Is een echt blad hoor en te koop in de winkel, staat ook een stukje in over hem!
DeniseSoares
Geplaatst: 30-04-12 20:06
Oww Jessix, jouw valkje Hoofdstel van Hincapie staat hem gooeeddd!! Stoere cover foto!!
Hier nog een keer Goa, vandaag gekken bekken aan het trekken Foto's zijn helaas van slecht kwaliteit, zijn gemaakt met mijn telefoon...
En half aan het slapen....
Sjolvir
Geplaatst: 30-04-12 20:08
Talithah schreef:
Sjolvir schreef:
Gave cover!
Is een echt blad hoor en te koop in de winkel, staat ook een stukje in over hem!
Zegt toch niemand dat het geen echt blad is? Cover is nou eenmaal de naam van de buitenkant van een blad, niet zoals in een liedje het nazingen van een liedje. Volgens mij zijn we langs elkaar heen aan het schrijven
BrankaZ
Geplaatst: 30-04-12 20:28
Ik zie weer prachtige plaatjes voorbij komen!
Vandaag konden bij ons de paarden eindelijk op het land. Gras staat er goed bij. Dus dat gaf mooie plaatjes. Paar van Frío die even lekker uit zijn panty ging
Leuke foto's komen er weer voorbij kijk elke dag even snel.
Ilsemarie
Geplaatst: 01-05-12 12:36
oei gatsie is dat wel goedgegaan? Ziet eruit alsof je bijna achterover klapt... brr!
Mijn knappe kanjer
Van de zomer maar eens helemaal optutten en goede foto's maken! Deze zijn gauw met telefoon gemaakt, baggere kwaliteit dus... Maar meneer had net nieuwe vlechten in
Ja de andere paarden stonden aan de andere kant van het land ze is nog niet zo lang onder het zadel. Ze wou niet verder. Anders is ze altijd heel lief hoor