je betaalt zeker hel weining maar zou je niet liever wat meer willen betalen en dan dat je paard goed eten krijgt??????
ik zelf betaal 250 per maand
hebben een grote binnebak, stapmolen,weiland(al vindt meneer dit erg leuk rent alleen maar heen en weer
),buitenbak, bos voorde deur en een heel gezellig groepje van mensenelke dag mesten en verder goed hooi en stro
brok hoeveel je wilt en noem maar op
nou moet ik wel zeggen dat dit meer een stal is waar handels paarden staan en maar 6 pension klanten een voordeel ja zeker altijd de bak voor gebruik
bij slecht weerdit even over de stalling
ben wel benieuwd wat je nu gaat doen???
ik ga zo even wat foto`s plaasten van mijn nieuwe zadel en ben benieuwd wat jullie er van vinden
doeiiiiiiiiii
Of bijvoorbeeld als ik stal inkom, en die oogjes staan dan zo lief, dan denk je echt: "aaaaaaaaaah ik wil jou dooooodknuffelen"
maar verder prima. Paarden staan in de winter tijdens de daguren en vaak nog iets langer buiten, in de zomer dag en nacht. Mooie luchtige stallen, vlas, buiten onbeperkt ruwvoer, buitenbak, poetsplaats, zadelkamer en een soort van kantine. Ik ben echt super blij met deze stallings mogelijkheid, maar heb ook echt het voordeel dat ik in Brabant zit.

) en over m'n nieuwe paardje.