het lijkt me dat het ze niet zo veel uit maakt, maar ga het eerst nog even checken met ze. Michelle haha aaaah arme Sam... Hihi ze willen nooit meer na de eerste he? Heeft die vriendin van je zo'n schiet apparaat dan? Ik wist helemaal niet dat men het bij baby's ook al doet
Ja haha nou dat gebeurd dus wel vaker, zijn ze super lief als ze zo'n mager scharminkeltje zijn, maar als ze een beetje lekker in hun vel zitten komt hun ware karakter boven he
Geeske welkom!
Jolijn balen zeg! Schijnt pijnlijk te zijn he.. Gelukkig nooit gehad hier
Debby klinkt goed, lekker aan de slag dus
en ze wordt ook steeds meer bomproof zo
jullie staan nu op een andere stal dan een paar jaar terug toen ik haar eens heb gezien met Elise, toch? Kan je daar in de buurt ook buitenrijden of moet je dan echt met de trailer ergens heen?Angela goed zo, klinkt alsof je lekker bezig bent!
Nou hier dus heerlijk bezig geweest vandaag, lekker naar het strand geweest met Flaaf, onderweg kwamen we wel een hele stoet toeterende auto's tegen, nu gebeurd dat wel vaker hier, meestal voor een huwelijksfeest of een gewonnen voetbalwedstrijd maar ditmaal was het dus omdat Kadhafi dood schijnt te zijn...
Ook nog even op Kalife gezeten
met de staljongen ernaast een stukje buiten gestapt. Haha het is echt een heerlijk beest, wel een maffe puber echt nog. Volgende week inshallah een keer samen met een vriendin van me die hier woont, rij instructrice die jaren springpaarden heeft getraind en een eigen manege heeft in Frankrijk, leuk om eens feedback te krijgen
tsja,dan ga je met de handrem er op even kijken of het snoepje de moeite waard is 

even doorzetten nog..
....en die hadden hem als veulen in de Ardeche in Frankrijk gekocht......

) altijd rond september begint....