Tjardo:
Stamboek hengst.
Dekt niet.
10 jaar Z1 Dressuur
Lief karakter wel zijn hengsten streken.
Lief op buitenrit nergens bang voor.
Vader Leffert.
veel behang.

http://album.partyflock.nl/51286470.jpg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
asterid schreef:Ok, ik ga alleen taxeren. Ik heb wel een paard, maar hoef geen taxatie. De friezen sla ik even over.
Guillermo: Heel leuke cruzado, zou er 5000 euro voor over hebben.
Kan zijn dat mijn prijzen wat aan de lage kant zijn, maar naar mijn inzicht zijn er in nederland niet veel mensen die veel geld neertellen voor een PRE, tenzij het echt een hele bijzondere is. Voor de rest willen ze allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij dus dit zijn denk ik de prijzen die je er hier in nederland voor krijgt.
Jesser schreef:Ik kan je rustig zeggen dat er voor een crusado, met of zonder papier, mits je een rastypische hebt, goed gereden, ook hoge bedragen neerlegt.. tis zelfs zo dat in spanje goed gereden DomaVaquero paarden, (dus meestal zonder papier) of de alta esquela(of gewoon goed gereden paarden) onder die tienduizend niet weg gaan..De economische crisis speelt wel een kleine rol, maar ook ook onder de kwpners. Ik zit veel bij mensen die er heel veel verstand van hebben van de pre's/andalusiers, en de bedragen die hier genoemd worden staan niet in de realiteit..
asterid schreef:Kan zijn dat mijn prijzen wat aan de lage kant zijn, maar naar mijn inzicht zijn er in nederland niet veel mensen die veel geld neertellen voor een PRE, tenzij het echt een hele bijzondere is. Voor de rest willen ze allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij dus dit zijn denk ik de prijzen die je er hier in nederland voor krijgt.
Rody01 schreef:Op pagina 15 staat mijn paardje, en ik kan wel zeggen dat jullie er vér maar dan ook echt vér naast zitten. Haha
Jibbel schreef:Rody01 schreef:Op pagina 15 staat mijn paardje, en ik kan wel zeggen dat jullie er vér maar dan ook echt vér naast zitten. Haha
Tsja, Beart is populair he, dat scheelt al een berg. Een normaal merrie veulen, leuk maar niet spectaculair is al gauw 2000,-
Weet niet of jouw veulen spectaculair is, maar er zijn veulens die voor enorme bedragen verkocht worden (tis maar wat de gek ervoor geeft.. :s )
Die van jou zou ik schatten op 4000,- ivm de populairiteit van Beart en ze ziet er chique uit, maar ik kan haar gangen etc. verder niet beoordelen. Op basis van papier is ook niet altijd veel te zeggen, uit een super paard op papier kan een mega krom veulen wat slecht in elkaar steekt komen natuurlijk.