[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:23

borderjay schreef:
Shapleys MTG is wel een smeer middeltje dat de haargroei daadwerkelijk bevorderd.Het stinkt en het is vettig,maar tot nu toe het enige middel waarvan ik weet dat het daadwerkelijk werkt.
Op bokt is er volgens mij ook nog ergens een topic over...

En mijn haf heeft voor haar slechte hoeven een poos op de Kerabol gestaan,en dr manen groeiden ineens echt mega!(terwijl ze al 16 was)
Kerabol zit wel glucose in....en dat is dan weer jammer voor de eczeem paarden ;(

Er zal waarschijnlijk ook veel biotine in gezeten hebben.
Dat is goed voor de hoeven maar helpt ook de haargroei versnellen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:24

bedouin schreef:
_Saida_ schreef:
..., Nouja stukje..... 7 pagina's!!!
Als dát geen reclame is!
Hebben jullie vast wel extra personeel nodig aankomende zomer of niet? := O:)

Heh 7 pagina's? :oo :oo O dat wist ik nog niet ik heb alleen de cover-scan pas doorgekregen,...
Sollicitaties om vrijwillige werkervaring op te doen zijn altijd welkom,... extra personeel zouden we eigenlijk in de herfst, winter en lente maanden nodig hebben,...

Ik wil het wel scannen voor je mocht je heeeeeeel nieuwsgierig zijn?

Hosante

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:42

Even kort:

Zilfstar: Mijn Fries is nu 9 en ik heb het opgegeven dat haar voorpluk nog gaat groeien maar je kan het altijd in laten vlechten.
Bullymonster: hopelijk komt dan inderdaad volgend jaar naar Nederland.
Barroco : geweldige foto's
Ik heb al weer bijna een week niet kunnen rijden i.v.m. het weer, morgen maar een binnenbak opzoeken.
Ingrid.

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 15:41

_Saida_ schreef:
Ik wil het wel scannen voor je mocht je heeeeeeel nieuwsgierig zijn?

Als het niet teveel moeite is,... jaaa heel graag! In .jpeg dan; .pdf files kan ik niet op de website zetten op de een of andere manier,...

Je kunt de emailknop via mijn profiel gebruiken. Superrrr! _/-\o_

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 15:47

Oww wat leuk, ik ben ook wel benieuwd ;) 7 pagina's maar liefst!!
Ff bijlezen :)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 16:31

Margot: zolang ik naast hem loop gaat het wel goed, maar bijv in de longeerring los wordt hij soms panisch en valt hij aan, eerder heeft dit al heel het vertrouwen tussen ons verpest en heb ik op het punt gestaan hem te verkopen, hij begon me ook in zijn box aan te vallen, heeft me een keer tegen mijn voorhoofd getrapt, en je zag constant het wit van zijn ogen. Nu gaat het juist zo goed tussen ons, het vertrouwen is weer helemaal terug, en bij elke poging zag ik hem gelijk angstig worden, wil niet dat het weer fout gaat dus ga liever niet verder zonder ervaren hulp. Hij is soms snel beledigd als ik te snel borstel maar vind het ook weer niets als het te lang duurt. We gaan nu gewoon beetje bij beetje vooruit, wil niets overhaast doen. Darius is idd meer een pretpaardje, hij houdt echt van spelen, vind het helemaal geweldig als ik bijvoorbeeld een plastic tasje heb, dan probeert hij het weer tussen zijn tanden te nemen, dan rent hij weer keihard ervoor weg, echt een mafkees :+ Flaaf trekt of zich er niets van aan, negeert zoiets gewoon, of valt aan..
Wat een pech dat je les niet doorgaat, is het nu uitgesteld? Ow lees nu dat hij in zwitserland woont.... :( Wat leuk dat jullie een minimeeting hebben gehad :D geen beeldmateriaal van? Was Aliso nou al ohz toen jij hem kocht of heb je hem zelf ingereden? Haha 'Aal' houd wel van alle aandacht lees ik ;)

Yunyah: ja viezerdje he, vandaag (weer diezelfde verdorie!) plaste hij op m'n hand, getver!

Wenda: jaaa zal even kijken :D ze zijn me schattig zo!! Maar ze zien nog niet echt echt veel, ze lopen steeds de verkeerde kant op en beginnen dan heel hard te krijsen }:0

Eline: hihi nouja, toen toch wel? Ik wordt ook melig van hondenplakjes, gemeen he, gosh die kleintjes hier, aaaach nee!! Hmm en daarom neem ik dus liever niet het risico mijn hondjes mee te nemen naar stal... Je weet maar nooit, hier zijn de paarden ook niet zo gewend aan honden als in NL dus regelmatig krijgen ze een trap. Flaaf heeft ook wel eens een wilde hond flink getrapt toen we aan het rijden waren..

Laura: jee dus al weer verhuisd! Kan me wel voorstellen, het zag er wel erg grootschalig uit.. En voor zo'n wilde jonge hengst :+ het werd hem vast een beetje te veel ;) Waar staat hij nu dan? Wat kleiners? Heb je een pb teruggestuurd over die stage voor je vriendin..

Marielle: jaaa :) en 12 graden is 's nachts he, overdags loopt het vaak toch nog op tot een graad of 18, 20 :) dit jaar is het wel bijzonder mooi, nog altijd tot de 25 graden overdags en amper wind! Oogjes open zijn zo schattig :) oow daar stormt het lees ik?? :( jij hebt lekker gerelaxt dus :D Paabje gaat goed! :D

Saida: haha ja die mag mooi als eerste weg :P wel grappig want je ziet nu echt al karaktertjes, zo zijn er twee teefjes die altijd hysterisch liggen te krijgen als ze het even niet naar hun zin hebben, en drie grote reutjes die heel relaxt zijn. Ik pb je ook wel ff.

Hier alles z'n gangetje, nog altijd lekker weer, gisteren zoals elke dag laatste week een heerlijke lange strandrit gemaakt, recht door de laguna naar het flamingoeiland gereden. Vind het wel lekker dat de zomer over is, veel beter rij weer zo! Flaaf begint een wat betere conditie te krijgen nu, en ook wat gespierder te worden :) alleen als we dan op het strand andere paarden tegenkomen gaat hij gelijk zo showen, alle hogeschool oefeningen komen er dan uit :+ daarna is hij gelijk kleddernat.. Verder had ik in NL mooie nieuwe chaps en jodhpurs gekocht maar die beginnen al weer snel af te takelen, kan het toch elke keer niet laten door de zee te rijden, hij geniet er zo van!
Verder is vriendlief vandaag naar Tunis vertrokken voor een paar dagen, familiebezoek voor de Aid. Kon helaas niet mee, pupjes kunnen niet alleen blijven! Dus ook geen urenlange strandritten de komende dagen.... Helaas! Moest Mo vanochtend naar het vliegveld brengen en toen ik terug was had Pita al een paar schoenen opgegeten, de vuilnisbak omgegooid en opengescheurd en alle schuursponsjes half naar binnen gewerkt :roll:
Zal even kijken voor wat foto's van de pups en de flamingo's op het strand!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 16:44

bedouin schreef:
Als het niet teveel moeite is,... jaaa heel graag! In .jpeg dan; .pdf files kan ik niet op de website zetten op de een of andere manier,...

Je kunt de emailknop via mijn profiel gebruiken. Superrrr! _/-\o_

Bij deze!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:00

Wat leuk Saida! Hee ze hebben zich ook netjes aan het interview gehouden he Wenda? Mooi artikel geworden :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 18:10

Wat onwijs leuk dat artikel! Ik heb het helemaal met veel plezier gelezen :j

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 21:03

Borderjay: dankje, ik ga dat middeltje eens opzoeken. Interessant. Biotine schijnt het inderdaad ook altijd goed te doen.

Ingrid: ja, nat he. Binnenbak is wel erg fijn dan. Zal lekker zijn om na een week weer iets te doen.

Wenda: wat een mooi artikel. Erg leuk en gewoon 7 pagina's. Dat is niet mis.

Martine: Dat is heftig van Flaaf. Dan moet hij dus wel echt bang zijn als ik het zo begrijp? Hulp zou vast heel veel uitmaken. Maar dat is zeker niet heel makkelijk daar? Ach je nu ga je ook beetje bij beetje verder, fijn! Als je bij zo'n paard maar zorgt dat hij niet te dicht in je buurt komt, mocht je toch wat spelletjes met hem doen op de grond. Parelli is leuk, maar je maakt vaak wel erg veel los bij je paard en in het geval van een wat extraverter paard kan dat soms best heftig zijn. En ook dat is leuk, maar dat moet op dat moment wel haalbaar zijn voor mens en paard. Gelukkig klinkt Darius wel als een heel fijn paardje.
Als het goed is, is mijn les wel uitgesteld. Alleen moet iedereen dan weer kunnen op de nieuwe datum, dus geen idee of dat ook ooit gaat lukken. Meeting was gaaf. geen beeldmateriaal, maar ik denk dat ik er misschien voglende week wel weer ben, dus dat volgt zeker snel. :D
Aliso was zadelmak, maar gelukkig niet ingereden. Er had een paar keer iemand opgezeten. Maar hij kende nog niks. Heb liever dat als hij ooit al iets verkeerds zou leren, ik in ieder geval mezelf daar de schuld van kan geven. :D En ja The Aal is een regelrechte patser. :P

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 07:27

Jeetje joh, :oo :oo :oo je hebt het gewoon geplaatst!
Super bedankt voor de scans, wat n werk joh!
Vanwege Eid moet ik dus verplicht bij de familie zitten. 2 geiten en een schaap gaan geslacht worden. Ons geitje wordt gespaard, dat wordt ons geschonken om ons huwelijk 'vruchtbaarheid' te schenken.
O:)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:19

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:23

Wat een gaaf gezicht, Gabriella!

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 16:16

Laura: Dat was idd jammer. Het is zo’n mooie stal, maar die merrie’s elke keer voor zijn neus is niet eerlijk nee. Ik merkte een paar weken geleden bij Atlas ook weer, ze hadden een merrie bij hem in het koppel gegooid, die hij errug leuk vind. En dat merkte ik meteen met rijden en zijn gedrag. Gelukkig ging het bij hem weer over.
7 jaar, leuke leeftijd is dat.

Jell: Atlas begint nu weer wat soepeler te worden. Gewoon wat rustiger aan gedaan. Volgende keer strand maar iets rustiger voor hem houden.

Bullymonster: Ja, 13 jaar alweer…… de tijd gaat echt hard. Maar hij mag van mij nog wel zo’n 13 jaar bij me blijven.
Bij ons stond van de week wel de bak blank. Was lastig rijden.
Bij Atlas breken zijn manen juist af met vlechten. Hij heeft erg dun haar.
Leuk dat hij zo zijn best doet.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 16:43

Ik kom ook stiekem weer eens hier spieken :). Ik ga maar weer eens mijn best doen om het netjes bij te houden!! Ben de laatste tijd weer erg afwezig geweest :P.

Met Shaggy gaat alles goed :). Als het is een keer goed weer is ga ik weer foto's maken :D. Maar nu ga ik eerst maar eens naar stal toe, arm paardje staat nog buiten in de regen ;).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:42

BrankaZ schreef:
idefix4 schreef:
Branka: Tja, ik weet niet of je de vorige eigenaar wel eens spreekt? Het kan ook zijn dat het gewoon diep vertrouwen in jou is dat hij zo makkelijk was met scheren...

Nee, de oude eigenaar spreek ik niet meer. Na een paar maanden heeft die nog een mailtje gestuurd om te vragen hoe het ging en dat was het. Zij heeft Frío ook maar een jaartje gehad, ondertussen is hij al ruim 3 jaar van mij.
Roep zelf altijd dat dieren zich aanpassen aan hun naam, noem dus ook nooit een dier Storm want die hebben vaak een Storm-achtig karakter :+ . Blijkbaar heeft Frío een Frío-karakter :D
De stalgenoot die hem heeft geschoren heeft ruime ervaring met scheren en benaderde hem heel relaxt en vriendelijk tijdens het scheren. Ook wel als hij op andere momenten langs Frío loopt. En dan doet Frío ook niet moeilijk. Die gaat pas moeilijk doen als jij dat ook doet. Actie = reactie.

Ohw! Is dat het? Vandaar dat onze rakker zich ook zo gedraagt. Ik kan haar af en toe wel achter het behang plakken. En onze Michelle zou als je haar naam hoort een engel moeten zijn, maar het tegendeel is waar momenteel... haha.

Uhm, hier kwam toch ook altijd een PRE eigenares met haar Spook, die loopt ook heel mooi voor de kar!

Wanda: Heftig verhaal hoor. Ik vond de amandelen al vreselijk. Het blijft je kind hè? En je kan ze niet helpen. Sabrina was toen net 6 jaar, dus haar konden ze het heel goed uitleggen, gelukkig, maar ze heeft wel geleden hoor. En sindsdien is ze panisch voor bloedneuzen.

Jellie: Wow, jij lekker gereden? Sam is even losgeweest in ons zwembad... Rijden was vandaag geen optie, helaas!

Yunja: Hier gaan ze alledrie gewoon mee. Rakker dwarrelt ook overal de stal in op zoek naar muizen, niet dat ze ze kan vangen hoor, achter me liep de muis en voor me stond de Jack.. zucht! Net als fix, zij is op leeftijd, maar zij kon wel muizen vangen. En onze Mechelaar heb ik heel goed onder appèl. Die weet dat het niet mag en zal het zeker niet doen! Maar ik weet zeker dat mijn paard er hooguit een hapje van zal nemen. Hij wil ze altijd even 'proeven'. Mijn paard heeft als jaarling eens recht omhoog gestaan boven m'n hundje, maar ze wandelt nog steeds rond. Sam heeft heel goed gekeken waar ie zijn voeten weer neer moest zetten om haar ongedeerd te laten. De meeste paarden houden erg goed rekening met honden. Alleen Des had in het begin echt een hekel aan honden. Hij viel ze zelfs aan! De hond van mijn zwager heeft al 2 aanvaringen gehad. (Da's een zwarte fox zonder manieren van ong. 40 cm hoog) Eén keer bleef ie voor dood liggen, maar hij was gelukkig alleen maar buiten westen... De pony had het ook echt op hem voorzien overigens. Die kijkt tegenwoordig wel beter uit... hihi. Maar om een pony zo gemeen te krijgen naar een hond toe, dan heeft de hond het wel bont gemaakt hoor! Een welopgevoed paard is meestal heel sociaal naar honden toe. Zelfs Des heeft dat geleerd. Mooie foto!!! We hadden eens een Jack bij mijn ouders, een volle broer van mijn oudste Jack, die holde altijd mee bij het longeren. Alle paarden vonden dat geweldig leuk!

Een PRE is meestal ongeveer 1.55 m. Eén van 1.60 m is hoog hoor! Despi was net te klein voor de keuring. Ze moeten 1.53 m zijn dan toch? Maar ze kunnen zich enorm opblazen. Dat kunnen WPN'ers ook overigens. We hebben Sam 2 keer gemeten in 10 minuten en ook dat scheelde maar liefst 8 cm! In opgeblazen toestand meet Sam 1.78 m! En in relaxte stand is ie net 1.70.... Zo werkt het bij de PRE ook. Zal wel met de rugspier te maken hebben? Die is bij een PRE vaak 'dikker' dan bij de WPN.

Angela: JAmmer!!! Maar er komt er zeker weer één op je pad. Het moet vast zo zijn. Over een paar jaar begrijp je het.

Eline: Dan zal dit wel een stom exemplaar zijn geweest. Ook onze Duitse Herder had eens een aanvaring, welliswaar met een echt flinke kat, maar die ging hij de rest van zijn leven wel aardig uit de weg hoor! En ik heb een bloedhekel aan onopgevoede honden, dus als ik zeg wieberen tegen mijn hond, dan wiebert die. Maar ja, mijn zwager heeft meer moeite met hondenopvoeding. Ik vrees dat zijn herder het ook op de harde manier moet gaan leren...

Laura: Da's een drukke klas vast! Maar die zijn meestal nog wel vol respect voor de juf hè? ;) Sabrina is groep 3...

Wenda: Jullie stonden er al in? Ah, gemist!!! Ah, ik kan het alsnog lezen! Ze hebben je wel erg goed uitgehoord!

Martine: Elise zou jou toch komen opzoeken om je te helpen met Flaav? Of is dat niet doorgegaan?

Gab: Mooie filmpjes!

Esther: Ik kan schudden met je, want ook ik heb het behoorlijk druk! Gelukkig is het niet meer 10 pagina's per dag hè? ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:50

Zo en nu even ego...

Ik heb gisteren voor het eerst een poging mogen wagen om een zadel in elkaar te zetten en ik kan zeggen: Dat valt niet mee! :+ Het halster is nog even uitgesteld. Hij had zulke leuke, leerzame onderbrekingen dat we er helemaal niet aan toe zijn gekomen! Dat wordt dus dinsdag. Hij zou proberen om het één en ander voor me klaar te leggen. Ik ben gisteren ook bij een mevrouw geweest met 2 Andalusiers. Vader en dochter. Vader is vliegenschimmel en dochter bruin. Een echt merrietje! Helaas voor haar paste het zadel op de merrie voor geen meter. Het zadel van de andere moet opnieuw gevuld worden. Dat had ik ook nog mogen doen, ware het niet dat het al kwart voor zes was en dat er helaas geen tijd meer voor was...
Ik had meteen goeie babbels met haar, want ik herkende het verbindingsstukje van de dubbele lijnen, die ze als handvat op het zadel had gemaakt. De merrie moest nog beleerd worden. Dat was een lijn van Willy en we hadden meteen een gemeenschappelijk onderwerp! Haha! Al pratende bleef ik maar denken, die naam! Ik heb die eerder gehoord, maar geen idee wie er hier bevriend met haar is....

Haar hengst was er één met een verhaaltje. Hij is een heel trots paard en de vorige eigenaar heeft geprobeerd om die trots er uit te slaan. Dat lukt natuurlijk niet bij zo'n trots dier! Hij was overduidelijk niet blij met alle visite in zijn stal en we probeerden daar met ons allen begrip voor te hebben. Maar hij beet echt gericht naar je jas enzo en dat vind ik altijd wel opletten geblazen! Maar uiteindelijk heb ik hem zelfs de deken nog op kunnen doen. Maar ja, ik blijf altijd heel voorzichtig met bijters en helemaal met paarden van een ander. Maar het was geen onwil van hem, meer onzekerheid, van wat moet ik hiermee, ik zal mijn meest trotse gezicht maar opzetten. Hij probeerde constant zichzelf af te sluiten voor ons. Maar ja, met al dat gepas en gevoel valt dat niet mee hè? :D De zadelmaker gaat wel heel rustig en geduldig met paarden om. Hij praat ook heel veel met ze. De meeste paarden kan hij prima bereiken, maar dit paard had zo'n wantrouwen jegens mannen, dat het wel even praten was!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:26

Hahahahaha gelukkig dat het niet meer zo hard gaat, dan kan ik het ook netjes gaan bijhouden :D.

Leuk dat je eindelijk mee kan lopen en ook zelf zadels in elkaar mag zetten! Volgens mij leer je daar echt super veel van!! En wat toevallig ook dat het zadelpassen bij iemand met twee andalusiers was! Dan heb je al snel wat te praten en dat is toch ook altijd wel prettig!

Ik gaat straks weer richting stal :). Vriendin van mij is een weekendje weg dus ik doe haar paardje ook even. Het is wel echt verschrikkelijk weer, sinds ik wakker ben heeft het alleen nog maar geregend hier!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 15:12

Hahaha, ja, nou helemaal!!! ;)

Even een vraagje aan jullie: Wat vinden jullie van het klusje: Hoe onderhoud ik mijn harnachement? Ik vind het leuk werk en ik stond onder het poetsen te denken of er markt voor zou zijn als ik een service begon om tuig netjes te houden voor anderen, tegen een redelijke vergoeding. Ik leer al om reparaties te gaan doen, als ik het dan ook nog af en toe tegen betaling mag schoonmaken en onderhouden en kleine reparaties er aan zou verrichten... Zouden er hier mensen zijn die zouden roepen: Yes! Eindelijk? Ik open er ook een apart topicje over. Ben benieuwd naar de ruiters hun mening, omdat ik nu voor de 2e keer iets via mp heb gekocht wat overduidelijk slecht onderhouden is. Velen weten volgens mij niet eens hoe het moet.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 17:10

Hmmmm... misschien is advies geven over het hoe en wat ook / een betere optie? Je kunt eens inventariseren of er mensen zijn die van de 'schoonmaakservice' gebruik zouden maken. Maar als je aangeeft dat mensen soms niet weten wat de beste manier is om je harnachment te onderhouden, is advies geven ook een goede optie, denk ik!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 17:42

Ja, haha, een cursus zadels schoonmaken. Als examen moet je van alle leren stukjes weer een correct hoofdstel maken. ;) Het is wel een overweging waard, zeker als ik wat ga betekenen in het reparatievak. Volgens mij zijn er heel wat ruiters die niet weten wat het beste is voor hun leer. Vond het eerste zadel in elkaar naaien een hele ervaring. Ik moet nog erg wennen aan het idee: Uit elkaar halen mag, als je het maar weer in elkaar kunt zetten! Ik heb denk ik 2 steken zelf gedaan en de zadelmaker de rest hoor. Ik vind het heel erg leuk, maar toch wel een beetje eng nog. Het maakt me bescheiden!

De reacties zijn wisselend. Sommigen vinden het een heel goed idee, en andere vinden het idee om hun spullen af te geven niks. Maar ja, dat doe je ook als je iets laat repareren hè? Ik zou het denk ik in de service inbouwen bij mijn toekomstige reparaties. Ik ga de vraag ook eens neerleggen bij de maneges hier in de buurt. Er zijn er hier 2...

Hee leuk je weer te lezen. Hoe gaat het verder met je Shanna?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 18:22

Goed hoor :D Ik ben druk... door de week rij ik 's avonds Win en daarna lig ik vaak wel in bed... om te voorkomen dat ik een winterdipje krijg slaap ik veel! Heb ik eerder gehad en dat is niet tof. In het weekend lekker op stal, maar ook weekenddiensten draaien, dit weekend ook. En met JIM en Stockholm is er best veel nieuws. Het houdt je bezig, haha :D

Mijn stage is nog maar een maandje... dat ga ik missen denk ik. Heb het echt enorm naar mijn zin! Januari ben ik de hele maand vrij.

Hoe is het bij jou?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 19:17

Een cursus harnachement onderhouden lijkt mij ook wel leuk, aangezien je zo veel verschillende dingen hoord :). Vroeger op mijn eerste manege had je nog zo'n les (slim bedacht van ze want dan werd gelijk alles onderhouden :D). Tijdens die lessen leerde je over het onderhoud maar ook alles uit elkaar halen en weer in elkaar zetten.

Vandaag even wezen winkelen met mijn moeder. We hebben meer gekocht voor mijn broerdje van voor mij :P. Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Maar ja favoriete winkel nummer 1 was gesloten wegens verbouwing en favoriete winkel nummer 2 was helemaal weg...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 19:47

Shanna: Ik heb het druk! Ik kom wekelijks meer jouw kant op, omdat ik een heel fijne plek heb gevonden om het zadelmakersvak te leren. Verder heb ik samen met andere cursisten geoefend voor het msfc. En de Sinterklaasstress heerst hier! Onze Desperado zal bij goed weer Sinterklaas naar de school van de kids dragen, dus dat hebben we maar verteld tegen de oudste. Dat is nu dus dubbel stress!

Is er uitzicht op meer of loopt je stage af?

Esther: En zo'n cursus... ik zie die tzt wel ontwikkelen. :+ Als ik zie hoe het spul er uit ziet wat ik nu tweedehands heb overgenomen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 19:55

Stage loopt eind december af, banen zijn op het moment sowieso lastig te krijgen. En ik ga eerst maar afstuderen, hihi.

Waar zit je dan bij mij in de buurt? Als je een keer langs wilt komen ben je welkom hoor!