Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TessJazz schreef:Lang niet meegepraat, maar wij gaan een ontzettend knappe andalus hengst laten keuren, bij goedkeuring kopen we hem.
Ben ontzettend benieuwd!
Hij is net 6, niet zo lang onder het zadel nog, hij is een donkere palomino met een mooie grote bles, mooie blonde manen, heel braaf al. Geen hengsten streken. Ik kan niet wachten![]()
KellyR schreef:TessJazz schreef:Lang niet meegepraat, maar wij gaan een ontzettend knappe andalus hengst laten keuren, bij goedkeuring kopen we hem.
Ben ontzettend benieuwd!
Hij is net 6, niet zo lang onder het zadel nog, hij is een donkere palomino met een mooie grote bles, mooie blonde manen, heel braaf al. Geen hengsten streken. Ik kan niet wachten![]()
Is dat die van Bo en Rindy? Vond hem zo ongelofelijk knap![]()
![]()
Was dat ik zelf net een paardje had gekocht, maar anders wist ik het wel!
Heel veel succes met de keuring dan!
KellyR schreef:Xyzutu, ik vraag me bij Casta af of hij überhaupt wel eens in een kudde heeft gestaan. Als hij een ander paard ziet kan hij alleen maar daar mee bezig zijn... op zijn vorige plekje kon zijn shetten vriend gewoon weg. Boeide hem allemaal niet, ook nooit echt hinniken. En wat jij zegt, hij kwam altijd naar me toe, hoefde hem nooit te halen. Maar hier is het echt verschrikkelijk.