
Misschien toch kou??

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:43

Michelle wat een enige foto!!

Gab, ik vind hem echt prachtig maar ik ben toch wel fan van dat kleurtje :j

Robijntje, blaasontsteking is waardeloos.. sterkte hopelijk wordt het minder.

Suus wat gaaf die opleiding!

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:19

Robijntjah : Ik heb ook mijn eerste blaasontsteking maar weer gehad... ik heb daar idd last van als het kouder begint te worden! Misschien toch net iets te laat een dikke jas aan, of net iets te vroeg die dikke jas weer uit?! Ik weet nooit waar het vandaan komt, maar het duurt bij mij gelukkig nooit zo lang. Het zeurt zo erg dan! Beterschap!

Ga zo op stallen kijken! Ben heel erg benieuwd of er iets leuks tussen zit!!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:30

Tip als je stallen gaat kijken: zorg dat je jouw wensen van wat je wel en niet wil bij je hebt. Als je een rondleiding krijgt vergeet je altijd dingen te vragen.
Onlangs nog ervaring mee gehad ;)
En voor de mensen die het zich nu afvragen en niet op mijn FB staan: ja, Frío gaat 1 december verhuizen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:53

Beda, ja, zeker! Ook ontzettend leerzaam. Probeer zo de acupressuur wat toegankelijker te maken voor mensen, door een combinatie aan te gaan bieden.