napoleon schreef:Regine, Cap ziet er goed uit, mooie fotopagina op de site.... Wanneer verwacht je je nieuwe aanwinst?!
Dank je
, de kleine komt half april ongeveer! Zijn dus over de helft en ik ben stiekem al een beetje aan het aftellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
napoleon schreef:Regine, Cap ziet er goed uit, mooie fotopagina op de site.... Wanneer verwacht je je nieuwe aanwinst?!
, de kleine komt half april ongeveer! Zijn dus over de helft en ik ben stiekem al een beetje aan het aftellen
)en we zijn zo alweer een paar pagina's verder.

Pipi schreef:Fijn dat je zo goed geholpen bent en nog.
Behalve veel pijn heb je ook een groot probleem als je je been breekt,want alles draait wel gewoon door.
Leuke foto's zeg.
Ik heb je hele album doorgesnuffeld![]()
Vooral de "zwem"foto's zijn erg leuk.
Volgens mij heb je een superpaard!
) beentjes
)

). Nadeel van de buitenbak van de manege is dat die direct drijfnat is... en de binnenbak kan ik alleen gebruiken voor of na de lessen. Dus tja.. da's wel jammer. Ik zou wel wat vaker willen rijden, maar dat gaat helaas niet.
En dit alles ga ik niet opgeven voor een stal met een goede (buiten)bak.
Maar het is wel een lekker ding
). Horst is duits en groot(>2 meter...) en streng. Maar een overeenkomst met David is wel dat de aanwijzingen die hij je geeft simpel maar effectief zijn.
(Hij heet Jawatha)
nickyu schreef:heb ook weinig behoefte aan sport rijden ben blij dat ik er uberhaubt op en af kom![]()

Mij zag ze niet staan
het viel me wel op dat ze vrij soepel liep

soeske schreef:hihi dinkey, sinds wanneer zitten er 27u in een dag
Maar goed, gelukkig heb ik ze ook lekker thuis staan, bij de buren een buitenbak waar ik gebruik van kan maken. Rij ook niet echt intensief, niet zoveel tijd voor helaas.

e meer van die dingetjes