hier stond ook al zo'n superr wind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik o neee dat moet ik weer hebben daar gaat me foto shot maar goed bleef drook we waren nog geen 10 min buiten en regen en bliksemflitsen
maar ja heb toch wat foto`s van djemo

Ik kijk nét op marktplaats en zie daar tot mijn grote schrik dat Tib van Sanne (verzorgpaard) te koop staat met haar foto's erop!!
. Weet Sanne hier wel van
Want volgens mij weet ze dat helemaal neit
, zou toch wel héél jammer zijn.. (en banketstaaf
).

Prinslover schreef:Djemo: Wauw, super mooie foto's!!
Jeetjeeee!Ik kijk nét op marktplaats en zie daar tot mijn grote schrik dat Tib van Sanne (verzorgpaard) te koop staat met haar foto's erop!!
).
Mies_Apollo schreef:heb je die link van dat andere topic nog? Van die friezen meeting...
leestekens zouden helpen
Prinslover schreef:Djemo: Wauw, super mooie foto's!!
Jeetjeeee!Ik kijk nét op marktplaats en zie daar tot mijn grote schrik dat Tib van Sanne (verzorgpaard) te koop staat met haar foto's erop!!
).
mijn honden zijn nu 11 en 12
Sanne zal het in dit topic vast nog wel ff melden.
Echt mooi hoor met die lens, ben je vast heel blij mee! En Xantha foto's zijn welkom hoor!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Helaas ben ik niet in het bezit van een eigen paard, dus voor mij houd het op. Tenzij het volgend jaar natuurlijk anders is
, wat gaan jullie hard (maar gelukkig heb ik tijd zat hier...).
. Dus dat schiet ook niet echt op....
Spannend hoor! Hahaha Rintske wilde ook even haar "ballen' laten zien
Figuurlijk dan 

Never a dull moment haha!
Nog gefelicteerd met je peerd!! Sorry zo laat, maar beter laat dan nooit! Goed bezig met Shannon!
Ooh wat een eigenwijze hengst zeg! Zal dan wele en bommetje zijn als je terugkomy.
ik vraag me dan meteen af hoeveel meelezers er nog meer zijn
Moreno is mooi hoor!
Nouja, zolang je zelf tevreden bent en klinkt inderdaad als een goede ervaring, hij was braaf dat is belangrijk!
Dizo!! Hij trekt er wel een stoere kop bij trouwens 
En of je je punten rijdt? Die prijzen maken mij nooit zoveel uit...
Knappe Tsjillert!

, of van hond of kat trouwens ook niet. Mooi gedaan!
!
, dus het rijden doe ik toch wel.... Moet nu alleen even kijken wat ik wel kan doen met hem.... Meestal longeer ik hem gewoon los als ik niet kan rijden, maar ja moet ie dat ook wel weer mogen
. En anders poets ik hem gewoon even en dan kan die eten en weer het land op....