[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flamon

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:32

ilona : fijn dat het rijden goed ging Knipoog
hier stond ook al zo'n superr wind

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:41

vandaag foto shot van djemo gemaakt het WAS zo mooi weer ik dacht dat is super
djemo lekker gepoets en dat naar buiten toe en het werdt me daar toch donker Boos! ik o neee dat moet ik weer hebben daar gaat me foto shot maar goed bleef drook we waren nog geen 10 min buiten en regen en bliksemflitsen Boos! maar ja heb toch wat foto`s van djemo Pling
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dit zijn de foto`s geworden van mijn super !!!!! kanjer Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:45

Djemo: Wauw, super mooie foto's!!

Jeetjeeee! Bloos! Ik kijk nét op marktplaats en zie daar tot mijn grote schrik dat Tib van Sanne (verzorgpaard) te koop staat met haar foto's erop!! Bloos! . Weet Sanne hier wel van Verward Want volgens mij weet ze dat helemaal neit Ach gut , zou toch wel héél jammer zijn.. (en banketstaaf Bloos ).

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:50

Nou, daar ben ik weer eens.
Ik ben vrijdag naar de othopeed geweest voor controle van mijn schouder en alles was goed.
Ik heb nog wel af en toe last maar dat moest slijten en kan nog wel een paar maanden duren, maar goed ik mag alles weer.
Ik ga dan nu ook weer op Xantha rijden!! Go jij! Go jij!

Gisteren was ik jarig en heb ik een nieuwe lens voor mijn camera gekregen.
Ik ben er echt superblij mee Haha!
hier een klein voorproefje, maar ik waarschuw jullie alvast er gaan een heleboel Xantha foto's komen!

Dit is mijn maatje Tommy, net 13 jaar oud geworden!!
Afbeelding

En mijn oude wijffie, shenna van bijna 17.
Afbeelding

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:57

Prinslover schreef:

Jeetjeeee! Bloos! Ik kijk nét op marktplaats en zie daar tot mijn grote schrik dat Tib van Sanne (verzorgpaard) te koop staat met haar foto's erop!! Bloos! . Weet Sanne hier wel van Verward Want volgens mij weet ze dat helemaal neit Ach gut , zou toch wel héél jammer zijn.. (en banketstaaf Bloos ).

bedoel je sanne van hier?
ik hoop dat ze er van weet.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:03

djemo: jmmr van het weer die ena laatste foto is superr schattig en mooi Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:25

Mies_Apollo schreef:
heb je die link van dat andere topic nog? Van die friezen meeting...

leestekens zouden helpen Tong uitsteken

de meeting gaat niet door waren te veel afzeggingen Huilen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:25

Djemo,wat een prachtige kanjer heb je!
Jolynn,Tommy heeft een heerlijk wijs koppie Lovers

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:27

he meiden voor als jullie een nieuwe meeting willen geef het ff door dan kan ik wat regelen

saida ik heb er al zin in ga morgen gelijk bellen of er nog plek is op de camping hihihi

marielle hele mooie foto`s van djemo toppie

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 07:42

Niet weer he! Nog geen maand geleden zochten ze een verzorgster en nu te koop.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:27

Prinslover schreef:

Dat zou wel heel l.ullig zijn als ze er niets van weet en dan ook nog haar rijfotos...

Jolynn; Wat een prachtig oudje, oude hondjes rule Pling mijn honden zijn nu 11 en 12

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:00

Pff, geen reden voor paniek haha Vork Sanne zal het in dit topic vast nog wel ff melden. Lachen

Debby; Gaaf die foto's zeg! Haha! Echt mooi hoor met die lens, ben je vast heel blij mee! En Xantha foto's zijn welkom hoor! Pling

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:06

Petra -> Die foto's van een vermomde Tsjillert in het hoge gras! Hahaha!
Lijkt wel zo'n sluipmoordenaar...... Haha!
Ben benieuwd of het gelukt is het weekend te regelen!

Michelle -> Ik moet eerlijk zeggen dat ik over het algemeen heel rustig ben, hoor!
Maarja zo af en toe moet ik toch even van me laten horen met dat zwarte monster van mij, anders loopt ze zo over me heen.

Horsieslii -> Leuke foto's van Anne! Lieve uitstraling heeft ze!

Marielle -> Wat een lekkere vent is Djemo toch!
Leuke foto's!

Ilona -> Ojee, ik ben bang dat Sanne niets van die advertentie/verkoop weet, anders had ze er wel iets over losgelaten lijkt mij......

Debby -> Go jij! Go jij! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Go jij! Go jij!
Goed nieuws over je schouder!
Nu kan je eindelijk zelf Xantha weer oppakken, JOEPIE!!
Wat een schatjes heb je thuis.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:09

Gisteren hebben Peet en ik elkaar op de MSN gesproken en toen hadden we het over de meeting die Petra zou organiseren.
Deze meeting gaat niet door omdat de meesten die in het begin zo enthousiast waren hadden afgezegd.
Petra en ik hadden het erover of het misschien een leuk idee is om met de mensen uit dit topic een weekend te organiseren met de paarden, maar dan alvast voor volgend jaar.
Dan hebben we ruim de tijd om iets te regelen, iedereen heeft ruim de tijd om te regelen dat ze dat weekend ook daadwerkelijk vrij hebben en vervoer regelen, plus iedereen heeft dan de tijd om te sparen.
Is er animo voor een leuk weekend weg met de paarden???

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:15

Saida : ik zou heel graag mee gaan maar ik woon in het zuiden van het land en weet niet of ik dan vervoer heb met janske.
als het pas volgend jaar rond deze tijd is dan zou ik misschien wel met janske kunnen komen want dan heb ik B en E rijbewijs als het goed is Tong uitsteken Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:36

Saida; gelukkig geen paniek, sanne weet er gelukkig van! Zo'n meeting is een leuk idee, zou moeten lukken voor volgend jaar Lachen Helaas ben ik niet in het bezit van een eigen paard, dus voor mij houd het op. Tenzij het volgend jaar natuurlijk anders is Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:03

Ik heb ook weer eventjes bijgelezen Tong uitsteken, wat gaan jullie hard (maar gelukkig heb ik tijd zat hier...).

Leuke foto's allemaal, jammer dat het verzorgpaard van Sanne te koop staat... Ben je dr net een beetje aan gewend en gaat het rijden beter....

Zo'n meeting lijkt mij ook een leuk idee, maar ik ben ook niet in het bezit van een eigen paard Knipoog. Dus dat schiet ook niet echt op....

Helaas staat mijn verzorgpaard voorlopig ook weer stil, hij loopt kreupel... Zijn een beetje te wild bezig in het land denk... Het hek wat tussen twee landen zit hebben ze er een paar dagen terug gewoon uit de scharnieren getilt (vraag me niet hoe...). En toen stond At in het grote land en de rest in het land waar Atlas normaal in stond.... Het is al een keer eerder gebeurd dat het hek open stond en toen was het ook al hetzelfde.... Toen de eigenaar van een ander paard op stal kwam wat bij Atlas in het land staat had ze het ontdekt maar toen stonden ze al rustig... Ik denk dat het 's avond wel onrustig is geweest.... Hopelijk halen ze nu niks geks meer uit. Het hek zit in iedergeval op alle mogelijke manier vast!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:54

Ilona: Ja joh, dat kan inderdaad overal gebeuren. Zolang je redelijk wat verstand hebt van paarden en gewoon goed laar keuren heb je het ovet het algemeen wel in eigen hand of je een gezond paard koopt. Lekker Amanda-weekendje gehad dus Haha!
Saida Had geen clinic van Laurens van Lieren, hoewel dat me inderdaad interessant lijkt. Was gewoon dinsdag op CHIO Laurens van Lieren night.
Wat onwijs (!!) naar van Grytsje, kan me voorstellen dat je er gewoon ziek van wordt.
Fijn dat je een zadel hebt Ja Spannend hoor! Hahaha Rintske wilde ook even haar "ballen' laten zien Tong uitsteken Figuurlijk dan Knipoog
Lisenka: Echt leuk hoor die veulens, jullie weten ook leuke namen uit te kiezen!
Malin: Dankje Haha!
Ja, ik trek ook echt altijd van die rare types aan in de trein Tong uitsteken Never a dull moment haha!
Leuk in-uitjes met Suevo! Echt fijn dat hij zo opknapt, hopen dat hij de stijgende lijn blijft vasthouden.
Sterkte met je oma..!
Mies: Ja gelukkig wel veilig thuisgekomen Tong uitsteken Nog gefelicteerd met je peerd!! Sorry zo laat, maar beter laat dan nooit! Goed bezig met Shannon!
Frank: Arg, gedoe met vliegtickets vervelend. En zit je beetje lekker in Mallorca? Leuke foto's van je andere paard Ja Ooh wat een eigenwijze hengst zeg! Zal dan wele en bommetje zijn als je terugkomy.
Ellis: Wat gaaf he, de foto is ook erg mooi!
Yenneke: haha, wordt ie wat stouter? Inderdaad lekker bezig houden, maar je bent lekker met hem aan het werk zo te lezen.
Regine: leuke foto's (iris natuurlijk ook
complimenten!).
Banditto: Welkom! Gezellig dat je nu ook komt meekletsen!
evdpanne: Bevalt hborechten een beetje? Ik ben me nog aan het orienteren voor een opleiding dus alles info is meegenomen haha.
Balen van je verzorgpaard, hopen dat ie snel op knapt!
Borderjay: ook welkom, ook al een meelezer die nu komt meekletsen, grappig hoor Haha! ik vraag me dan meteen af hoeveel meelezers er nog meer zijn Haha! Moreno is mooi hoor!
Oohhh, je haflinger is eruug leuk!! Daar heb ik me toch een zwak voor, en deze smelt ik voor wat een knapperd!
Nog meer mooie foto's van Moreno, ziet er goed uit. Ik dacht ook al meteen aan Fries bloed erin idd, das wel overduidelijk Knipoog
Sanne: Hij is mooi hoor, echt leuk! Ook echt een perfect maatje voor jou (omdat je natuurlijk best lang bent).
Esmee: Wat naar van je vader!! Veel sterkte toegewenst, hoe gaat het nu met hem?
Lekker wakker haha Clown Nouja, zolang je zelf tevreden bent en klinkt inderdaad als een goede ervaring, hij was braaf dat is belangrijk!
Karina: he daar ben jij ook weer eens! haha, arme Veludo, vond ie t maar niks dat ijzer in zijn mond?
Ik vind het er overigens echt heel goed uitzien.
Whahahaha Zusje ROFL Dizo!! Hij trekt er wel een stoere kop bij trouwens Tong uitsteken
Cloris: Elivs is GEWELDIG! Wat een stoer beestje zeg, prachtig!
Flamon: Achjoh, het gaat toch om de ervaring Knipoog En of je je punten rijdt? Die prijzen maken mij nooit zoveel uit...
Peet: Zo lekker hoog gras Tong uitsteken Knappe Tsjillert!
Mies: Dun zijn kan lastiger zijn dan dik zijn! Als je echt dun bent kun je daar inderdaad meestal weinig aan doen.
Djemo: Hij ziet er zeker goed uit, jammer van het weer maar alsnog mooie foto's!
JolynnL Gefelicteerd! Mrt zowel je eigen verjaardag als die van Tommy én met het feit dat je eindelijk weer op je paard kan stappen, super hoor!!
Saida: Ik zit voorlopig nog met vervoer... Tenzij we kunnen regelen samen met de trailer en onze paarden op stap te gaan, want het lijkt me nog steeds onwijs leuk!

Nou, lekker weekendje gehad hoor!! Het is daar trouwens mooi, mijn moeder en ik gingen gisteren nog fietsen over die heide daar, echt prachtig en onwijs veel ruiterpaden!! Daar wil ik dus echt heen met Furia, zou er heerlijk kunnen dwalen! Mierlo is dat dus.

Furia dus het hele weekend niet gezien helaas... Maar wel lekker ontspannen, massage gehad, nagels gedaan, lekker uit eten geweest in het zwembad en grote whirlpool gelegen!
Vandaag is mijn nichtje Juna 3 jaar geworden! Heb leuke cadeautjes voor haar gekocht maar moet wel de hele dag werken helaas. En dan vanavond weer naar mijn kanjer Lovers

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:06

Ilona: nee echt! Zo hé dat is brutaal zeg!

Jolynn, wat heerlijk goed nieuws! Super! Xantha foto’s heb ik geen moeite mee hoor Haha! , of van hond of kat trouwens ook niet. Mooi gedaan!

Leuke foto’s van Djemo, wel een beetje jammer dat ze zo donker zijn!

Saida: wat een superleuk idee! Maar voor mij geld hetzelfde als Ilona. Op het moment geen eigen paard maar wie weet! En desnoods kan ik vragen of ik Luitje mee mag nemen

Evdpanne: oe tegenvaller.. Nou het zal wel weer goed komen J. Je wordt er wel altijd creatief van als je niet kunt rijden. Veel meer tijd om andere dingen met Atlas te doen!

madelief: dat klinkt idd lekker ontspannen Haha! !

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:23

Gelukkig rij ik ook nog op een manege Tong uitsteken, dus het rijden doe ik toch wel.... Moet nu alleen even kijken wat ik wel kan doen met hem.... Meestal longeer ik hem gewoon los als ik niet kan rijden, maar ja moet ie dat ook wel weer mogen Tong uitsteken. En anders poets ik hem gewoon even en dan kan die eten en weer het land op....

De poetskist heb ik vrijdag al helemaal schoongemaakt... De stal hoeft niet meer gedaan te worden, misschien de voerkist is een keer uitruimen (moet toch wat). Het zadel en het hoofdstel mogen ook wel een keer ingevet worden.... Maar dat zou de eigenaar zelf doen... Maar of daar van komt, ik weet het niet... Het tuig zou ze ook al een aantal maanden geleden doen...

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:11

Ik heb de foto's!!!!! Haha!

Ga zo een HAW topic maken, hier alvast een kijkje:

Afbeelding

Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:19

ilona: uitwaaien was het zeker!!! Door die wind de zon niet gevoeld en nu ben ik verbrand!! Hoe lang kun je nog rijden voor e vakantie heeft?

djemo: Mooie foto's! Hij is wel slank zeg!

debby: Gelukkig is je schouder eindelijk genezen!! Nu weer niet vallen he! Nog gefeliciteerd!

saida: Ik ben voor een grote meeting met paarden!

esther: Balen dat hij kreupel staat! Hopelijk niks ernstigs

madelief: Klinkt heerlijk zo'n weekend!

ess: Eindelijk weer foto's van fuego! Hij straalt ook echt rust uit!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:22

es leuke foto's!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:35

ik ga vanmiddag ff bellen saida en hopen dat ik kan komen met de paardjes het weekend
duimduimduim

en ik ben zeker van de partij volgend jaar met de meeting
en voor degene die geen eigen paard hebben mss wel een leuk idee dat jullie dan s`avonds bij de bbq zijn
kunnen we elkaar allemaal een`s meeten en mss kunnen we die dan houden bij de woody ranch ligt mooi centraal in het land (hardenwijk)

esmee wat een mooie foto`s meer meer meer

moet nu snel gaan ben alweer te laat hihihi