Duke helaas ruin? Ik heb hem een half jaar als hengst bereden en was blij dat hij ruin werd

En, was Lucas als veulen 1ste premie waardig of was hij als 3 jarige 1ste premie waardig? Welke keuring bedoelde je die niet was doorgegaan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manda schreef:Jaike: Wat voor type vind jij lucas dan? Ik vind hem juist een erg mooi type, luxe type lijkt me.
Duke helaas ruin? Ik heb hem een half jaar als hengst bereden en was blij dat hij ruin werd.
horsegirlie schreef:Adil18 schreef:wicher-bloed
mooi hoor
Haha fan van Wicher?
Miirthe schreef:Keet kreeg op de veulenkeuring een 2e premie, 1 Juli loopt ze mee bij Balkbrug!
Citaat:Jaaaaaaa, echt een fan van Wicher, vind het een geweldige hengst!!! Hier ik met Okje van de Weertshof, dochter van Wicher:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DRA3B8WJ
(Let niet op de bodywarmer, mijn bovenlichaam is net een zak aardappelen)
Een dier met een kop erop, maar als je haar met respect behandeld en je krijgt haar aan het werk dan heb je een kapitaal diertje onder je kont![]()
Trouwens, hoe groot schatten jullie haar? Ik ben zelf 1.84 m....ben heeeeeeel benieuwd![]()
horsegirlie schreef:Nou, als je zelf 1.84 bent.. dan zal Okje ook wel aan de maat zijn aangezien je er mooi bijpast! 1,70 ofzo?
edit: mooi hoofdje heeft die Lyke trouwens !
Citaat:Wat grappig trouwens, Lyke is een Brandus x Wicher, en ik heb mijn merrie Fieke (de Liekele x Wicher) ook net laten insemineren van Brandus